وضعیت بدحجابی در جامعه به‌طور بی‌سابقه‌ای رو به وخامت نهاده و بیم آن می‌رود تمام ارزش‌های اخلاقی و تاریخی این ملت، قربانی هوس‌بازی و ولنگاری کسانی شود که از زندگی تعریفی جز خودنمایی و جنسیت‌فروشی ندارند.
۰
plusresetminus
خروش یک‌پارچه مازندرانی‌ها علیه بدحجابی و بی‌عفتی/تاچه زمانی مسئولان از برخورد با هتاکان به عفت عمومی سر باز می‌زنند؟!
به گزارش بلاغ، در سالروز حمله رژیم رضاخانی به تجمع زنان و مردان در مسجد گوهرشاد در 21تیرماه سال 1314، که به روز عفاف و حجاب نامگذاری شد، زنان و دختران عفیفه و محجبه مازندرانی در کنار مردان باغیرت و متدین شهرهای مختلف این استان همزمان در یک خروش یک‌پارچه، خواهان تدبیر جدی مسئولان و برخورد مناسب آنان با این پدیده خانمان برانداز شدند.

به گزارش خبرنگاران بلاغ از سراسر استان، شهرهای استان مازندران در بعداز ظهر 21تیرماه، شاهد راهپیمایی زنان و دختران محجبه بود که مردان غیرتمند نیز در این راهپیمایی حضور گسترده‌ای داشته‌اند.

خیل عظیم جمعیت، که موجب تعجب بسیاری از ناظران و خبرنگاران شد، با راهپیمایی در خیابان‌های اصلی شهرهای مختلف مازندران، خواستار برخورد با عوامل گسترش بدحجابی و بی‌حجابی در این استان شدند.

تاکید بر کار بنیادی در توجیه نقش حجاب در حفظ سلامت خانواده و جامعه، تاثیر حجاب در رشد و تعالی دختران و زنان در پیمودن مسیرهای افتخار، اهمیت حجاب در کاهش طلاق و افزایش ازدواج و ضرورت برخورد جدی با عوامل هنجارشکن، همچنین لزوم فعالیت ایجابی توسط همه دستگاه‌ها برای گسترش حجاب و تکریم افراد محجبه، از زمره خواسته‌های شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم 21تیرماه شهرهای مختلف مازندران بود که با خبرنگاران ما در میان گذاردند.

این گزارش حاکی است که مردم مازندران با راهپیمایی کم‌سابقه خود در زمینه لزوم رعایت عفاف و حجاب در استان خود، به وظیفه دینی و عرفی خود عمل کردندع حال نوبت مسئولان این استان است تا در قبال این خواسته عمومی، واکنش مناسب از خود نشان دهند.

استان مازندران همچون سایر استان‌ها، در معرض انواع آسیب‌های اخلاقی ناشی از فعالیت ازاد ماهواره‌ها قرار دارند، که باید به این مورد، موارد دیگری از جمله بیشترین سفر مسافران به این استان و برخورد نامناسب اغلب‌شان در حوزه پوشش و حجاب و بی‌توجهی مسئولان به موضوع حجاب و... را نیز افزود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما