کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به بهانه اتفاقات جشن روز زن در تهران؛

نفوذ لیبرال‌های اصلاح‌طلب موجب هتک حرمت به مقام زن شد/ مقابله با جریان لیبرالی وظیفه اصلی زنان ایرانی

20 اسفند 1396 ساعت 11:00

مقابله با جریان لیبرال داخلی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که هم‌اکنون بر دوش زنان این سرزمین است تا این افراد که با کمک همپیمانان خارجی خود درصدد از بین بردن مهم‌ترین عنصر خانواده هستند، به مقاصد کثیف خود نرسند.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، بانوی ایرانی، قبل از ورود اسلام به سرزمین ایران تاکنون، حرمت و عظمتش در قالب یک حیایی پیچیده بود که بزرگی و وقارش را تضمین می‌کرد و ورود اسلام به ایران، این خصوصیت ملی را پوششی معنوی و خدایی بخشید.
 
اما در سال‌های اخیر و با نفوذ برخی از مسئولان لیبرال به بدنه اجرایی کشور، تلاش می‌شود تا دیوارهای حریم بانوان برچیده شود و از آنان برای رسیدن به اهداف سیاسی و اجتماعی سوء استفاده کنند.
 
در حالی که این روزها در هفته گرامی‌داشت مقام زن و سالروز ولادت اسوه عفت و نجابت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داشتیم، در گوشه و کنار کشورمان به بهانه برپایی جشن روز زن اقدام به هنجارشکنی و برپایی برنامه‌های ضد ارزشی می‌شود که هیچ سنخیتی با مشی بزرگ بانوی جهان اسلام، که تمام عمر را در راه حفظ حریم زن تلاش می‌کرد، ندارد.
 
برپایی جشن روز زن در تهران توسط شهرداری این شهر و اقدامات شنیع صورت گرفته در این جشن، که مقابل چشمان شهردار تهران و بسیاری از مسئولان صورت گرفت، موجب شد تا بار دیگر چهره اصلی لیبرال‌های اصلاح طلب برای همگان آشکار شود.
 

رقص دختران در محفل عمومی توهین به افکار انقلابی است

 عضو شورای شهر فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این اقدامات به هیچ عنوان پسندیده نیست و عواملی که موجب بروز این حرکات هستند، باید از مردم و بانوان ایرانی عذرخواهی کنند.
 
سیده نازبانو عزیزی با اشاره به اینکه جایگاه بانوی ایرانی فراتر از اینگونه برنامه‌ها است، خاطرنشان کرد: در حالی که فاطمه(س) اسوه متانت و عفاف است و باید این الگو در میان بانوان تقویت شود اما افرادی سودجو تلاش می‌کنند تا زنان و دختران را در قالب آوازخوانی و رقاصی تعریف کنند، که بسیار کار ناپسندی است.
 
وی تصریح کرد: رقص دختران به سن تکلیف رسیده این سرزمین در محفل عمومی و آن هم در جشن دردانه نبی اکر(ص)، که الگوی نجابت، طهارت و وقار روی زمین است پیش چشمان بسیاری از مردان و مسئولان، توهین به انقلاب، دین و افکار انقلابی ما و مهمتر از همه پایمال کردن خون شهدا و آرمان‌های آنان و خلاف شرع و دستورات خدا است.
 
عزیزی افزود: مسئولان برگزار کننده این جشن که از مدیران ارشد شهرداری تهران بودند اگر از خلق خدا به دلیل جایگاه فعلی هراسی ندارند، باید از خدا برای اینگونه اقدامات بترسند.
 

لزوم برخورد با عوامل جشن روز زن در تهران

 سیده معصومه حسینی از بانوان فریدونکناری با اشاره به تقبیح اقدامات صورت گرفته در جشن روز زن در تهران، اظهار کرد: بانوان ایرانی، تبدیل شدن به یک کالای تبلیغاتی و یا کالایی برای لذت بردن عده‌ای را اهانتی به وجود ملکوتی زنان پرصلابت ایرانی می‌داند و ترویج چنین حرکاتی در قالب تفکری روشنفکرانه خیانت به جایگاه بانوان است.
 
وی خاطرنشان کرد: ترویج چنین حرکاتی از نگاه زنان این سرزمین محکوم قلمداد شده و امیدواریم برخورد جدی با چنین جریان‌های مغرضانه صورت گیرد.
 
این بانوی فریدونکنار با بیان اینکه نفوذ افراد غیرانقلابی در مسئولیت‌های اجرایی علت اصلی این اتفاقات است، تصریح کرد: درک اینکه چرا در هفته‌ای به این بزرگی (هفته زن و مادر) که گرامی‌داشت بزرگ بانوی عالم بشریت حضرت زهرا(س) است چنین اتفاقی رخ داد، برای بانوی ایرانی که لباس شیعه را به تن دارد بسیار سخت است.
 
به گزارش خبرنگار ما، بانوان ایرانی در تمامی صحنه‌های انقلاب پشت سر مردان کشور بوده‌اند و جمهوری اسلامی به پشتیبانی این زنان توانسته توطئه‌های دشمنان خارجی را خنثی کند.
 
مقابله با جریان لیبرال داخلی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که هم‌اکنون بر دوش زنان این سرزمین است تا این افراد که با کمک همپیمانان خارجی خود درصدد از بین بردن مهم‌ترین عنصر خانواده هستند به مقاصد کثیف خود نرسند.


کد مطلب: 354679

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/354679/نفوذ-لیبرال-های-اصلاح-طلب-موجب-هتک-حرمت-مقام-زن-مقابله-جریان-لیبرالی-وظیفه-اصلی-زنان-ایرانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com