کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی/ با حضور مردم ولایت مدار چالوس

پیکر مطهر شهید قربانی در شهرستان چالوس تشییع شد

17 شهريور 1392 ساعت 13:59

پیکر مطهر پاسدار شهید رضا قربانی که در حین انجام ماموریت در درگیری با اشرار در کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نایل شد در چالوس تشییع شد.


به گزارش خبرنگار بلاغ از چالوس،پیکرهای پاک پاسدارشهید رضا قربانی در میان حزن و اندوه مردم ولایتمدار و شهیدپرور چالوس تشییع شد.
پیکر پاک پاسدارشهید رضا قربانی صبح امروز (یک شنبه ) با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیت، مسئولان و دیگر قشرهای مختلف مردم شهرستان چالوس از مقر تیپ امامت چالوس تا گلزار شهداء این شهر بر دستان مردم تشیع و خاک سپاری شد.
بنا بر این گزارش  پاسدارشهید رضا قربانی به منظور ایجاد امنیت در جریان درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در منطقه مرزی سرپل ذهاب  به درجه رفیع شهادت نایل شد .
در مراسم تشییع پیکر این شهید مردم ولایت مدار چالوس با سر دادن شعار و اعلام انزجار از اشرار کوردل خواستار برخورد قاطعانه مسئولان با عوامل این جنایت و همچنین مخلان امنیت در جامعه شدند.
گفتنی است شهید زمانی که برای آخرین بار به راهی ماموریت بود خطاب به مادرش گفت: همینطور  که من را راهی می کنی صبرش را هم داشته باش.
همرزمان شهید در حاشیه این مراسم با اشاره به ایستادگی و ولایت مداری به عنوان پیام شهیدان خاطرنشان کردند: شهید قربانی نشان داد در این زمان هم میتوان با حفظ ارتباط با خدا با شهادت به سوی او رفت.
سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه این مراسم گفت: امروز چالوس میزبان جوانی رشید و ایثارگری است که طی ماه های گذشته با حضور در مرزهای غرب کشور از کیان نظام دفاع کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی اظهار داشت: شهیدان الگویی ماندگار برای جوانان جامعه هستند که باید سیره و روش آنها ترویج یابد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد: شهادت این شهید بیانگر دشمنی دشمنان و ایستادگی همرزمان شهید است که بیش از یکسال است که در مناطق مرزی غرب کشور به دفاع از مرزهای کشور پرداخته اند.
وی افزود: پاسدار شهید قربانی دانشجوی ترم آخر مهندسی الکترونیک بود که برای حفظ نظام و راه و خط امام و همچنین آیات الهی دعوت حق را لبیک گفت.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به رشادت های نیرو های جان برکف سپاه در حفظ مرز های کشور تصریح کرد : همرزمان شهید قربانی آماده اند مانند همرزم شهیدشان از آرمان ها،شرافت مردم و میهن و ناموس شان  دفاع کنند و بر آرمان های انقلاب و رهبری ایستادگی کنند.
وی در پایان افزود : شهید قربانی نماد ایستادگی برای دفاع از آرمان های رهبری است.


کد مطلب: 23273

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/23273/پیکر-مطهر-شهید-قربانی-شهرستان-چالوس-تشییع

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com