تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۱۱۵۶
بیشترین گردشگر در تعطیلات عید فطر امسال در استان مازندران، وارد این شهر پرطرفدار ساحلی شدند.
۰
plusresetminus
بیشترین حجم مسافر در مازندران را کدام شهر دارد؟
به گزارش خبرگزاری بلاغ به نقل از روابط عمومی فرمانداری بابلسر، کریم نجف پور در حاشیه بازدید از سواحل و مراکز اقامتی بابلسر اظهار داشت: بر اساس آمار امور حمل و نقل و پایانه های استان، تعداد خودروهای مواصلاتی از سه محور، جاده فریدونکنار به بابلسر، بابل به بابلسر و بهنمیر به بابلسر، 202 هزار و  312 خودرو بود.
وی تعداد اسکان را 178 هزار و 723 نفر در مراکز و مجتمع های اقامتی و گردشگری، هتل ها، متل ها، پلاژها  عنوان کرد و افزود: بابلسر پذیرای بیشترین تعداد گردشگرو مسافر بوده که براساس آمار تاکنون بیشترین حجم مسافر را در استان دارد.
نجف پور گفت: در دور دوم سفر تابستان نسبت به سال های مشابه و نوروز حدود چهار برابر به حجم ورود و اقامت مسافران در شهرستان افزوده شده است.
وی با بیان اینکه از سه محور مواصلاتی به شهرستان تعداد175 هزار 672 خوردو وارد شهرستان شده و تعداد اقامت نیز 153هزار و  932 نفرشدند، تصریح کرد: تعداد بخشی ازاین حجم مسافر فرهنگی هستند و در مدارس شهرستان اسکان یافته‌اند.
نجف پور با اشاره به اینکه بیشترین میهمانان در شهرستان از استان های خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، تهران، شیراز، همدان و سایر استان های کشور است، افزود: با نظر سنجی میدانی از مسافران، تعداد آمار میهمانان از برخی از استانهای کشور بیشتر بوده است.
در شهرستان بابلسر، 25 هزار تخت در پلاژها و پارکینگ نه گانه وجود دارد که از این تعداد مجتمع های اقامتی و گردشگر نظیر دریاکنار، کوثر، فدک، مرضیه، مجتمع های رفاه،کشاورزی، مسکن، ملی به این تعدا افزوده می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴