BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> حقوق بشر آمریکای از جنس ترور دستان خالی استکبار برای از میان برداشتن ابرمرد انقلابی | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۲۰۵۰۳۱
انقلاب اسلامی ایران همواره مورد هجوم دشمن قرار داشت و این امر مختص به یک روز و دهه و دولت نیست، برخی عناصر خود فروخته داخلی به همراه تعدادی از گروهک‌های سازمان یافته خارجی به سرکردگی شیطان بزرگ استکبار جهانی آمریکا نیز بر هیزم‌های این دشمنی می‌افزودند و این امر تا به امروز نیز ادامه دارد.
۰
plusresetminus
حقوق بشر آمریکای از جنس ترور/ دستان خالی استکبار برای از میان برداشتن ابرمرد انقلابی
به گزارش بلاغ، انقلاب اسلامی ایران همواره مورد هجوم دشمن قرار داشت و این امر مختص به یک روز و دهه و دولت نیست، برخی عناصر خود فروخته داخلی به همراه تعدادی از گروهک‌های سازمان یافته خارجی به سرکردگی شیطان بزرگ استکبار جهانی آمریکا نیز بر هیزم‌های این دشمنی می‌افزودند و این امر تا به امروز نیز ادامه دارد.

اما برخی از حوادث همواره نشان دهنده اوج خباثت و دشمنی استکبار است که به نوعی از حادثه ترور روز ششم تیرماه سال 60 می‌توانیم به عنوان یک الگو و نمونه بارز نام برد.

سالی که در اواخر خردادماه آن با استیضاح بنی صدر خائن به عنوان رئیس‌جمهور، حوادث تلخ به وقوع پیوست و پس از این موضوع مخالفت‌های جریان‌های ضدانقلاب با نیروهای انقلابی آغاز شد.

در سالی که بیش از 3 هزار نفر از شهروندان عادی، 100 مقام مسئول درجه اول نظام و حوادث تلخ گوناگون به پایان رسید تا شاید انقلاب اسلامی ایران نیز به پایان راه خود برسد، اما این امر به وقوع نپیوست.

اعمالی که از سوی آمریکای جنایت‌کار و همدستان داخلی و خارجی‌اش ایجاد شد تا این انقلاب نوپا را زمین‌گیر کنند و به اهداف و مطامع خود برسند، اما با وجود تمامی خباثت‌های صورت گرفته ناموفق بودند.

حقوق بشر با تحریم، کشتن و گردن زدن تناقض دارد

سیدرحمان میرزازاده کارشناس ارشد علوم سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به ماجرای ترور آیت اله خامنه‌ای گفت: ششم تيرماه سال 60 در حالي‌كه تنها شش روز از شهادت دكتر مصطفي چمران گذشته بود، طرح حذف رهبران اصلي جريان پيرو خط امام(ره)، با انفجار بمب كار گذاشته شده در ضبط صوت قرار داده شده بر روي تريبون سخنراني آيت‌الله خامنه‌اي در مسجد ابوذر تهران، از سوی سازمان منافقين خلق كليد خورد.

وی افزود: براساس اخبار منتشره در همان زمان، آيت‌الله خامنه‌اي از نقطه بالاي كتف و ران سمت راست مجروح شدند، استخوان ترقوه ايشان شكسته شد و چند رگ و عصب دست راست ايشان نيز قطع شد و در نهايت دست راست ايشان سلامتيش را باز نيافت.
 
کارشناس ارشد علوم سیاسی با اشاره به اینکه در هر زمانی که آمریکایی‌ها بخواهند می‌توانند قوانینی که با نام حقوق بشر در سازمان ملل نوشته شده است را نادیده بگیرند، گفت: نامگذاری این هفته به حقوق بشر آمریکایی بسیار مناسب است چرا که در این هفته اتفاق‌های فراوانی به وقع می‌پیوندند و بر همه وظیفه است این حوادث را به نسل‌های جدید انقلاب منتقل کنیم.

جلادی که ژست تنفر از قتل می‌گیرد

میرزازاده با بیان اینکه در آمریکا شایستگی بیان کلماتی چون حقوق بشر را ندارد، خاطرنشان کرد: ماجرای ترور آیت الله خامنه‌ای در آن زمان از توطئه‌های استکبار بود که بار دیگر چهره وحشی غرب را برای همه نمایان کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز برخی می‌خواهند این چهره وحشی را بزک کرده و به خورد مردم دهند، تصریح کرد: تمام کسانی که امروز سعی در برقرایر ارتباط با شیطان را دارند، خود در گروه آنها هستند و چیزی جز منفعت شخصی برای آنها مهم نیست.

این کارشناس ارشد علوم سیاسی با مرور مواضع امام راحل(ره) و رهبری نسبت به جریان شناسی آمریکایی و همدستان وی در داخل و خارج از کشور، اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی این نظام باید بدانند که مردم همواره حامی ولی فقیه خود هستند و هرگز امنیت و آرامش کشور که به برکت وجود رهبری مقتدر به دست آمده را با استکبار جهانی و غرب عوض نمی‌کنند.

میرزازاده با بیان اینکه امروز موضوع برجام، فناوری هسته‌ای و موشکی برای مردم در اولویت چندم قرار دارد و دیگر به این سخنان توجهی نمی‌کنند، گفت: حقوق بشر آمریکایی تنها شامل منافع آنها می‌شود، چرا که تحریم‌های شدیدی که علیه مردم ایران در 4 دهه گذشته صورت گرفته از سوی آنها نقض حقوق بشر نیست.

آنهایی که مانع نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی می‌شوند، دشمن شماره یک نظام هستند

سیداحمد حسینی کارشناس ارشد علوم سیاسی در ادامه به خبرنگار ما، گفت: شناخت دشمن داخلی نسبت به دشمنان خارجی کمی سخت‌تر است، چرا که عناصر داخلی دشمن همچون منافقانی هستند که شناسایی آنها به دشواری صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آنهایی که مانع نامگذاری این هفته به حقوق بشر آمریکایی می‌شوند نیز دشمن شماره یک این نظام هستند و به منافع خود فکر می‌کنند، خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار جهانی نباید هرگز از حقوق بشر سخن بگویند چرا که جنایت‌های بی‌شماری را در ویتنام، ژاپن، ایران، عراق، افغانستان، لبنان، سوریه، اکراین، ارمنستان، آذربایجان، یمن و دیگر کشورها انجام دادند.

این کارشناس ارشد سیاسی با اشاره به اینکه گروهک‌های تروریستی داعش، القاعده، طالبان و غیره پرورش یافته این مدعیان حقوق بشر هستند، گفت: کدام عقل سالمی در راستای حقوق بشر به کشورهای مختلف دنیا حمله نظامی می‌کند و سرهای کودکان ی‌گناه را از تن جدا و به زنان و دختران بی‌دفاع آنها تجاوز می‌کند.

حسینی در ادامه با اشاره به واقعه ترور آیت الله خامنه‌ای در سال 60 نیز، اظهار کرد: دشمن به دنبال بازگشت به کشور و از بین رفتن انقلاب اسلامی ایران بود و در این راه از هیچ کاری فروگذار نکرد و ترورهای متناوب، جنگ تحمیلی، تحریم‌های شدید اقتصادی، طراحی‌های وسیع در جبهه‌های فرهنگی، خدشه‌دار کردن عزت ملی و غیره تنها بخشی از راهکارهای بازگشت به منافع آنها بود.

به گزارش بلاغ، خوشبختانه با توکل بر خداوند، وجود رهبری اندیشمند و آگاه به مسائل زمان و مردم همیشه در صحنه تا به امروز تمامی نقشه‌های دشمنان و عناصر داخلی آنها را نقش برآب کردند تا این نظام به راه خود ادامه ‌دهد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲