نامه سرگشاده جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مازندران خطاب به رئیس قوه قضائیه

از مفاسد آقازاده به خاطر فشارهای سیاسی چشم پوشی نشود!

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۱۱۵۷
مبادا از مفاسد اقتصادی و امنیتی فراوانی که از مهدی هاشمی سر زده، به خاطر اعمال فشار از طرف جریان های سیاسی خاص، با مصلحت اندیشی های سیاسی مورد رسیدگی قرار نگیرد.
۰
plusresetminus
از مفاسد آقازاده به خاطر فشارهای سیاسی چشم پوشی نشود!
به گزارش بلاغ، جمعی از دانشجویان دانشگاه های مازندران در خصوص محاکمه آقازاده «مهدی هاشمی» نامه ای به رئیس قوه قضائیه نوشتند که متن آن در ادامه می آید.
مجتهد ارزشمند حضرت آیت الله آملی لاریجانی
ریاست معزز قوه قضائیه
شروع محاکمه فرزند یکی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی در قوه قضائیه، دستگاه قضا را در برابر آزمونی بزرگ و حساس قرار داده که چشمان تیزبین دانشجویان کشور آن را به دقت دنبال می کند.
دستگاه قضائی که در روزهای بحران دست ساز برخی جریان های داخلی و خارجی در ایام پس از انتخابات 88، قاطعانه به وظیفه ذاتی خود جامه عمل پوشاند و همپای نهادهای امنیتی و انتظامی آتش فتنه آمریکایی-اسرائیلی را خاموش کرد، این بار نیز به قاطعیتی از همان جنس نیاز دارد.
دانشجویان دانشگاه های مازندران همچون دیگر همسنگران‌شان در مراکز آموزش عالی کشور نگرانند که مبادا مفاسد اقتصادی و امنیتی فراوانی که از مهدی هاشمی سر زده، به خاطر اعمال فشار از طرف جریان های سیاسی خاص، با مصلحت اندیشی های سیاسی توأم شده و همه ابعاد اتهامی به طور کامل مورد رسیدگی قرار نگیرند.
آنچه این نگرانی را تشدید می کند، حضور خانوادگی فرزندان جناب هاشمی رفسنجانی در دادگاه و جوسازی رسانه های وابسته به این جریان علیه قوه قضائیه و اتهامات وارده است که شائبه تلاش برای سرپوش گذاشتن بر این مفاسد اقتصادی و امنیتی از جانب وابستگان این تفکر را تقویت می کند.
با قاطعیتی که در موارد مشابه از دستگاه قضائی مشاهده شده  است، دانشجویان دانشگاه های مازندران اطمینان دارند، برگزاری این دادگاه نیز بدون ملاحظات سیاسی و صرفاً بر اساس قانون به انجام خواهد رسید و این محاکمه فارغ از وابستگی متهم پرونده به جریان های سیاسی خاص و یا نسبت خانوادگی وی با یکی از مسئولان نظام، به دور از هیاهوی رسانه های خاص به اتمام خواهد رسید.
لذا ما جمعی از دانشجویان دانشگاه های مازندران، ضمن اعلام حمایت کامل از استقلال قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و روند طی شده در بررسی اتهامات و برگزاری دادگاه مهدی هاشمی، مصرانه از مسئولان دستگاه قضا خواستار محاکمه نامبرده صرفاً بر اساس قانون و به دور از ملاحظات سیاسی بوده و انتظار داریم برگزاری این دادگاه از مصلحت اندیشی های مبتنی بر وابستگی های خانوادگی متهم پرونده صورت گیرد.
تنها در این صورت است که اقتدار قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران روز به روز افزون تر شده و با برخورد قاطع با عوامل دخیل در مفاسد اقتصادی، زمینه های اشتغال و سرمایه گذاری سالم در کشور فراهم شده و دفتر افتخارات این نهاد ارزشمند، برگ های زرین دیگری به خود خواهد افزود.
توفیق روز افزون حضرتعالی و مجموعه تحت مدیریت تان را ذیل تدابیر رهبر فرزانه انقلاب خواستاریم.
جمعی از دانشجویان دانشگاه های مازندران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴