تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۱۴۹۷۵۳
با معرفی مجید حسین‌زادگان به‌عنوان فرماندار ساری بدهکاری سیاسی استاندار به اصلاح‌طلبان مرکز استان پرداخت شد.
۰
plusresetminus
آیا بدهکاری سیاسی استاندار مازندران به اصلاح‌طلبان پرداخت شد؟!
به گزارش خبرنگار بلاغ، بحث جابه‌جایی فرماندار ساری، که از ابتدای تغییر دولت یازدهم در مرکز استان مازندران مطرح بود، بالاخره به سکانس آخر رسید و مجید حسین‌زادگان، که در دوران اصلاحات عهده‌دار فرمانداری ساری بود، بار دیگر به‌عنوان فرماندار ساری منصوب شد تا به اعتقاد برخی، پازل تغییر مدیران استان مازندران همچنان به دنبال تغییر و تحول باشد و پاشنه انتخابات در مازندران بر محور انتخاب کاندیداهای مورد نظر دولت بچرخد و دستور آقای رئیس جمهور به معاون اول خود در زمینه شکل دادن مجلس مطلوب دولت حداقل در ساری محقق شود.

مجید حسین‌زادگان در حالی سکان فرمانداری ساری را در دست گرفت که سیدرمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندورود به شدت نسبت به این انتخاب انتقاد کرد و خواستار تجدید نظر مسئولان استان مازندران در انتصاب فرماندار مرکز استان شد.

شجاعی با انتقاد از تغییر در مدیریت فرمانداری ساری با اعلام اینکه خود آقایان در وزارت کشور اعلام کردند تمام عزل و نصب ها 6 ماه قبل از انتخابات تمام می شود، افزود: اما تنها چهار ماه مانده به انتخابات قصد تغییر فرماندار مرکز استان را دارند و این اقدامات شتاب‌زده بی اعتمادسازی مردم را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه دولت با این اقدامات به دنبال تغییر در روند انتخابات است، افزود: دولت با سیاست خاص به دنبال وارد کردن وکلای خود به مجلس است اقداماتی که نه ملت در آن تدبیری می‌بینند و نه امیدی به آینده دیده می شود و تنها به این دلیل این زمان را برای تغییر در فرمانداری ساری انتخاب کرد که توان مقابله با آن نباشد و شعور مردم را به بازی بگیرند.

وی در ادامه گفت: مگر کسانی که اکنون در حال خدمت هستند توان اداره ساری را در چهار ماه مانده به انتخابات ندارند؟

نماینده مردم ساری و میاندورود گفت: اگر این انتصاب صحت داشته باشد، استاندار مازندران کلیات انتخابات مجلس در استان را زیر سوال برد و نتیجه انتخابات در ساری را قابل پیش‌بینی کرد و من و دیگر کاندیداها را برای حضور در انتخابات پیش رو مردد کرد.

با همه این کش و قوس‌های فراوان، استاندار مازندران به ندای مخالفان جواد واحدی پاسخ داد و وی را از فرمانداری ساری کنار زد و مجید حسین‌زادگان را به‌عنوان فرماندار ساری انتخاب کرد تا بدهکاری سیاسی خویش به اصلاح‌طلبان را کامل کند.

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که ساری فرمانداری کارآمد و اجرایی می‌خواهد نه مدیر سیاسی، بخش اعظمی از عقب‌ماندگی ساری نسبت به سایر مراکز استان‌ها، به عدم انتخاب مدیر اجرایی برای مرکز استان برمی‌گردد.

جواد واحدی هم در مدت زمانی که در این پست فعالیت می‌کرد، بیشتر به دنبال جلب نظر اصلاح‌طلبان بود تا بتواند در این سمت بماند و تلاش می‌کرد تا هر طوری که شده میز ریاست را در فرمانداری ساری حفظ کند، ولی این میز به واحدی وفادار نبود و علی‌رغم تلاش‌های واحدی ولی مسئولان استانی ترجیح دادند فعلاً در سازمان همیاری و شهرداری‌های استان مشغول کار شود.

همیاری شهرداری‌ها که بعد از تغییر علی حجازی چندین مدیریت را به خود دید و قرار نیست ثبات مدیریتی در این پست حاکم شود، در این تنازع و جابه‌جایی سیاسی، این بار به واحدی رسید تا پازل مدیریتی اصلا‌ح‌طلبان مازندرانی قدری ثبات را به خود ببیند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴