کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شاهکار فرهنگی در مازندران

رقاصی مختلط در دانشگاه مازندران با حضور رئیس دانشگاه/فیلم

31 ارديبهشت 1394 ساعت 11:09

اقدمات ضدفرهنگی وزارت علوم در دانشگاه‎ها، در راستای دور کردن دانشگاه و دانشجویان از فضای علمی و نگاه مطالبه‎گرانه دانشجویان و سرگرم کردن آنها با مسائل فرعی است.


به گزارش بلاغ به نقل از نگاه آزاد، طی دو سال گذشته خواسته یا ناخواسته ترویج اباحی‎گری در دانشگاه‎ها شکل جدیدی به‌خود گرفته؛ از صدور بخشنامه برای برگزاری اردوی مختلط، برگزاری مراسم با موسیقی‌های تند، برخورد نکردن با بدحجابی و منفعل کردن حراست دانشگاه و همچنین برگزاری مراسم رقص در دانشگاه، همه و همه از جمله اقداماتی است که برای به انحراف کشیدن دانشگاه و ترویج اباحی‌گری انجام می‌شود.

این اقدامات در دانشگاه‌های استان مازندران نیز به‌دلیل موقعیت جغرافیایی این استان، گسترده‌تر است و در آخرین مورد، جشن دانشجویان خوابگاه‌ها و جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه مازندران که در همین هفته برگزار شد؛ که از قضا سرپرست روحانی این دانشگاه و معاون فرهنگی روحانی وی نیز در این مراسم که با صحنه‌های رقص مختلط همراه بود، حضور داشتند.

برنامه‌های ضدفرهنگی وزارت علوم در دانشگاه‎ها، در راستای دور کردن دانشجویان از فضای علمی، نگاه مطالبه‎گرانه و سرگرم کردن آنها با مسائل جنبی است.

دانلود


دانلود


کد مطلب: 103813

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/103813/رقاصی-مختلط-دانشگاه-مازندران-حضور-رئیس-فیلم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com