غایبان بزرگ مراسم اولین سالگرد شهدای خان‌طومان

آنفولانزای سیاسی استاندار و مسئولان مازندران را فلج کرد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۲۸۹۵۵۳
آقایان غایب! امشب نیز گذشت و روسیاهی عقب ماندن از حضور باید تا اعماق وجدان‌تان را بسوزاند، اگر از دیانت و اخلاق و نمک‌شناسی چیزی نزد اصحاب سیاست باقی مانده باشد! و چه جای تعجب عمیق و جانکاه که چنین اتفاق شومی باید در مازندران غیرتمند بیافتد!
۰
plusresetminus
آنفولانزای سیاسی استاندار و مسئولان مازندران را فلج کرد
به گزارش بلاغ، در سالگرد پرپرشدن گل‌های باطراوت مازندران در خان‌طومان توسط تکفیری‌های امریکایی، آنفولانزای سیاسی آن‌چنان سینوس‌های تقوای استاندار و اغلب مسئولان مازندران را بیمار ساخته بود، که هیچیک‌شان دچار فلج غیرت شده و در مراسم سالگرد جوانان رشید و شهید این سرزمین شرکت نکردند.
 
اولین سالگرد شهدای مدافع حرم مازندران، که در خان‌طومان توسط تکفیری‌های امریکایی و صهیونیستی به شهادت رسیدند، با شکوه مثال‌زدنی و با حضور شوق‌انگیز مردم در مصلا و خیابان‌های اطراف مصلای ساری برگزار شد و پس از مداحی پرنغز و حماسی حاج صادق آهنگران، سردار غلامحسین غیب‌پرور سخنران این مراسم باشکوه بود.
 
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی شهدای خان‌طومان را سند وفاداری بی‌پایان ملت ایران به اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام دانست.
 
سخنرانی سردار غیب‌پرور دارای نکات برجسته‌ای بود، که می‌توان از طریق رسانه‌های عمومی آن را مطالعه کرد، اما نکته مورد دغدغه این نوشتار، غیبت سازماندهی شده مسئولان مازندران و در رأس آنها آقای استاندار و معاونان ایشان در این مراسم الهی به میزبانی شهدای خان‌طومان بود.
 
در جایی که مردم متدین و ولایی مازندران در گرامیداشت فرزندان برومند و جان‌نثار خود اقدام به برپایی مراسم می‌کنند، آقای استاندار و معاونان و مدیران و فرمانداران بویژه فرماندار مرکز مازندران به چه حق و دلائلی خود را از توفیق بزرگ حضور در مراسم شهدای مظلوم محروم کرده و یکبار دیگر سفره رزق معنوی و اخلاقی خود را از مردم مازندران جدا کردند!.
 
شهداء همانند خدای خود نیازی به ما ندارند و این مائیم که برای زیست انسانی و اسلامی خود عمیقاً محتاج شهداء هستیم. چه خوب است آقای استاندار و مسئولان دیگر دلائل خود در عدم حضور در این مراسمی که کارت دعوت خود را نیز دریافت داشته بودند، برای مردم مازندران بیان بدارند تا مردم توجیه شوند که همه چیز، حتی شهدای مظلوم خان‌طومان، نباید قربانی نگاه سیاسی و جناحی شوند. آن نگاهی از سیاست که هیچ موانستی با دین و اخلاق ندارد و پیروان خود را به عدم حضور در مراسم بهترین‌های امت دلالت می‌کند.
 
آقایان غایب! امشب نیز گذشت و روسیاهی عقب ماندن از حضور باید تا اعماق وجدان‌تان را بسوزاند، اگر از دیانت و اخلاق و نمک‌شناسی چیزی نزد اصحاب سیاست باقی مانده باشد! و چه جای تعجب عمیق و جانکاه که چنین اتفاق شومی باید در مازندران غیرتمند بیافتد!
 
بسیاری از حاضران می‌گفتند که حتی سیاست‌ورزی سکولاریته هم ایجاب می‌کرد که در ایام انتخابات، استاندار و مسئولان غایب این مراسم برای تکمیل سایر اقدامات این روزهای رأی‌سازی برای آقای روحانی ، ایجاب می‌کرد تا مثل شهردار ساری حتی برای لحظه‌ای هم که شده، خودی نشان دهند و پس از گرفتن چند عکس و مستندسازی از حضور خود، این محفل نورانی را ترک می‌کردند، اما واقعاً این یک حقیقت است که حضور در این‌گونه مراسم‌ها، توفیق می‌خواهد و لیاقت.
 
مردم مازندران خود اقدام به پاسخ به پرسش‌های خود کرده‌اند که چرا استاندار و مسئولان مطیع او برای چه در این مراسم آسمانی شرکت نکردند.

اما شما را به خدا، بروید و از اندیشه و رفتارتان در برخورد با شهدای خان‌طومان توبه کنید و نزد مردم نیز به عذرخواهی بپردازید، اگر خواهان رستگاری و سعادتید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰