تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۱۱۸۸۰
در این راهبرد بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه توسط سازمان منافقین به خاک و خون کشیده شدند این سازمان نه از سر دلسوزی و مهم بودن جان این شهدا بلکه با خوشحالی وصف‌نشدنی برای ضربه زدن به چهره نظام جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر می کند.
۰
plusresetminus
«خون‌خوارانی» که امروز «خونخواه» شدند!
به گزارش بلاغ ،سال 1360 بود که بنی‌صدر رئیس‌جمهور معزول ایران به همراه مسعود رجوی سرکرده مجاهدین خلق از ایران به پاریس گریختند. سازمان منافقین به‌عنوان یک گروه تروریستی همه توان خود را به کار گرفته بود تا بتواند اوضاع کشور را آشفته کند و با تشنج‌آفرینی بتواند به مطامع خود دست پیدا کند و برای این تنش‌آفرینی هم از سوی بسیاری از کشورهای غربی حمایت می‌شد. در سال‌های ۶۰ و ۶۱ به‌طور میانگین هر هفته ۲۰ عملیات تخریب و انفجار تأسیسات دولتی و غیردولتی از سوی این سازمان انجام‌شده است. در این راهبرد بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه توسط سازمان منافقین به خاک و خون کشیده شدند.
 
پس از اخراج منافقین از عراق و تحقیر آنان در عرصه جهانی که موجب سرافکندگی این گروه تروریستی شد، ازاین‌رو این سازمان از هر فرصتی برای عقده‌گشایی و تخریب چهره نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند به‌طوری که در طول این سال‌ها  به هر بهانه‌ای دست به ایجاد جنگ روانی و عملیات‌های خرابکارانه‌ای علیه ایران زده است. در آخرین اظهارنظرهای این گرگ‌های در پوست میش پنهان‌شده می‌توان به ابراز همدردی به بازماندگان شهدای سقوط هواپیمایی اوکراین اشاره کرد. این سازمان نه از سر دلسوزی و مهم بودن جان این شهدا بلکه با خوشحالی وصف‌نشدنی برای ضربه زدن به چهره نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده نموده و با صادر کردن بیانیه‌های متعدد جهت همدردی با مردم ایران به دنبال ایجاد اغتشاشاتی دیگر و فراهم کردن زمینه برای مزدوران خود در داخل کشور برای ایجاد خسارت به‌نظام هستند.
 
این در حالی است که مرزبانان غیور کشورمان در روزهای گذشته محموله بزرگی از سلاح‌های جنگی را کشف کرده که اکثر این سلاح‌های انفرادی مخصوص ترور و برای آشوب‌های درون‌شهری استفاده می‌شد که قطعاً توسط منافقین در خارج برای مزدورانشان در داخل تهیه‌شده تا در اغتشاشات برای کشته سازی استفاده کنند. پروژه‌ای که این روزها به‌خوبی برای مردم آشکارشده و دیگر این حربه علیه جمهوری اسلامی ایران کاربرد ندارد.
 
حال 17 هزار شهید ترور و این اشک‌های تمساح از سوی این سازمان تروریستی و حمایت کشورهای مرتجع عربی و آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها که امروز ایران را تحریم کرده و یا تهدید به تحریم می‌کنند را کنار هم بگذارید قطعاً پیام‌های همدردی این گروه تروریستی و حامیان آنان برای مردم ایران مشخص خواهد شد که خون‌خوارانی که جان ملت ایران را با هر توطئه‌ای به لب رساندند امروز خونخواه مردمانی شدند که خود مقصر اصلی از دست رفتن‌شان هستند.  
 محسن رحمانی واسوکلایی
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲