کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز شهردار بر شهرداران واقعی مبارک باد

26 اسفند 1398 ساعت 10:51

روز شهردار را به کسانی تبریک بگویید که عدالت را در تمام کارهایشان سرمشق کنند حتی تقسیم بودجه عمرانی و کارهایی که می‌خواهند در شهر انجام دهند.


به گزارش بلاغ،۲۵ اسفند ۱۰ سال قبل بود که وزارت ارشاد این روز را به یاد سالروز شهادت اولین شهردار شهید مهدی باکری این روز را روز شهردار اعلام کرد و در تقویم ثبت شد.

شهردار شدن کار خیلی هاست ولی شهردار ماندن و سردار شهید شدن کار هرکس نیست .

روز شهردار را باید به شهرداری تبریک گفت که در زمان سیل وسیله های افراد نیازمند را دوش می‌گیرد و خارج می‌کند و فحش هم می‌خورد ولی حرفی نمی‌زند و دفاعی نمی‌کند.

این روز را باید به شهردارهایی تبریک گفت که همچون مهدی باکری کار می‌کنند، یعنی خود دست به بیل می‌شوند و راه آب‌رو برای پیرمردی که منزلش آب گرفته درست می‌کنند نه اینکه با لباس بادگیر و چکمه و چندتا عکاس و فیلم‌بردار در بین مردم حضور پیدا کنند و تنها به دیگران دستور دهند.


این روز را باید به شهردارانی تبریک گفت که همچون مهدی باکری خودکار بیت المال را برای کار شخصی استفاده نمی‌کنند نه آن‌هایی که خودرو شاسی بلند چند صد میلیونی را مال شخصی خود می دانند و همه‌ی کارهای خود را با آن انجام می‌دهند و نگاهی به بیت المال ندارند.

این روز را به شهردارانی باید تبریک گفت که همچون باکری از حقوق خود کم کند و تازه داماد بیکار را با حقوق خود جذب شهرداری کند تا زمانی که نیروی قدیمی بازنشسته شود تا وی جایگزین او شود، نه اینکه کسانی بیایند و تمام دوستان و آشنایان خود و اعضای شورا را وارد ساختمان شهرداری کند و پول مردم را برای آشنایان خود خرج کند.

روز شهردار را به کسایی تبریک بگویید که عدالت را در تمام کارهایشان سرمشق کنند حتی تقسیم بودجه عمرانی و کارهایی که می‌خواهند در شهر انجام دهند، اگر عدالت در تمام زمینه ها خصوصا مدیریت شهری باشد شاید خیلی از معضلات اجتماعی برطرف شود ولی حیف برای ما که مهدی باکری رفت و شهید شد و نامش ماند برای افرادی که تنها اسم شهردار را یدک می‌کشند و روز ۲۵ اسفند را تبریک می‌شنوند.

خواندن خاطراتی که از این شهید به جا مانده و همچنین نشستن پای صحبت آن ها که از نزدیک مهدی باکری را دیده اند، نشان می دهد که مدیریت جهادی و روحیه جهادی به حرف و تبلیغ و شعار نیست.

امیر اسدی

انتهای پیام/


کد مطلب: 416205

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/416205/روز-شهردار-شهرداران-واقعی-مبارک-باد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com