تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۴۱۰۹۱۱
خون سردار سلیمانی ماشه مرگ آمریکا را کشید و قول ازاله این دولت تروریستی که پیشتر سردار وعده آن را داده بود امروز یکصدا از سوی مسئولین جمهوری اسلامی ایران به خونخواهی سردار شهید سلیمانی شنیده می‌شود.
۰
plusresetminus
خون سردار سلیمانی ماشه مرگ آمریکا را کشید
به گزارش بلاغ،کمتر کسی این سخنرانی طوفانی سردار شهید سلیمانی را نشنیده باشد که گفت:"ترامپ قمارباز؛ من حریف تو هستم".

‌‌شما برای ما خط و نشان می‌کشید؟ ایران را نمی‌خواهد، نیروهای مسلح ایران را نمی‌خواهد؛ من حریف شما هستم؛ نیروی قدس حریف شماست. بدانید هیچ شبی نیست که ما بخوابیم و به شما فکر نکنیم. به شما می‌گویم آقای ترامپ قمارباز! بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی، ما در نزدیک شما هستیم. در هر کجا که تصور نمی‌کنید ما در کنار شما هستیم. ما ملت شهادت هستیم، ما ملت امام حسین(علیه‌السلام) هستیم. بپرس ما حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم. بیا! ما منتظریم؛ ما مرد این میدان برای شما هستیم. شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما، این جنگ را شما شروع می‌کنید اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم. بنابراین نباید به ملت ایران اهانت بکنید، نباید به رئیس جمهور ما اهانت بکنید، باید بدانید که چه می‌گویید. از پیشینیان خودتان بپرسید. از تجربه‌ی آن‌ها بهره ببرید. یقیناً در داخل آمریکا کسانی هستند و مؤسسات مطالعاتی فراوانی هستند که این‌ها را مطالعه می‌کنند، به او گوشزد می‌کنند و به او یادآوری می‌کنند.»( ۹۷/۵/۴)
 
شاید ترامپ و مقامات دولت آمریکا فکر نمی‌کردند با ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، وعده سردار سلیمانی را تحقق بخشند. امروز که افکار عمومی جهان علیه دولت تروریستی آمریکا همراه شدند و مردم شریف ایران که مهم‌ترین مطالبه‌شان انتقام سخت از عاملان و آمران ترور سردار شهید است آمریکا را به زوال و اضمحلال نزدیک کرده باشد.

خون سردار سلیمانی ماشه مرگ آمریکا را کشید و قول ازاله این دولت تروریستی که پیشتر سردار وعده آن را داده بود امروز یکصدا از سوی مسئولین جمهوری اسلامی ایران به خونخواهی سردار شهید سلیمانی شنیده می‌شود.
 
جبهه مقاومت امروز در متحدترین شکل خود آماده به رزم و انتقام از شهدای مقاومت است و اشتباه راهبردی ترامپ نه تنها کابوس عظیم برای آمریکایی‌ها شد بلکه وَلَد نامشروعش رژیم منحوس صهیونیستی را نیز در ترس و وحشت اضمحلال فرو برد به طوری که حتی نخست‌وزیر این رژیم جرأت اظهارنظر در رابطه با این اقدام تروریستی ترامپ را ندارد زیرا می‌داند فتح نزدیک است و می‌داند قاسم‌ها خیزشی عجیب به سوی قدس برداشته اند.
 
دور نیست صدای خرد شدن استخوان استکبار به رهبری آمریکا در جهان طنین انداز شود و اقامه نماز حضرت سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را در قدس شریف شاهد باشیم.
 
خداوند منتقم خون سردار سلیمانی خواهد بود زیرا که خود او وعده داد که «  إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انتِقامٍ‌ يَوْمَ تُبَدَّلُ الْأَرْضُ...‌ » چرا که خداوند قادر و منتقم است در آن روز که این زمین به زمین دیگر و آسمان‌ها (به آسمانهای دیگر) تبدیل می‌شوند.
 
 ﴿...فَانْتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَكَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ﴾ ( روم،آیه 47)
پس آنگاه که ما از مجرمان انتقام گرفتیم و همواره یاری کردن مومنان برعهده ما حق و لازم است.
محسن رحمانی واسوکلایی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما