در حالی که بسیاری از ورزشکاران و کشتی‌گیران چشم انتظار پایان این پروژه 11 ساله هستند، اما برخی از مسئولان به راحتی از مسئولیت مربوطه شانه خالی می‌کنند؛ چراکه در قبال عدم پاسخگویی، کسی بازخواست نمی‌کند.
۰
plusresetminus
بلاتکلیفی چندین ساله خانه کشتی حسین‌آباد فریدونکنار/ مسئولان اداره ورزش فقط در پی اقدامات روزمره!
به گزارش بلاغ، ورزش از موضوعاتی است که توجه به آن از اهمیت زیادی برخوردار است و البته، نیاز اصلی برای پرداختن به ورزش مهیا بودن محیطی مناسب برای ورزشکاران و افرادی است که قصد ورزش دارند.

در این بین سهم محیط‌های ورزشی در فریدونکنار بسیار ناچیز بوده و آن‌چیزی که بسیار زیر ذوق می‌زند، انباشته شدن پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی در این شهرستان است که بدون سرانجام باقی مانده و انگار که هیچ متولی ندارد. یکی از این پروژه‌های بلاتکلیف، خانه کشتی روستای حسین‌آباد است که سالیان زیادی از عمر آن می‌گذرد.

امیرحسین حسینی از کشتی‌گیران فریدونکناری در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به بلاتکلیفی پروژه نیمه‌کاره خانه‌کشتی حسین‌آباد، اظهار کرد: در حالی که سالیان زیادی از عمر این پروژه‌ می‌گذرد، اما هنوز به سرانجامی نرسیده  که این امر نشان از بی‌توجهی مسئولان ورزشی فریدونکنار به موضوع ورزش و به ویژه کشتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که استعدادهای زیاد در زمینه کشتی در فریدونکنار وجود دارد، اما به علت عدم برخورداری از مکان مناسب این ظرفیت‌ها در حال از دست رفتن است.

این کشتی‌گیر فریدونکناری، تصریح کرد: نقش حمایت‌های دولتی برای اتمام این پروژه‌ بسیار ضعیف است و اداره ورزش و جوانان، که به عنوان نماینده دولت در امور ورزشی شهرستان است، از مرتفع کردن مشکلات ورزشی و اتمام پروژه‌های نیمه کاره عاجز مانده است.

عسگر تویا دهیار روستای حسین آباد فریدونکنار در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: کلنگ پروژه خانه کشتی حسین‌آباد از سال 85 و در پی سفر ریاست جمهوری به زمین خورد و با حمایت نماینده وقت در مجلس شورای اسلامی، بعضاً یک تکانی به این پروژه می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه امسال مبلغ 350 میلیون تومان برای این پروژه مصوب شده است، خاطرنشان کرد: اگر این بودجه محقق شود می‌تواند در تکمیل پروژه کمک زیادی کند، اما آنطور که مشخص است مطرح کردن این مبلغ فقط در حد حرف است.

دهیار روستای حسین‌آباد با بیان اینکه مراحل ستون، سقف و برخی از تعمیرات این سالن انجام گرفته است، تصریح کرد: در حالی که مبلغ 150 میلیون تومان از سوی نماینده وقت به این پروژه اختصاص داده شد اما در پی بی‌توجهی مسئولان شهرستانی به موضوع ورزش و به ویژه کشتی این اعتبار از این روستا خارج و در محل دیگر هزینه شد.

تویا با اشاره به اینکه اداره ورزش اصلا نقشی در پیشرفت خانه کشتی روستای حسین‌آباد نداشته است، گفت: در حالی که متولی اصلی ورزش شهرستان اداره ورزش است اما هیچ نقشی در اختصاص اعتبارات و پیگیری امور این پروژه نداشته‌اند.

وی یادآور شد: روستای حسین‌آباد و شهرستان فریدونکنار در زمینه کشتی دارای استعدادهای زیادی هستند اما برخی مسئولان فقط به فکر ورزش فوتبال هستند در حالی که ورزش اول مازندران کشتی است و اگر این سالن به بهره‌برداری برسد تنها خانه کشتی در روستاهای فریدونکنار است که می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت کشتی منطقه داشته باشد.

به گزارش بلاغ، تماس‌های متعدد خبرنگار ما با رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار برای پیگیری وضعیت خانه کشتی روستای حسین‌آباد بی نتیجه بوده و این در حالی است که ریاست این اداره زمانی را برای پاسخگویی معین کرده بودند اما در وقت معین شده از پاسخگویی سرباز زدند که همین عدم پاسخگویی نشان دهنده فرار از مسئولیت است.

 در حالی که بسیاری از ورزشکاران و کشتی‌گیران چشم انتظار پایان این پروژه 11 ساله هستند اما برخی از مسئولان به راحتی از مسئولیت مربوطه شانه خالی می‌کنند و فقط در پی اقدامات روزمره خود هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲