تاریخ انتشارجمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۳۸۲۸۵۰
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، این مهم نیست که نیوزلند چقدر مساحت دارد و از 4میلیون و 500هزار نفر جمعیتش دارای چه نژاد و مذهبی هستند، در کجا قرار دارد و چه حکومتی دارد؛ مهم این است که در غرب، اعم از امریکا و اروپا، فریاد دموکراسی و حقوق بشر گوش فلک را کر می‌کند و این کشورها از همه دنیا طلبکارانه همه چیز حتی هویت و ریشه‌شان را مطالبه می‌کنند، که اگر از آنها دریغ شود، هر جنایتی را مرتکب می‌شوند.

درست است که سالی چندبار تحت تاثیر اسلام‌هراسی غربی‌ها فردی با ورود به مسجد و یا جمع مسلمانان آنها را به رگبار می‌بندد و دهها نفر را به شهادت می‌رساند آنهم در همین کشورهای مدعی حقوق بشر و سینه‌چاکان حقوق حیوانات؛ اما آنچه که حیرت‌آورتر است فقدان حیاء و حجب در فرهنگ لیبرالیست‌های دموکرات‌منش غربی و وابستگان داخلی‌شان که هیچ به روی خود نمی‌آورند و از کنار جنایات فرهنگ خود و تربیت‌شدگان مکتب نژادپرستانه خود بی‌خیال می‌گذرند و اصلاً انگار نه انگار که اتفاقی افتاده و همین بی‌حیایان اگر در سناریوی نوشته شده‌خود که خود هم کارگردانی می‌کنند داعش را بوجود می‌آورند و همه کینه و حقد خود علیه اسلام و مسلمین را در قالب جنایات چندش‌آور و با قتل عام و نسل‌کشی مسلمانان توسط داعش به راه می‌اندازند، آن را هم به‌حساب اسلام می‌نویسند و با اسلام‌هراسی خود، بذر نفرت و نژادپرستی را میان مردم خود می‌پراکنند و باز هم هر از چندگاه فرد و افرادی را مامور مسجدسوزی و مسلمان‌کشی می‌کنند که سردمدار این حرکت ضدبشری رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست‌های حاکم بر امریکا هستند.

ماجرای اخیر حمله سازماندهی‌شده و هماهنگ به دو مسجد در نیوزلند و به شهادت رساندن 50 نفر و مجروح کردن دهها نفر نمازگزار، نمونه‌ای از آزادی دروغین ادیان و افکار و اعتقادات شهروندان در کشورهای اروپایی و غربی است. همان کشورهایی که قریب 5سال است به آل‌سعود اجازه جنایت علیه بشریت را در یمن و بحرین داده‌اند که نتیجه آن شهادت صدها هزار مسلمان بی‌گناه است تا این کشورها با فروش اسلحه و تجارت و تسلط بر منابع انرژی جهان اسلام بتوانند به چپاول و غارت بپردازند.
آیا آزادگان و جهان اسلام از جمهوری اسلامی ایران انتظار واکنش جهانی علیه این جنایات از سوی کشورهای غربی را ندارد؟. آیا وظیفه دستگاه دیپلماسی ایران تنها محکوم کردن این جنایات است و نباید در جهت بسیج همه ظرفیت‌های جهان اقدام کند؟. کنفرانس اسلامی و سایر مجامع کشورهای اسلامی و رسانه‌های همسو با ندای مظلومانه بشریت اگر توسط دولت جمهوری اسلامی ایران سازماندهی و فراخوان برای مقابله با قیام تمام قد استکبار علیه مسلمانان نشود، از چه کشور و ملتی می‌توان این توقع را داشت؟.

جمهوری اسلامی ایران باید از ظرفیت‌های خود در همه کشورها، سازمان ملل، مجامعی که عضو است در جهت افشای سیمای حقیقی اسلام‌هراسی و جنگ نوین صلیبی اروپا و امریکا استفاده کند و جنبش‌های ضد نئوفاشیسم دولتی علیه تفکر نژادپرستانه و مسلمان‌ستیزانه را بوجود آورد تا موانع اتحاد و زندگی مسالمت‌آمیز همه ادیان در اروپا و امریکا، که اندیشه‌های صهیونیست‌هاست، از میان برداشته شود و این زمان بفرموده رهبر معظم انقلاب خیلی دیر نیست و انشاءالله بزودی فرا خواهد رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲