کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زنگ تفریح طولانی مدیریت در مازندران خسارت‌آفرین شده است

17 آبان 1397 ساعت 9:00

با تغییر استاندار مازندران و تعیین تکیلف مدیریت جدید در حال حاضر مدیران استان در زنگ تفریح به سر برده و به نظر می‌رسد که زمان زنگ تفریح هم طولانی شده است.


به گزارش بلاغ، همیشه یک جای کار در مازندران می‌لنگد. استانی که دارای قابلیت بسیار مناسب در حوزه گردشگری، صنعتی، کشاورزی، شیلات و منابع طبیعی، یکی از استان‌های بیکار کشور محسوب می‌شود و به دلیل عدم استفاده بهینه از ظرفیت‌ها بسیاری از جوانان این استان در قالب مهاجر به استان‌های اطراف و یا حتی شهرهای جنوبی کشور برای کار می‌روند.

یکی از دلایل عدم رشد این استان کم‌نظیر فقدان ثبات مدیریتی و عدم بکارگیری مدیر شایسته در کلان استان است.

بیشتر انتصاب‌ها در مازندران رنگ و بوی سیاسی داشته و اگر مدیری فعال، بنای کار در استان داشته باشد به دلیل حاشیه‌های سیاسی که برایش ایجاد می‌شود نمی‌تواند چندان اثرگذار باشد.

به همین دلیل برخی از مدیران استان ترجیح می‌دهند که در زنگ تفریح باشند، حکایتی که این روزها مازندران به آن دچار شده است.

بعد از محمد اسلامی مجموعه مدیریت استانی به نوعی دچار رخوت و سستی شده و بسیاری از امور جاری استان بلاتکلیف و رها شده است.

یکی از دغدغه‌های جدی محمد اسلامی بحث ساماندهی زباله بوده است که به صورت جدی در این بخش وارد شده بود و به نتایج قابل قبولی هم در این ارتباط رسیده بود، اما به دلیل تغییر مدیریتی استان به نظر می‌رسد که حداقل در این روزها این امر مهم هم دچار رخوت شده باشد.

در سایر امورات هم به نظر می‌رسد وضعیت استان چندان رو به سامان نیست، البته سرپرست استانداری مازندران تلاش کرد که با برگزاری جلسه شورای اداری استان، وضعیت را تا حدودی عادی جلوه دهد اما بلاتکلیفی این مدیر و گمانه‌های زیاد در ارتباط با تغییر مدیریتی در استان به نوعی زمان زنگ تفریح را در استان افزایش داده و به نظر می‎‌رسد که بدنه مدیریتی استان هم چندان کم میل نیست که استان به همین منوال ادامه پیدا کند.

بررسی وضعیت سیل زدگان غرب استان، برنامه ریزی برای جلوگیری از بحران سیل در دیگر مناطق این روزها یکی از برنامه‌های جدی مدیران در استان باید باشد که حسین زادگان تلاش کرد که با حضور در مناطق سیل زده تا حدودی نقش خود را در این زمینه ایفا کند اما به دلیل درگیری این مدیر برای تعیین تکلیف سمت آینده‌اش یک خط در میان درگیر مسائل استانی است و تلاش دارد که سریعتر این روزها به اتمام برسد و به ظاهر هم نیم نگاهی به پست بالاتر داشته و تلاش‌هایی را هم در این زمینه در دستور کار خویش دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 365786

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/365786/زنگ-تفریح-طولانی-مدیریت-مازندران-خسارت-آفرین-شده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com