کشور را با رونق تولید نمونه سازیم

آزمون بزرگ ملت ایران در آغاز سال 98

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
کد مطلب : ۳۸۴۱۶۲
سیلی که سال نو را با تلخی برای ایرانیان آغاز کرد، هم توانست حس زیبای نوعدوستی ملی را در شرائطی که دنیا خود را به بی‌خیالی زد، به صحنه آورد و غم‌یکدیگرخوردن را در نخستین روز کاری ملت ایران همگانی سازد.سیل اخیر توانست گنج همت ملی ایرانیان را آشکار کند و بهانه‌ای شود تا ناپیداهای نازیبای ایران آشکار شود و ایرانیان امکان زیباسازی این ناپیداها را با جهد و تلاش خود فراهم آورند.
۱
plusresetminus
آزمون بزرگ ملت ایران در آغاز سال 98
به گزارش بلاغ، چهار روز مانده به پایان سال 97، ایران با سیل مخربی در استان مازندران مواجه شد که بیش از 12 شهرستان استان را در برگرفت و روستاهای پرشماری را به قهر خود گرفتار ساخت و بیش از 7 هزار واحد مسکونی را آسیب رساند و روستاهای متعددی را صددرصد تخریب کرد.

آزمون بزرگ ملت ایران در آغاز سال 98
در کشاکش امدادرسانی، استان گلستان و سپس استان‌های دیگر یکی پس از دیگری دچار سیل بی‌مانند شد و 23 استان کشور مورد هجوم سیل قرار گرفت و نه تنها همه دستگاه‌ها و نهادها تمام توش و توان خود را به صحنه آوردند، که ملت بزرگ ایران بپا خاست و جلوه‌های از خودگذشتگی و احسان را به نمایش گذارد.

حضور بموقع بسیج، سپاه، آستان قدس رضوی، ارتش، دستگاه‌های دولتی و...، توانست جلوی بروز فاجعه ملی را بگیرد و مردم نیز با اهداء کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به جهانیان ثابت کردند که اگر در مصائب دیگر کشورها خود را سهیم می‌دانند و کمک‌های انساندوستانه خود را راهی مناطق حادثه‌دیده کشورها می‌کنند، از سر مسلمانی و روحیه ایثار و فداکاری ایرانی است و خود می‌توانند با توطئه شیطان بزرگ امریکا در ممانعت از دیگر کشورها برای گسیل کمک‌های‌شان به ایران، از عهده نیازهای خود بر بیایند و خود نیز قادرند در سایه سعی و کوشش مثال‌زدنی خود، سال 98 را به سال بی‌نظیر در سازندگی کشور از طریق رونق تولید و حمایت از سیل‌زدگان در بازسازی مناطق اسیب‌دیده 23 استان کشور بدل کنند.

سیلی که گنج‌یاب بود
سیل اخیر توانست گنج همت ملی ایرانیان را آشکار کند و بهانه‌ای شود تا ناپیداهای نازیبای ایران آشکار شود و ایرانیان امکان زیباسازی این ناپیداها را با جهد و تلاش خود فراهم آورند.

با وجود سفر اغلب ایرانیان، میزان کمک نقدی مردم به حساب هلال احمر از مرز 25 میلیارد تومان عبور کرد و امید می‌رود به رقمی بالغ شود که نمایشگر روح بلند تعاون ایرانیان باشد.

با تاسف از مرگ 26 ایرانی در جریان سیل اخیر، خدای را بیکران سپاس می‌گوئیم که مردم سیل‌زده در 23 استان کشور و خیل عظیم مسافران نوروزی سالم‌اند و امروز 17 اسفند با روحیه‌ای تازه و باطراوت کار را آغاز می‌کنند. از مصادیق تحول احوال به احسن‌الحال، نشاط و پویایی در آغاز کار و تلاش برای ساختن ایرانی برازنده مردم انقلابی و دوست‌داشتنی کشورمان است.

اجابت دعای ایرانیان و قبولی در آزمون
الحمدلله دعای تحویل سال در آرزوی تحول قلوب به اجابت رسید و مردم کشورمان در جریان سیل نشان دادند دارای قلبی رؤف و دستی خیرخواه هستند و انشاءالله درطول سال 98 نیز این موهبت بزرگ خداوند را به اثبات خواهند رساند.

ملت بزرگ ایران اطمینان قلبی دارند که نه تنها 23 استان آسیب‌دیده سیل را که کل کشور را با اتکاء به توانمندی‌های داخلی و با توکل بر خداوند مهربان با توان داخلی و غیرت جوانان خود خواهند ساخت و جمهوری اسلامی را در سال 98 به قله افتخار در بسیاری از حوزه‌ها خواهند رساند.

زیبایی‌های سیل در فراتر از سیمای مخربانه آن
بارش‌های بی‌سابقه آغاز سال، بشارت‌دهنده سالی پربار در عرصه کشاورزی و دامداری و افزایش ظرفیت‌های صنعتی کشور در فرآوری تولیدات دامی، کشاورزی و باغی است. ایران پس از دوره قریب دو دهه خشکسالی وارد دوره پرآبی شده و انشاءالله بموازات افزایش تولید در همه عرصه‌های سازندگی، قادر خواهد بود کشور را با عطف به مصونیت‌بخشی در قبال سیل‌ها و حوادث احتمالی پیش‌رو بسازد.

اگر دولت در همراهی با ملت عزم خود را جزم و نگاه خود به داخل را قطعی و حتمی سازد، می‌توان در کوتاه‌ترین زمان و در پرتو تلاش همگانی با طراحی هوشمندانه و نقدسازی ظرفیت‌های موجود در بوم هر منطقه کشور، ایران را در موعد مقرر 1404 به چشم‌انداز مورد نظر مقام معظم رهبری رساند.

ایران در آستانه تحولی بزرگ
ملت بزرگ ایران تا این مقطع از انقلاب خود ثابت کرد برغم بدخواهان جهانی و سنگ‌اندازی آنها و عوامل داخلی‌شان توانست کشور خود را تحت توجهات حضرت ولی عصر( عج‌الله) و رهبری نائب او به نقطه عصبانیت شیطان بزرگ برساند و انشاءالله با تعمیق و تداوم حرکت خود موجب مرگ و میرایی شیطان بزرگ و صهیونیزم جهانی خواهد شد.

اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب با میدان دادن به نیروهای جوان و انقلابی و به صحنه آمدن این نیروهای خلاق، دلسوز، با غیرت، مسئولیت‌پذیر و...، نقطه عطفی را در روند انقلاب اسلامی بوجود خواهد آورد که سال 98 آغاز حرکت بسوی قله‌های افتخار تاریخی خواهد بود.

دستاورد بزرگ پایان سال
وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران در آغازین روزهای سال 98، نویدبخش تحولات شگرفی در این سال در حوزه‌های مختلف خواهد بود که نتیجه این همدلی توأم با بصیرت را در انتخابات اسفندماه با شکل‌دادن مجلسی ارزشی و عدالت‌گرا و فسادستیز خواهیم دید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما