تاریخ انتشارجمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۱۰۵۴۹
مکتب سیاسی امام خامنه‌ای که معتقد است "دوره بزن در رو به پایان رسیده" به تروریست دولتی امریکا اجازه نخواهد داد که در هیچ نقطه دنیا روی آرامش را ببیند و معادلات جهان با شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به نفع اسلام و انقلاب اسلامی تغییر خواهد کرد.
۰
plusresetminus
شهادتی بشارت‌دهنده فتح‌الفتوح
به گزارش بلاغ، تاریخ اسلام مصائب فراوانی را دید که نتیجه مقاومت در قبال شدائد، فتح و نصرت الهی و در آغوش کشیدن پیروزی بر دشمنان شیطان صفت بوده است که نمونه‌ای از این تلخی‌ها، شهادت مالک اشتر بود.وقتی خبر شهادت مالک اشتر به امیر المؤمنین علیه السّلام رسید بسیار اندوهگین شد گریست و بر منبر تشریف برد و فرمود: ... ، خدا مالک را رحمت فرماید که بعهد خود وفاء نمود، و مدّتش را بپایان رسانید، و پروردگارش را ملاقات کرد، خدا مالک را جزاى خیر دهد و چگونه مالک که اگر کوه بود کوهى عظیم و بزرگ بود، و اگر سنگ بود سنگى سخت بود، آگاه باشید بخدا سوگند مرگ تو اى مالک جهانى را ویران و جهانى را شاد می‌سازد.

پیام مقام معظم رهبری نیز با اشاره به تلخی فقدان این سردار ساعی که عمر خود را در جهت مجاهدت و خدمت به امت اسلامی سپری کرد، بشارت فتح و پیروزی بر نیروهای شیطانی جهان را موجب شادکامی جان اسلام ذکر فرمود.

در ننگ استیصال ارتش امریکا و نظام پوشالی و شیطانی حاکم بر ایالات متحده همین بس که در کشور عراق، که دارای حکومت و پارلمان و استقلال است، با نقض همه قوانین بین‌المللی اقدام به ترور بزدلانه می‌کند و این اقدام رهزنانه نیمه شبانه را اجرای فرمان مستقیم رئیس جمهور خود(ترامپ) ذکر می‌کند.

درود بر سردار پرورش یافته مکتب سیدالشهداء که لحظه‌ای در ادامه مسیر سید و سالار خود و در مبارزه با شیاطین و مستکبران عالم از دست نداد و لرزه بر اندام منحوس‌شان افکند آنچنانکه ذلیلانه اقدام به ترور او آنهم در نیمه‌های شب می‌کنند و بیش از همیشه ترسان و لرزان از خوف اقدام نیروهای مقاومت در سراسر جهان قالب تهی کرده و به عجز و لابه افتاده‌اند.

علاوه بر اعتقاد پیروان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، که صف مجاهدان و ایثارگران با شهادت‌ها خالی نخواهد شد و خون شهداء برانگیزاننده نیروهای تازه نفس برای ادامه مبارزه تا حصول پیروزی نهایی است، تاریخ نیز گواه بر صدق این حقیقت است که شجره طیبه اسلام با خون شهداء جان تازه‌ای می‌گیرد و نتیجه آن میوه شیرین فتح و ظفر است که به نصرت خداوند و با فرماندهی عالی امام زمان (عج‌الله) و نائب شایسته او بدست می‌آید.

و اما، خبط استراتژیک شیطان بزرگ امریکای صهیونیست‌زده در این است که با این اقدام تروریستی، به آزادگان و مردم جهان بویژه به نیروهای پرشمار جبهه مقاومت انگیزه مضاعفی بخشید تا علاوه بر انتقام خون فرمانده شایسته خود، مصمم‌تر از همیشه به عمق خباثت و جنایت امریکا بیشتر وقوف یابند و همچون فرمانده ارشد خود در بکار بستن فرامین امام و مقتدای خود امام خامنه‌ای لحظه‌ای را از کف ندهند.

بدون تردید و بنابه شواهد و قرائن فراوان، این شهادت نقطه عطفی ابتداء برای منطقه حساس ما برای اخراج نیروهای اشغال‌گر امریکایی و سپس همه نقاطی خواهد بود که نیروهای شیطانی امریکا در آن حضور دارند و انشاءالله ثمره این خون‌های پاک، پالایش جهان از حضور منحوس امریکای صهیونیست‌زده خواهد بود.

درود به روان پاک و ارواح والای شهدای مقاومت به‌خصوص سردار رشید اسلام و سرباز ولایت سپهبد قاسم سلیمانی و یاران همراه او.

محمداسماعیل امام‌زاده
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰