کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک لیوان آب گل آلود

4 فروردين 1399 ساعت 17:22

آقای روحانی! فراتر از حرف و شعار، باید به خدا اعتماد کنید نه به کدخدا !. به خودی‌ها اعتماد کنید نه به بیگانگان!. بایدگوش به فرمان ولی امر بود نه گوش به دهان مشاوران مسئله‌دار داشت!.


 به گزارش بلاغ، آقای روحانی در اظهارات اولین جلسه هیات دولت در سال 99، ما لیوان آب گل آلود آمریکا را نمی‌خواهیم.  وی تاکید کرد: متاسفانه در این شرایط، شیادان اصلی تاریخ، امروز زبان باز کردند و سخنانی را می‌گویند که فقط ماهیت افکار احمقانه خودشان را ظاهر می‌کنند؛ این تفکر، یک تفکر احمقانه و غلط است. آنها فکر می‌کنند مردم دنیا آنقدر ساده و زود باورند که حرفهای ناروای آنها را گوش کنند و یا ملت ایران که ملتی بزرگ و فهیم است، تحت تاثیر قرار بگیرد.

اینکه آقای رئیس جمهور به ماهیت امریکا پی برد و ماهیت جنایتکاراه امریکا را تقبیح و محکوم می‌کند، جای خوشحالی و تقدیر دارد. باید به ایشان گفت که ایکاش فهم سیاسی شما خیلی پیش‌تر به این نقطه می‌رسید، که آمریکا سر چشمه‌های خارج از سر زمین ما را بروی مردم ما بسته است!.

ایکاش خیلی پیش تر ازاین آقای روحانی متوجه می‌شدند که برجام هم یک لیوان آب گل آلوده بود که امریکا بر ما تحمیل کرد و متاسفانه هنوز هم آقای روحانی سعی دارد آن را از دست آمریکا و اروپا بگیرد و به خورد مردم بدهد!.

ایکاش آقای رئیس جمهور متوجه شوند که استقراض از صندوق بین المللی پول هم، یک لیوان آب گل آلوده است!.

آب زلال، از چشمه جوشان سرزمین مادری می‌جوشد، از همت فرزندان این ملت بزرگ، از فرهنگ اسلامی و ایرانی ما فوران می‌کند.

آقای روحانی! فراتر از حرف و شعار، باید به خدا اعتماد کنید نه به کدخدا !. به خودی‌ها اعتماد کنید نه به بیگانگان!.

بایدگوش به فرمان ولی امر بود نه گوش به دهان مشاوران مسئله دار داشت!.

آقای رئیس‌حمهور! هفت سال از دو دوره ریاست جمهوری را به امید دشمن از دست دادید!

حال باقیمانده کوتاه یک ساله را دریابید و گوش به ولی امر و دل به خدا و چشم به دستان فرزندان سرزمینت بدوز ، شاید اندکی از آن همه اشتباهات را جبران کنی!.

آقای روحانی! رئیس دستگاه دیپلماسی شما معتقد است: زمان تغییر سیاست شکست خورده تحریم و تغییر رژیم از سوی آمریکا فرا رسیده است.

این مطلب نشان از عدم درک صحیح جناب ظریف و دیگر همفکران غرب‌باورشان از سیاست آمریکا دارد!.

آیا نمی‌داند و نمی‌دانید که منافع آمریکا بر مبنای غارت ملل ضعیف طراحی شده است؟.

بنابراین،آمریکا تغییر سیاست نخواهد داد مگر ادامه هر سیاست آمریکا را برای او هزینه دار نماییم، چنانکه نتواند، یا برای‌شان نصرفد که آن را ادامه دهند.

سیاست آقای ظریف اشتباه است، شکست خورده است، ایشان نیز باید برگردد به خط رهبری. خط رهبری، خط عزت است نه التماس، مقاومت است نه امید به غرب ، دشمن، دشمن است.
همه ما باید به این واقعیت ایمان بیاوریم که پیروزی در پیروی از رهبریست.

علی اکبر عباسی
 
 


کد مطلب: 416726

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/416726/یک-لیوان-آب-گل-آلود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com