تاریخ انتشاريکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۳۷۱۴۸۵
حوادث سال 88 تمام نشده و دشمن با رفع اشکالات خود به دنبال طراحی فتنه‌ای جدید است که محور آن‌ها اصل نظام و ولایت فقیه است.حماسه 9 دی نشان داد که اگر چه فتنه‌های صدر اسلام در بعضی مواقع منجر به شکست ظاهری دین داران واقعی شد ولی در فتنه‌های آخرالزمان، این منافقان و فتنه گران خواهند بود که نابود می‌شوند و از چشم مردم می‌افتند، همانگونه که در این فتنه 88 دیدیم آن حماسه‌ای بزرگ تمام فتنه‌گران را تا سرحد نابودی پیش برد.
۱
plusresetminus
از فتنه 78، 88 تا 98، دشمن رنج خود می‌برد و زحمت ما می‌دارد/ تحکیم و تعمیق وحدت ملی، نتیجه شیطنت شیاطین
به گزارش بلاغ، در روز نهم دی ماه 1388، مشروعيت سياسی نظام اسلامی ايران بار ديگر با حضور خودجوش ده‌ها ميليونی مردم در تهران و تمامی شهرهای ديگر کشور برای جهانيان به نمایش گذاشته شد.

از زمانی که جریان فتنه در روز قدس و ۱۳ آبان سال ۸۸ بر شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" ضربدر کشید و اقدام به سردادن شعارهای انحرافی کرد، تا هتک حرمت بزرگ‌ترین مقدسات مردم ایران خیلی طول نکشید.

فتنه گران با هتاکی به امام راحل در ۱۶ آذر قلب ملت ایران را به درد آوردند اما وقتی کار به جسارت به خیمه ابا عبدالله(ع) و هتاکی به روز مقدس عاشورا کشید، دیگر صبر ملت لبریز و شد آنچه شد.

*هدف قرار دادن پایه‌های نظام جمهوری اسلامی توسط جریان فتنه به بهانه تقلب در انتخابات

رضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به هدف اصلی جریان فتنه در سال 88 اشاره واظهار کرد: جریان فتنه پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را به بهانه تقلب در انتخابات هدف قرار داد، منافع ملی را نادیده گرفت و خسارات سنگینی به نظام زد.

وی افزود: با فلج کردن کار کشور و جامعه، امنیتی کردن فضای کشور و جامعه با آشوب، تولید سوژه و فرصت برای نقش‌آفرینی رسانه‌های معارض غربی و ضدانقلاب، نپذیرفتن رای مردم و زیرسوال‌بردن سلامت انتخابات و جمهوریت نظام، وسیله نفوذ و حضور غربی‌ها در داخل کشور شدند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: جریان فتنه با ظلم بزرگی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرد، جریانات ضدانقلاب اعم از سلطنت‌طلب، منافقین، در آشوب‌های 88 میدان پیدا کرده و خسارت‌های فراوانی را به نظام، اموال عمومی و جان و مال مردم وارد کردند که اوج آن در حرمت‌شکنی عاشورای 88 ظاهر شد.

*حماسه 9 دی، پیروزی بصیرت مردم ایران بر فتنه

احمدی افزود: شعارهای روز 9 دی مشخص کرد مردم به هیچ جناحی گرایش ندارند، مردم در 9 دی نشان دادند برای دفاع از انقلاب، نظام و رهبری و مقابله با انحراف از مسیر انقلاب که مقدمه نفوذ و رخنه در داخل است، در صحنه هستند.

وی تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، 9 دی «یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی»، «حرکت برخاسته از بصیرت»، «شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز»، «حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی» در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: حماسه 9 دی، قیام گسترده و فراگیر مردم ایران در حقیقت، پیروزی بصیرت مردم ایران بر فتنه بود.

*هوشیاری در مقابل فتنه‌های دشمنان در سال 98

احمدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص احتمال ایجاد فتنه در سال 98 هشدار داده‌اند، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن توصیه رهبرمعظم انقلاب، باید در مقابل فتنه‌های دشمنان در سال آینده هوشیار باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: حوادث سال 88 تمام نشده و دشمن با رفع اشکالات خود به دنبال طراحی فتنه‌ای جدید است که محور آن‌ها اصل نظام و ولایت فقیه است، در فتنه 88 اوباما بیان کرد که اشکال بزرگ ما در این فتنه این بود که از طبقه متوسط به بالا استفاده کردیم و نتوانستیم طبقه متوسط به پایین را مورد استفاده قرار دهیم.

*انزوای خواص بی بصیرت

حماسه 9دی 88 مردم ولایت مدار ایران پس از چند ماه تحرک بی حاصل فتنه آفرینان و حامیان داخلی و خارجی آنان توانست انقلاب اسلامی و نظام مقدس برآمده از آنان را از توطئه‌های خطرناک پیچیده کانون‌های استکباری و صهیونیستی، با کور کردن چشم فتنه و انزوای خواص بی بصیرت، سرفصل جدیدی از پیوند مستحکم بین امام و امت را در جامعه اسلامی ایران بگشاید. این روز استثنایی، نه در یک روز تعطیل نه با تبلیغ هیچ رسانه‌ای و یا دعوت بزرگان شکل گرفت.

همه مردم به عشق ولایت فقیه و رهبری بدون در نظر گرفتن عقاید سیاسی و حزبی در حماسه با شکوه ۹ دی شرکت کرده بودند.

مردم مسلمان ایران در ۹ دی 88 با حضور چشمگیر خود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان نشان دادند به طوری که این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.

مردم انقلابی کشورمان با شعارهایی نظیر «اینهمه لشکرآمده،به عشق رهبرآمده»،«مرگ بر ضد ولایت فقیه»،«خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»،«سبز فقط سبز علی،لعنت به سبز موسوی»،«وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد،ارتش عالم نتواند که جوابم دهد»، این حماسه پرشور را تاریخی کردند.

در این روز همه آمده بودند شش ماهه، سه ساله، جوان، پیر، زن، مرد، ویلچری، شیمیایی و...

*حماسه 9 دی، بن بست دوگانه سران فتنه

خودشان شعار خلق می‌کردند، که تمام شعارها در حمایت از رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و تقویت نظام مقدس اسلامی و اعلام انزجار از فتنه گران بوده است. این مردم آمده بودند، یوم الله دیگری خلق کنند تا در تارک انقلاب اسلامی چون خورشید بدرخشد. این روز برای بدخواهان به همان اندازه آزار دهنده است که برای دوستان انقلاب اسلامی در داخل و سراسر جهان یک هدیه الهی بوده است.

حماسه 9دی88، سران فتنه را در بن بست دوگانه قرار داد زیرا از آن روز به یادماندنی تا به امروز دیگر نتوانسته‌اند مدعی خط امام و نه مدعی مردم باشند، آنها هر دو مسیر را خراب کرده‌اند.

مدعیان دروغین خط امام با عبور از ولی زمان از حرکت میلیونی مردم در پیمودن مسیر سخت انقلاب اسلامی باز مانده‌اند و دیگر نتوانسته‌اند خودشان را جزو وارثان انقلاب اسلامی بدانند.

حماسه 9 دی نشان داد که اگر چه فتنه‌های صدر اسلام در بعضی مواقع منجر به شکست ظاهری دین داران واقعی شد ولی در فتنه‌های آخرالزمان، این منافقان و فتنه گران خواهند بود که نابود می‌شوند و از چشم مردم می‌افتند، همانگونه که در این فتنه 88 دیدیم آن حماسه‌ای بزرگ تمام فتنه‌گران را تا سرحد نابودی پیش برد.

ملت ایران در مسیر پیشبرد و پیشرفت انقلاب همواره با فتنه‌های بزرگی مواجه است و طراحی دشمن نیز فتنه جدیدی است، اگرچه فتنه 88 را پشت سر گذاشته‌ایم ولی باید خود را برای فتنه‌های بزرگ‌تر آماده کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما