مردم مسلمان ایران در تظاهرات ۹ دی۸۸ با حضور چشمگیرخود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشاندند به طوری که این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.
۰
plusresetminus
فتنه دشمنان در انتخابات88 مانند جنگ تحمیلی، علیه ملت ایران سازماندهی شده بود/ راهپیمایی حماسی 9 دی دفاع از آرمان‌های انقلاب
به گزارش بلاغ، از زمانی که جریان فتنه در روز قدس و ۱۳ آبان سال ۸۸ بر شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" ضربدر کشید و اقدام به سردادن شعارهای انحرافی کرد، تا هتک حرمت بزرگترین مقدسات مردم ایران خیلی طول نکشید.

فتنه گران با هتاکی به امام راحل در ۱۶ آذر، قلب ملت ایران را به درد آورد اما وقتی کار به جسارت به خیمه ابا عبدالله(ع) و هتاکی به روز مقدس عاشورا کشید، دیگر صبر ملت لبریز و شد آنچه شد.

پیش از آن نیز به عکس امام راحل(ره) توهین شده بود و سراسر کشور از این جسارت به خروش آمده بود، اما حریم نگه‌نداشتن عاشورا آتشی بود بر باروتی که طی ۸ ماه در وجود مردم علاقه مند نظام و انقلاب متراکم شده بود.

نتیجه این انفجار خیره کننده، حماسه ۹ دی بود؛ حماسه ای که فقط سه روز پس از جسارت به عاشورا و عزای اباعبدالله سراسر ایران را فرا گرفت و یک باردیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته بندی‌های سیاسی و مشکلات و کاستی‌ها، اما درپایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با هیچ کسی تعارف ندارند.

حماسه 9دی 88 مردم ولایت مدار ایران پس از چند ماه تحرک بی حاصل فتنه آفرینان و حامیان داخلی و خارجی آنان توانست انقلاب اسلامی و نظام مقدس برآمده از آنان را از توطئه های خطرناک پیچیده کانون های استکباری و صهیونیستی، با کور کردن چشم فتنه و انزوای خواص بی بصیرت، سرفصل جدیدی از پیوند مستحکم بین امام و امت را در جامعه اسلامی ایران گشود.

فتنه دشمنان در انتخابات88 مانند جنگ تحمیلی، علیه ملت ایران سازماندهی شده بود

حجت الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ  ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی با اشاره به اینکه جلسات و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با فتنه سال 1388، مدت‌ها قبل از آن تدوین شد،اظهار کرد: حضور بیش از 40 میلیون رأی‌دهنده در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 بی‌سابقه بود و فتنه دشمنان در این دوره از انتخابات مانند جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران متمرکز شده بود.

وی با اشاره به پناه‌بردن اعضای جریان فتنه به اردوی دشمنان تصریح کرد: توهین و آتش‌زدن مسجد و قرآن، تعرض به مراکز نظامی، توهین به روز عاشورا و آتش‌زدن مغازه‌ها برخی از اقدامات فتنه‌گران بود.

راهپیمایی 9 دی‌ماه، بزرگترین رفراندوم بعد از انقلاب اسلامی بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با بیان اینکه جریان فتنه همچنان در حال فعالیت است و مردم در 9 دی‌ماه سال 1388 هنگامی که متوجه شدند بر علیه نظام و ولایت فقیه اقدام شد، در سراسر کشور به صورت یکپارچه به پا خواستند، خاطر نشان کرد: راهپیمایی 9 دی‌ماه، بزرگترین رفراندوم بعد از انقلاب اسلامی بود و کسانی که به فتنه‌گران رأی دادند هم در برابر آنان در راهپیمایی 9 دی شرکت کردند.

ذاکری خطیر تصریح کرد: دشمن برای فروپاشی نظام اسلامی در تلاش است و گوش‌به‌فرمان رهبری‌بودن باعث نجات کشور و منطقه است.

وی تاکید کرد: شاخص‌های فتنه‌گران در قرآن ذکر شد و ما نباید به دشمن تکیه کنیم و دنباله‌روی آنان باشیم.

نظام جمهوری اسلامی در مشارکت سیاسی همواره مورد تحسین افراد و گروه‌های منصف و آزادی خواه است

عمران اکبر نژاد، فعال رسانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: مشارکت سیاسی همواره از شاخص های تعیین کننده در توسعه پایدار محسوب می شود و نظام جمهوری اسلامی در این موضوع همواره مورد تحسین افراد و گروه‌های منصف و آزادی خواه است.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 با مشارکت بالاترین آمار مربوط به این انتخابات در خرداد این سال برگزار شد و حوادث بعد از آن، 8 ماه در پایتخت، کشور را با تنش و بحران مواجه کرد که بررسی چرایی و چگونگی آن می تواند در تحلیل‌ها و عبرت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: تنش های ایجاد شده در کشور با مدیریت کشورهای استکباری و توسط افرادی انجام شد که دارای سوابق انقلابی و مورد احترام بودند.

استفاده ابزاری از چهره‌های دینی و انقلابی برای دست یابی به اهداف خصمانه علیه نظام اسلامی
اکبرنژاد با اشاره به ابعاد نقشه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: استفاده ابزاری از چهره‌های  دینی و انقلابی برای دست یابی به اهداف خصمانه علیه نظام اسلامی از راه‌هایی است که دشمنان از آن بهره می برند.

وی افزود: نخست وزیر دوران جنگ و رئیس روحانی چند دوره مجلس عناوین پر طمطراقی است که در اختیار قرار گرفتن آنان برگ برنده بزرگ رسانه‌ای و سیاسی برای دشمنان محسوب می شد که بی بصیرتی و عدم آینده نگری و بازیچه شدن آنان توسط اطرافیان موجب شد که جامعه از آنان مطالبه ظلمی که در حق انقلاب کردند را همواره فریاد کنند.

راهپیمایی حماسی 9 دی دفاع از آرمانهای انقلاب

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد:  همراهی مردم جامعه به عنوان اساسی ترین شاخص مقبولیت نظام حاکم مطرح است و معتقدم در تناسب بین بصیرت و فتنه باید به این نکته مهم توجه شود که شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و شرکت کنندگان در راهپیمایی حماسی 9 دی ماه را باید در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب تفسیر کنیم و اخلال گران و تنش زایان را افرادی بدانیم که خیانت به خواست مردم را برنامه ریزی کردند.

به گزارش بلاغ، مردم مسلمان ایران در تظاهرات ۹ دی۸۸ با حضور چشمگیرخود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشاندند به طوری که این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴