کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با بلاغ /

جذب مربیان پیش دبستانی در سال جاری را تکذیب می کنم

21 فروردين 1392 ساعت 19:44

محمد علی امیری خبر جذب 415 نفر از مربیان پیش دبستانی در سال جاری را تکذیب کرد.


به گزارش خبرنگار بلاغ، این روزها حرف و حدیث های زیادی مبنی بر جذب 415 نفر از مربیان پیش دبستانی با لابی نمایندگان مجلس در مازندران مطرح است که ما را بر این داشت تا با مدیرکل آموزش و پرورش مازندرانی به گفتگو بپردازیم.
محمد علی امیری با بیان اینکه جذب مربیان پیش دبستانی در دستور کار وزارتخانه قرار دارد، اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس با برگزاری آزمون جذب مربیان پیش دبستانی صورت می گیرد که زمانش به دولت بعدی بر می گردد.
وی جذب مربیان پیش دبستانی در مازندران را کذب دانست و ادامه داد: ما اجازه نداریم بدون مصوبه مجلس و بدون ابلاغ وزارتخانه جذب نیرو داشته باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: مازندران تنها استانی بود که مربیان پیش دبستانی را با آزمون قبلی وارد کلاس کرد و همچنین سوابق همه مربیان پیش دبستانی برای آزمون بعدی نیز اخذ شد.
امیری فعالیت های آموزش و پرورش را مطابق با برنامه های وزارتخانه ای عنوان کرد و گفت: 70 درصد پاداش بازنشستگان فرهنگی پایان اسفند ماه سال 91 پرداخت شد  که فقط 30 درصد از کل بازنشسته ها از دولت طلبکارند.
وی به بازنشستگان پی از موعد در آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: تعدادی از جانبازان 10 تا 20 درصد که در آموزش و پرورش فعالیت می کردند بازنشستگی پیش از موعد داشتند که از سوی ما مشکلی نیست ولی از سوی سازمان بازنشستگی با مشکل اخذ مطالبات روبه رو هستند.
امیری خاطر نشان کرد: هر اعتباری از سوی دولت به ما ابلاغ شود وظیفه داریم پرداخت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره سوالی مبنی بر اینکه برخی مدارس دولتی بابت پول آب، برق و گاز از خانواده ها کمک می گیرند و تهیه این اعتبار برای مدارس را دغدغه می دانند، اظهار داشت: طی هماهنگی های قبلی با دستگاه های متولی هیچ مدیر مدرسه ای حق واریز قبوض آب، برق و گاز را ندارد.
وی متذکر شد: هیچگونه قطعی گاز، آب وبرق برای مدارس دولتی مازندران نیز صورت نمی گیرد.


کد مطلب: 15786

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/15786/جذب-مربیان-پیش-دبستانی-سال-جاری-تکذیب-می-کنم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com