کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ولنگاری در فضای مجازی با نگاه انتخاباتی

2 دی 1398 ساعت 19:04


به گزارش بلاغ، متاسفانه این روزها در قائمشهر، سوادکوه،جویبار، سیمرغ وسوادکوه شمالی شاهد تعدد کانال‌های تلگرامی و رشد قارچ گونه‌ی کانال‌ها با عناوین مختلف در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام هستیم که له یا علیه کاندیداهای خاصی موضع‌گیری می‌کنند.

پس از آغاز ثبت نام داوطلبین نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه،جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در شبکه‌های اجتماعی بصورت قارچ گونه شاهد رشد بسیار زیاد کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی بودیم که عمدتاً برای مقاصد و اهداف خود ایجاد شده است.

اکنون از دستگاه‌های مربوطه خصوصاً پلیس فتا و پلیس امنیت استان مازندران انتظار می‌رود تا با دقت بیشتر با این فضای بوجود آمده برخورد کند تا برخی اشخاص از فضای رها شده شبکه‌های اجتماعی سوءاستفاده نکنند.

هرچند خبرهای زیادی در مورد هزینه‌های گزاف برخی ستادهای انتخاباتی پیرامون تبلیغات فضای مجازی به گوش می‌رسد و از هم اکنون برخی از آن ها بدنبال تخریب رقیب و یا تبلیغ خود قبل از م.عد مقرر در فضای مجازی هستند که این نیز خود یک تخلف است و باید به آن توجه شود.

در پایان باید گفت با توجه به سنگ اندازی دشمنان و کارهای خارج از تدبیر و انتظار دولت تدبیر و امید، تشویش اذهان عمومی و بیان موضوعات بعضاً نادرست، بداخلاقی انتخاباتی از سوی عده‌ای صورت نپذیرد که باید هرچه زودتر جلوی آن گرفته شود که با احساسات مردم بازی نشود و یا مردم را به بیراهه یا اغتشاشاتی که شبکه‌های بیگانه از آن حرف می‌زنند، نکشند.
امیر اسدی


کد مطلب: 409662

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/409662/ولنگاری-فضای-مجازی-نگاه-انتخاباتی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com