تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۱۶۸۶۷
باگذشت یک ماه از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشخص شدن افراد منتخب در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی شاهد ناپدید شدن نمایندگان فعلی این حوزه انتخابیه هستیم.
۰
plusresetminus
آقایان نماینده کمپین در خانه بمانید برای مردم است نه شما! دقیقاً کجایید؟
به گزارش بلاغ، باگذشت یک ماه از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشخص شدن افراد منتخب در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی شاهد ناپدید شدن نمایندگان فعلی این حوزه انتخابیه هستیم.
 
حضور کاندیدای مجلس شورای اسلامی تا قبل برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها بسیار پرشور و پررنگ بود آدم احساس می‌کرد که با این حضور چشمگیر و قول‌های جدی! دیگر مشکلی در این شهرستان‌ها باقی نمی‌ماند ولی...
 
فقط یک ماه از اتمام انتخابات گذشت ولی از نمایندگان فعلی مجلس خبری نیست اما در عوض نمایندگان منتخب مردم در این دوره هنوز به‌طور رسمی کار خود را آغاز نکرده چنان حضور فعالانه دارند که انگار گویی این افراد در مجلس حضور دارند که این‌گونه پیگیر مشکلات شهرستان‌های حوزه انتخابیه هستند.
 
کمترین توقع مردم این حوزه از نمایندگان فعلی مجلس این است که به احترام آرای آنان در دوره گذشته، پیگیر مشکلات مردم باشند و حتی‌المقدور با یک حضور چنددقیقه‌ای در سطح حوزه انتخابیه، خود را نمایان کنند تا بدانند نماینده‌ و مسئولی برای پیگیری امور دارند نه اینکه این‌گونه و در این شرایط سخت و بحرانی مردم را به حال خود رها کنید!
 
با توجه به شرایط سخت و بحرانی که به‌واسطه ویروس منحوس کرونا کل کشور به‌ویژه شهرستان‌های تحت حوزه انتخابیه شما را فراگرفته کمترین کار، حضور شما در بین مسئولین، مردم و تشکیل جلسات برای رفع کمبودهای موردنیاز شهرستان‌هاست.
 
این در حالی است که برخی از بیمارستان‌های این حوزه با کمبودهایی از قبیل اقلام بهداشتی تا تجهیزات پزشکی مواجه هستند و این وظیفه شماست که پیگیر رفع این کمبودها از طریق رایزنی و نامه‌نگاری با مدیران بالادستی باشید نه اینکه شما به‌عنوان نماینده مجلس دهم و حقوق‌بگیر دولت و نظام جمهوری اسلامی باشید ولی در خانه بمانید و افرادی که هنوز رسماً کار خود را در مجلس آغاز نکردند جور شما را بکشند! این را نه قانون اساسی قبول می‌کند، نه شرع، نه عرف، نه افکار عمومی.
 
 امیدواریم در آینده خود را کاندیدای مجلس نکنید چون حضور بی‌سرانجام شما در شهرستانی مانند جویبار تجربه‌ای تلخ را، که به واسطه پروژه‌های نیمه‌تمام مانند سیکاپل، ورزشگاه 5 هزارنفری، جاده جویبار به قائم‌شهر، آب شرب و... که از وعده‌های شما به یادگار مانده  است، در اذهان مردم ساده‌دل و زحمتکش به ثبت رسانید و به قول معروف تجربه را تجربه کردن خطاست. هرچند از شما دلخوریم ولی لااقل از طریق رسانه‌های حوزه انتخابیه خود خبری دهید که سالم هستید تا نگرانی از حال شما بر نگرانی‌های ما افزوده نشود. یا علی
محسن رحمانی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷