کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آستانه خلق حماسه‌ای دیگر در 22 بهمن 97

همه می‌آئیم تا دل دوستان را شاد و چشم دشمنان را کور کنیم/ ترامپ کور خوانده، ملت ایران با انقلاب و رهبری است

21 بهمن 1397 ساعت 0:00

سلیقه‌های ما مردم دشمنان را فریب می‌دهد و آنها تصور می‌کنند می‌توانند ایرانیان را فریب دهند و حال آنکه پدر جد ترامپ هم قادر به درک ایمان ما ایرانیان نیست. همه‌شان را سر کار می‌گذاریم. سال‌هاست که دشمنان انقلاب و در رأس آنها امریکا با اجرای هر توطئه‌ای که در چنته داشتند به سد مستحکم مقاومت ملت ایران برخوردند


به گزارش بلاغ، چهل سال اخیر در همه دهه‌های فجر، دشمنان با طمع‌ورزی نسبت به شرائط دشواری را که خودشان بر ملت ایران تحمیل کردند، برای خود خواب‌های خوش می‌بینند و خود را به تخیلاتی دل‌خوش می‌کنند، که در روز 22 بهمن‌ها به این ضرب‌المثل ایرانی‌ها رسیدند که: شتر در خواب بیند پنبه دانه/ گهی لف لف خورد گه دانه دانه.

دنیایی از توطئه در مقابل قوی‌ترین سد مقاومت
سال‌هاست که دشمنان انقلاب و در رأس آنها امریکا با اجرای هر توطئه‌ای که در چنته داشتند به سد مستحکم مقاومت ملت ایران برخوردند و به این نتیجه رسیدند که در کنار دسیسه‌های روزانه، باید در جهت ایجاد نارضایتی در داخل ایران با استفاده از شبکه نفوذ بپردازند و با ناکارآمدی مسئولان و دولت‌های منتخب از سوی مردم، به ایجاد نافرمانی داخلی و قطع حمایت قاطبه مردم از انقلاب و نظام‌شان برسند.

بدین جهت، از ماهها مانده به 22 بهمن فعالیت‌های تخریبی خود برای تضعیف ارتباط مردم با انقلاب و رهبری را در دستور کار خود قرار می‌دهند و با استفاده از هزاران رسانه در فضای حقیقی و مجازی به شلیک انواع دروغ‌ها و تهمت‌ها علیه انقلاب و رهبری می‌پردازند تا بتوانند میزان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را که نماد اتحاد و وحدت ملت ایران بر محور انقلاب اسلامی است، کم و بی‌رونق کنند.

نسل چهارمی چگونه می‌اندیشد؟
فاطمه عبدالهی، که از نسل چهارم انقلاب است، انقلاب اسلامی را خواست همه مردم ایران می‌داند و می‌گوید: مردم ایران با انقلاب اسلامی به شخصیت تاریخی و جهانی خود دست یافتند و این انقلاب توانست استقلال و آزادگی را به این ملت ارزانی بدارد.
وی جمهوری اسلامی را دارای پایگاه بی‌نظیر مردمی ذکر کرد و افزود: دشمنان با تحلیل تخیلی خود را به چهار ضدانقلاب مزدور خوش می‌کنند و همه آبروی نداشته خود را به پای این چند برده دنیا می‌ریزند و بابت این همه شکست نیز قابل ملامت‌اند.

امیرعلی حسینی، 14ساله، قدرت انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار می‌دهد و می‌گوید: امریکایی‌ها مغرور به قدرت شیطانی خود هستند اما مثل موش از ملت ایران و قدرتمندی مردم‌مان می‌ترسند.

وی نسل خود را این‌گونه توصیف می‌کند: ما تجربه نسل‌های اول و دوم انقلاب را داریم و فریب دشمنان انقلاب را نمی‌خوریم. به‌شدت انقلاب‌مان را دوست داریم و برای حفظ انقلاب و خون شهدای‌مان از هیچ فداکاری دریغ نمی‌کنیم.

برای‌مان مشکل بوجود می‌آورند و انقلاب‌مان را متهم می‌کنند!
سهیلا گنجیان، که خود را خانه‌دار با تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته مدیریت معرفی کرد، مشکلات کشور را مسائل داخلی و بی‌ارتباط با بیگانگان ذکر می‌کند و می‌گوید: امریکائی‌ها فکر می‌کنند بخاطر مشکلات کشورمان که خودشان با تحریم‌ها و دسیسه‌چینی برای‌مان بوجود آورده‌اند، ما در راهپیمایی 22بهمن شرکت نخواهیم کرد، غافل از اینکه هرچه مشکلات کشور بیشتر شود، ما بدلیل اینکه اکثر این مشکلات از ناحیه امریکائی‌ها ایجاد می‌شود، ما بدرستی انقلاب و راه‌مان بیشتر ایمان آورده و در مسیر تقویت و حمایت بی‌چون و چرا از انقلاب‌مان مصمم‌تر می‌شویم.

وی حضور در راهپیمایی 22بهمن را وظیفه دینی و ملی هر ایرانی دانست و گفت: در قبال جان‌نثاری شهداء، حضور فعال در راهپیمایی 22بهمن حداقل کاری است که ما می‌توانیم انجام بدهیم.

انقلاب الهام‌بخش برای جهانیان
فاطمه محمدی، کارشناس مسائل سیاسی، شرائط کنونی جهان را که متاثر از پیام انقلاب اسلامی ویژه توصیف کرد، معتقد است: جنبش وال استریت در امریکا و جلیقه زردها در فرانسه و شکل‌گیری جریان ضد سرمایه‌داری در مبارزه با فقر و فساد و اختلاف شدید طبقاتی در اروپا برگرفته از انقلاب اسلامی است، ضمن آنکه جنبش بیداری در کشورهای اسلامی را نیز نباید فراموش کرد. بدین جهت، غرب در مواجهه با چالش استراتژیک خود که عامل آن را انقلاب اسلامی می‌داند، گارد حمله در همه قسمت‌ها علیه جمهوری اسلامی گرفته که عامل ترس و عقب‌نشینی آنها حضور مردم در حمایت قاطع‌شان از انقلاب و نظام اسلامی‌شان است، که اگر این عامل اقتدار در ایران اسلامی نمی‌بود، امریکائی‌ها و متحدانش تاکنون دهها بار به کشورمان حمله می‌کردند.

وی هوشیاری و بصیرت را از شاخصه‌های ملت ایران دانست و گفت: چیزی که دشمنان مردم ایران را حیرت‌زده کرده، بصیرت و آگاهی عمیق ملت ایران در قبال اقدامات پیشدستانه دشمنان بویژه امریکائی‌هاست. تا اینجای انقلاب که چهل سال طول کشید، پی نبردن امریکائی‌ها به روحیه مردم ایران، نشانه کودنی و نفهمیدن منطق دینی و اعتقادی مردم ایران از سوی امریکائی‌هاست.

کودن‌های سیاسی امریکا تجربه نمی‌آموزند
این تحلیل‌گر سیاسی در ادامه یادآور شد: وقتی چهل سال و چهل حماسه در چهل 22بهمن نتوانست کودن‌های امریکایی را به سر عقل آورد، توفندگی بیشتر با ایجاد حماسه‌ای سترگ در 22بهمن 97 خواهد توانست آنها را به عقب‌نشینی جدی وادارد بشرط آنکه دستگاه دیپلماسی کشورمان بتواند از این حماسه در حال تکوین بهره‌برداری‌های لازم را ببرد.

وی حاکمان امریکا را تابع منطق زور دانست و گفت: امریکائی‌ها هرجا که طرف خود را سست و منفعل ببینند، تا جایی که بتوانند زورگویی می‌کنند، اما اگر طرف مقابل خود را مصمم و قاطع و مقتدر بیابند، بشدت منفعل و منعطف عمل می‌کنند. نمونه آن را همین روزها در موضع قاطع مقام معظم رهبری می‌توان دید که فرمود ما شعار مرگ بر امریکا را برای ترامپ و جان بولتون و پمپئو می‌دهیم. دنیا دید که فوراً ترامپ خواهان مذاکره با آقای روحانی بدون هیچ شرط و شروط شد که نباید به این حیله‌های آنها توجه کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 378988

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/378988/همه-می-آئیم-دل-دوستان-شاد-چشم-دشمنان-کور-کنیم-ترامپ-خوانده-ملت-ایران-انقلاب-رهبری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com