تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۳۸۱۶۹۸
شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار مستندی درباره دبیر کل حزب‌الله لبنان به برخی خصوصیات خاص او پرداخته و به عنوان مثال اعلام کرده: «نصرالله رهبری نیست که پسرش را به دانشگاه‌های خارجی بفرستد، بلکه او را به میدان نبرد می‌فرستد.»
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، شبکه صهیونیستی «کان» دوشنبه شب مستندی درباره «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله پخش کرد و طی آن به مصاحبه با مقامات مختلف و کارشناسان صهیونیست پرداخت و نهایتا هم نتیجه‌گیری کرد که «او رهبری است که همه باورش دارند.»
گروهی از کارشناسان نیز در این مستند خبری اعلام کردند نصرالله، رهبری نیست که پسرش را به دانشگاه‌های خارجی بفرستد، بلکه او را به میدان نبرد می‌فرستد. حتی «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در این برنامه ضمن اعتراف به توانایی‌های «سید مقاومت» اعلام کرده: «در دام رسانه‌ای نصرالله افتادیم و پخش سخنرانی‌های وی در سال ۲۰۰۶، اشتباه بود، مخصوصا سخنرانی که در آن گفت اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است. همین مسئله باعث شد شک در ما ایجاد شود و عقب‌نشینی کنیم، نصرالله به گونه‌ای سخن می‌گوید که گویا وی وزیر خارجه و رئیس دولت ماست.»
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المنار، این مستند همچنین دیدگاه‌های گروهی از کارشناسان و مسئولان اسرائیلی را درخصوص نصرالله منعکس کرد و تمامی کارشناسان اعتراف کردند که «نصرالله از کفایت و شایستگی ویژه‌ای برخوردار است و نمی‌توان او را فردی کم اهمیت دانست زیراکه او به مثابه تهدید بزرگی علیه اسرائیل است. او کسی است که در سال ۲۰۰۰ به عنوان فرد پیروز، اشغالگر را از سرزمینش بیرون انداخت... تمامی سخنرانی‌های سید حسن نصرالله به عنوان تیتر در رسانه‌های عبری‌زبان تبدیل شده است و نصرالله در انتشار صحنه‌های مبارزه شیوه‌های رسانه‌ای بسیاری را ابداع کرد و هیچ سازمانی در این زمینه به سطحی که حزب‌الله به آن دست یافته، نرسیده‌ است.»
یک ژنرال صهیونیست نیز در این مستند می‌گوید: «میان رهبران کشورهای عرب هیچ‌کس مانند نصرالله اطلاعاتی از تاریخ اسرائیل ندارد و تاریخ این رژیم را مطالعه نکرده است. نصرالله در سال ۲۰۰۰ به عنوان فرد پیروز در برابر عرب‌ها ظاهر شد و حزب‌الله لبنان را به جایگاهی که پیش از آن هیچ تشکیلاتی به آن نرسیده است، رساند.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷