تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۱۴۳۷۵
وکیلی: بلای کنونی را تحريم سر ما آورده!/ ترامپ اميدواری مردم ایران را درهم شکست!/ جنگ اقتصادی با آمریکا که شوخی نیست/ راه حل اين جنگ سیاسی است نه اقتصادی!
۱
plusresetminus
این ره که تو می روی به ترکستان است
به گزارش بلاغ، وکیلی نماینده اصلاح طلب مجلس، که می‌توان نظرات او را همان نظرات جریان خود باخته،  مسخ شده و ذلیل و غرب پرست اصلاحات دانست، پس از کشاندن کشور به لبه پرتگاه ، مسئولیت ناتوانائی‌های خود و جریان اصلاحات و نیز دولت مورد حمایت خود را بعهده نمی‌گیرد!!!
او ، جریان اصلاحات و روحانی و دولت او را مسبب مشکلات نمی‌داند و فرافکنانه همه مصیبت‌ها را متوجه تحریم ها، ترامپ و قدرت آمریکا  می‌داند!!!.

البته وکیلی راه حل هم ارائه می دهد: تسلیم! تسلیم !
اینکه تحریم عامل بخشی از مشکلات است، شکی نیست، اما تحریم گسترده کنونی ، نتیجه ضعف و استیصال جریان اصلاحات و دولت آقای روحانی در مقابل دشمن و اعتماد به دشمن و امضاء دشمن بود!!!
وکیلی راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را ، پاسخ سیاسی می داند! یعنی مذاکره وتسلیم!!!
همان راهی که سلف او خا تمی با گفت و گوی تمدن ها در پیش گرفت!!!
 و اینک روحانی  که مدعی بلد بودن زبان دنیاست با حمایت اصلاحاتی ها ، همه امید خود را معطوف به ترحم دشمن در پس و پیش میز مذاکره کرده است!!.

امید است در انتخابات مجلس یازدهم دست رد ملت صبور برسینه وادادگان سیاسی، بتواند انقلاب ملت بزرگ ایران را در مسیر بازسازی ایران عزیز قرار دهد.
علی اکبر عباسی
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲