تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۰۷۱۶۸
توطئه فرهنگی-اقتصادی -سیاسی امروز، به میدان کشاندن طبقات مختلف جامعه در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی‌ است برای نتیجه‌ای که به دنبال آن هستند نه تنها رای‌آوری در انتخابات مجلس، بلکه مردم را در مقابل رهبری قراردادن است.
۰
plusresetminus
جنجال‌ها و دروغ‌ها؛ کلید فتنه 98
به گزارش بلاغ، چندی‌است که دولت‌مردان اعتدالی به شدت بر حاشیه‌ها و جنجال‌ها افزوده‌اند و با هیاهوی فراوان، بر موضوعاتی تکیه می‌کنند که عدم صحتش واضح است و واکنش‌ها به آن طبیعی‌است؛ نمونه بارز آن انتساب سراسر کذب دستور رهبری درباره لوایح پالرمو و   cft بود که جناب جهانگیری بی‌محابا آن را بر زبان راند و هنگامی که  واکنش‌ها صورت گرفت،  با سکوتی گستاخانه از آن گذشت.

در هفته‌های گذشته سفر رئیس‌جمهور به یزد و کرمان و حمله او به قوه قضائیه، که پرچم مبارزه با فساد را برافراشته است، نقل محافل شد؛ مبارزه‌ای که چپ‌ و راست و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد و از قضا دامن برخی از عناصر قضایی را هم گرفته‌ و تحسین حامیان پروپا قرص دولت را نیز برانگیخته‌ است.

اکنون نیز افزایش قیمت سوخت بدون موافقت مجلس و اظهار بی اطلاعی بسیاری از نمایندگان از این طرح؟!.

اما این‌حملات و دروغ‌ها برای چیست؟! چرا دولتیان و هم‌فکران‌شان به‌جای کار و توانمندسازی دولت و زیرمجموعه‌ها و هم‌گامی در مبارزه با فساد و کارآمدتر کردن نظام و..، علم مخالفت به‌دوش گرفته و به مقابله برخاسته‌اند؟!!! آیا داستان‌ فقط محکومیت یا اتهام چند نفر است یا قصه چیز دیگری‌است؟!!!

از سال گذشته رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند که "فتنه‌ای در راه است" و از "فتنه سال 98"  سخن گفتند. برخی این فتنه را اقتصادی و برخی آن را به جریانات مختلف سیاسی نسبت دادند و عده‌ای نیز انگشت اشاره را به سوی دشمن خارجی گرفتند...

اما با نگاهی دقیق‌تر پی به توطئه‌ای بزرگ‌تر و ریشه‌ای‌تر می‌بریم؛ فتنه‌ای که نه تنها سیاسی‌است؛ بلکه دیانت و اصالت ایران و ایرانی را نشانه گرفته و در صدد برهم‌زدن بسیاری از اصول است که جز منافقان نشان‌دار کسی به سراغ آن نرفته‌ است؛

از یاد نبرده‌ایم که این طیف از چندی پیش حجاب اختیاری و اجباری را به بحث روز بدل کردند و با زیرکی بسیاری از فعالان مدنی و مذهبی را هم‌ به میدان کشاندند. اکنون نیز کاملا وقیحانه بحث چندهمسری را مطرح می‌کنند؛ آن هم نه چندهمسری مردان که در دین ما به آن تصریح شده (البته با شرائط و ضوابط) بلکه چند‌همسری زنان!!!!! آن هم از حلقوم هم‌سفره‌ای بهائیان  و از فتنه‌گران معروفی چون ‌فائزه هاشمی‌...

توطئه فرهنگی-اقتصادی -سیاسی امروز، به میدان کشاندن طبقات مختلف جامعه در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی‌ و دو قطبی‌سازی جامعه است و نتیجه‌ای که به دنبال آن هستند نه تنها رای‌آوری در انتخابات مجلس، بلکه مردم را در مقابل رهبری قراردادن است.

به دروغ‌های این طیف اگر توجه دقیق‌تری بشود، انگشت اشاره آن مستقیم به سوی رهبری‌است؛ چه کسی‌است که نداند نظر رهبری درباره لوایح fatf چیست؟! اما انتساب دروغی این‌چنین به رهبری توسط آقای جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، هم‌زمان با طرح رفراندوم و گره‌زدن آن به معیشت مردم، جز فریب افکار عمومی و متهم‌کردن رهبری به لجاجت و دیکتاتوری چه می‌تواند باشد؟!!!

از سویی ارائه آمار دروغ در عرصه اقتصادی و جنجال‌های فرهنگی که نمونه‌اش گذشت، ضربات مهلکی را به کیان خانواده خواهد زد و مردم را در فضایی غبارآلود قرار خواهد داد که  شاید انتخابی نامبارک مانند آنچه که شاهدش هستیم، خواهد شد...

اما با همه آنچه گذشت، راه مقابله با این ترفند بنی‌امیه‌ای، روشنگری به‌جا درباره موضوعات اولویت‌دار و مطرح نکردن موضوعات بدون اولویت و حاشیه‌سازی است؛ بسیاری هنوز درباره fatf چیزی نمی‌دانند و از ضررها و بی‌فائده‌بودنش اطلاعی ندارند، بسیاری وعده‌های داده‌شده را فراموش کردند که باید یادآوری شود و...

باید مردم علت دفاع حسام‌الدین آشنا از جیسون رضائیان (آن جاسوس امریکایی و انگلیسی) و شخص رئیس‌جمهور از آمدنیوز را بدانند تا خباثت نیت‌ها مشخص شود.

اکنون که بارقه‌های امید در کالبد نظام با مبارزه فراگیر با فساد دمیده شده، نباید گذاشت عده‌ای با آشوب و فتنه آن را کور کنند و این مبارزه را به حاشیه بکشانند؛ چه اینکه گمان می‌رود که ترس آن دارند که جرایان عدالتگرا و فسادستیز دیر یا زود دامن آنان را نیز خواهد گرفت، ان‌شاءالله.

سیف‌الله محسنی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲