تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۳۵۳۷۴۶
طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان از مواردی است که مردم مازندران علاقه‌مندند تا نمایندگان آنها در خانه ملت پیگر اجرای آن باشند، تاکنون اظهارنظر و یا پیگیری از سوی مسئولان استانی در این ارتباط نشده است.
۰
plusresetminus
جای خالی اظهارات نمایندگان مازندران در مجلس درباره طرح «اعاده اموال نامشروع»
به گزارش بلاغ، زمزمه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مدتی است که از مجلس شورای اسلامی شنیده می‌شود.

این طرح به صورت رسمی مورد حمایت عامه مردم قرار دارد، ولی‌نعمتان ایران اسلامی این پرسش را دارند افرادی که خودشان را مسئول می‌دانند آیا از سلامت اموال و دارایی برخوردار هستند یا خیر؟

موضوعی است که در بین مردم بازتاب مناسبی داشته است، یک طرف این طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند که انتشار اسامی آنها در رسیدگی به اموال مسئولان می‌تواند بازخورد مناسبی داشته و حتی در سرنوشت بعدی‌شان برای انتخابات‌های آینده اثرگذار باشد، و امید آنکه نیت این نمایندگان برای انتخابات بعدی نباشد، بلکه از سر وظیفه‌مندی و رسالت دینی و انقلابی چنین طرحی را با قاطعیت پیگیر باشند.

عامه مردم استان مازندران از نمایندگان خود در مجلس انتظار دارند که در این طرح مشارکت جدی داشته باشند و حداقل در روزهای پایانی سال در بخشی از اظهارات خود به این موضوعات اشاره داشته باشند.

بررسی اولیه برخی صفحاتی که نمایندگان مجلس در فضای مجازی در اختیار دارند، هنوز هیچیک از مجلس‌نشینان استان در این ارتباط اظهارنظر نکردند.

خبرگزاری خانه ملت یکی از صفحات فضای مجازی است که اظهارات هر نماینده به صورت مشخص از این رسانه منعکس می‌شود.

اخیراً کانال‌های تلگرامی هم ظرفیتی است که نمایندگان استان مازندران اطلاعات و اقدامات خود را در آن به سمع و نظر مردم می‌رسانند، هنوز هیچ نماینده‌ای در این ارتباط اعلام نظر و اعلام موضع نکرده است.

با توجه به اینکه برخی از نمایندگان مجلس در صفحات مجازی به شدت فعال بوده و حتی حضور در کنار بازیکنان یک تیم فوتبال را جزء برنامه کاری خود قرار داده و تلاش دارند اظهارنظرهای خود و پیگیری‌ها را در این کانال‌ها انتشار دهند، بحث اعاده اموال نامشروع مسئولان از مواردی است که عامه مردم نسبت به آن حساسیت جدی نشان دادند و از مجلس‌نشینان استان انتظار دارند که در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

بررسی اولیه اطلاعات منتشر شده نمایندگان استان مازندران مواردی از این دست را نشان نمی‌دهد.

این رسانه آمادگی کامل دارد که اظهارات نمایندگان مجلس در ارتباط با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را منتشر کند.

در صورتی که نمایندگان در صفحات مجازی خود نسبت به اجرای این طرح واکنش نشان دهند، بلاغ مازندران آماده انتشار دغدغه‌های نمایندگان در این زمینه است.

نکته آخر اینکه مردم و رسانه‌ها، این روزها چشم انتظار واکنش نمایندگان مازندران در ارتباط با پیگیری برای اجرای این طرح هستند و علاقه‌مندند که نام و امضاء نمایندگان‌شان پای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان ثبت شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴