تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۲۶۰۳۰
با ارتحال آن آرمان ملت ایران، قلب همه آزادگان جهان مجروح شد و با آمدن بدیل و خلف شایسته‌اش، دل‌ها آرام گرفت و حال که بیش از سه دهه ازرهبری داهیانه فرزند شایسته حضرت روح‌الله می‌گذرد باید هزاران میلیارد بار خداوند را بواسطه نعمت عظمای امامت و هدایت ولایت فقیه شکر و سپاس گفت.
۰
plusresetminus
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
به گزارش بلاغ، واقعاً در مخیله هیچ ایرانی قابل خطور نبود زندگی پس از خمینی کبیر. وقتی در همان ابتداء سخن از قائم مقام رهبری در مجلس خبرگان مطرح شد، مردم ایران با این ادله که امور کشور و دنیای اسلام تا حدی از حضرت امام تخفیف یابد و کسی این امور را با هدایت آن معظم‌ انجام دهد، موضوع قائم مقامی قابل تحمل و قبول شد.

آنچه که باعث شد تا خبر ناگهانی ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) تا حدی تعدیل شود، غیرقابل اجتناب بودن مرگ حتی برای اشرف کائنات حضرت محمدمصطفی و علی مرتضی و امامان معصوم صلوات‌الله علیهم اجمعین، همچنین چندبار بهم‌خوردن حال امام و ایجاد بستر پذیرش برای ارتحال آن ابرمرد بود، لیکن انتخاب بموقع و بهنگام خبرگان رهبری و انتخاب قاطع آنان توانست مرهمی بر زخم جانکاه این ارتحال عظمی بگذارد و طوفان روحی جامعه را به آرامش برساند.

این انتخاب مبارک و الهی، علاوه بر دلشادی آزادگان جهان و ملت بزرگ ایران، آب سردی بود بر پیکر خبیث دشمنان انقلاب اسلامی بویژه شیطان بزرگ، آمریکای تروریست، که در سرد سودای جنگ قدرت و لبنانیزه شدن ایران را می‌پروراندند، غافل از اینکه کشتی‌بان اصلی این انقلاب هیچ‌گاه هدایت این انقلاب را بدون ناخدای لایق و شایسته نخواهد گذارد.

 اعجاز انتخاب تاریخی خبرگان امروز که بالغ بر سه دهه از آن می‌گذرد، در ادامه مکتب خمینی کبیر(ره) توسط شایسته‌ترین شاگرد و درس‌آموخته مکتبش، خود را بوضوح می‌نمایاند که خمینی کبیر(ره) هرگز نمی‌میرد و در جانشینش تکرار شد و این حقیقت تا رسیدن این امانت بدست صاحب اصلی این انقلاب یعنی حضرت مهدی(عج‌الله) استمرار دارد.

مکتی خمینی کبیر(ره) در اندیشه‌ها و آرمان‌ها واعمال دهساله رهبری اوظرف سی و یک سال پس از او نیز تداوم یافت و برای امت اسلامی و بشریت معاصر ثمرات فراوان عزت و خودباوری و استکبارستیزی و ذلت‌آفرینی برای مستبدان و متجاوزان را به ارمغان آورد.

مکتب حضرت روح‌الله جهانی شد و در اقصی نقاط کره خاکی فدائیانی یافته که با پاکبازی جان خود را صادقانه و خالصانه در مسیر تحقق آرمان‌های پیرجماران و خلف شایسته او در طبق ایثار قرار می‌دهند.

مکتب بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران امروز در شهرت بین‌المللی توانست عدالت را خواسته جهانی کند و خواب مستکبران را آشفته سازد بگونه‌ای که شیطان بزرگ که نابودی انقلاب اسلامی را استراتژی خود قرار داده بود، امروز با لطائف‌الحیل سعی دارد تا گریبان خود را از چنگ مردم عدالت‌خواه خود نجات دهد و برای سرکوب ملت خود، از زور و گارد ملی و نیروهای ویژه سرکوب و کشتار استفاده می‌کند.

مکتب امامین انقلاب توانست آرامش و سکینت قلب را به همه احرار و آزادگان و عدالت‌خواهان جهان تقدیم کند و این شعار شعورمند را زیر لبان آنان به زمرمه بشناند که "الیس الصبح بقریب".
زهرا غلامی نیا
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲