تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۰۳۹۸۵
پیشرفت نظام اسلامی با استقامت و کارجهادی همه خدمت‌گزاران مرهون ۸ سال جهاد فی سبیل الله است.
۰
plusresetminus
۸ سال جهاد فی سبیل الله
به گزارش بلاغ، دفاع مقدس با حضور با اخلاص ترین ومومن ترین و ولایی ترین نیروهای انقلاب اسلامی، یادگار گرانقدری است که مرور همیشگی آن نه تنها عامل کسالت نخواهد بود، بلکه راه و مسیر را روشن و عامل بصیرت دلسوزان نظام خواهد شد.

بازخوانی دفاع مقدس باگذشت چندین سال که ره آورد خاطرات، درس‏‌ها و عبرت‏‌هاى گرانبهایی است که راه‏گشاى فرزندان وجوانان، مسولان ماست، پیشرفت نظام اسلامی با استقامت و کارجهادی همه خدمت‌گزاران مرهون ۸ سال جهاد فی سبیل الله است.

در تمام تاریخ انقلاب دشمنان با تمام وجود علیه ملت ایران ئوطئه کردند و با هدف ازبین بردن ‏حقانیت اسلام و انقلاب براى پیروزی برنامه های‌شان نقشه های بی شماری کشیدند.

ازجمله ‏کودتاى نظامى ، جنگ تحمیلی ، تحریم اقتصادى، کودتاى مخملى آنچه مسلم است نقشه ها در بازه زمانی مختلف تغییر می‌کند ، اما آیا آنان ازمواضع شان عقب نشینی می‌کنند که البته چنین نیست چرا که قسم خوردگان چه در داخل و چه در خارج عداوت خود را با اسلام و انقلاب با پا فشاری نشان می دهند و آن رادنبال می‌کنند.

ما از ۸ سال جنگ تحمیلی آموختیم که فراموش نکنیم در بدترین شرایط و با نبود منابع پشتیبانی لجستیکی، با اعتقاد عملی به خدا وائمه معصومین، دلیری و پشتکار و وحدت کلمه پشت سر امام(ه) و مقام معظم رهبری و اعتقاد قلبی و عملی به اصل ولایت مطلقه فقیه از ارزش‌ها دور نشویم ، آموختیم که پیاده نظام دشمن درداخل همیشه جاده صاف کن تجاوز دشمنان است. آموختیم نقشه های دشمنان با بازنمودن معبر بوسیله وابستگان داخلى آنان شروع می شود! و دریافتیم تحمیل جنگ ۸ساله به ملت فهیم ما،یقینا با شراکت منافقانه لیبرال‏‌ها و جریان‏‌هاى نفاق و اقدامات وطن فروشانی مثل بنى‏ صدر و رجوى استارت زده شد.

دراین دهه پیشرفت انقلاب نیز آنانی که برای محوکردن ارزش‌ها و ضربه زدن به انقلاب و تغییرمسیرحرکت نظام اسلامی دندان تیز کرده اند بدون بسترسازی ایادى داخلى نمی‌توانند مسیر انقلاب اسلامی را تغییر دهند و حرکت آن را متوقف سازند یقیناً ملت بابصیرت ایران اسلامی با رهنمودهای مقام عظمای ولایت ازانقلاب و ارزش‌های آن که حاصل خون شهداء و جانثاری جانبازان و ایثار آزادگان سرافراز و مقاومت رزمندگان تا سرحدجانبازی وشهادت وایستادگی ملت شریف ایران است باتمام وجود پاسداری خواهد نمود.

امام خمینی فرمودند:هر روز ما در جنگ برکتى داشته‏ ایم که در همه صحنه‌‏ها از آن بهره جسته‏ ایم. ما انقلاب‏ مان را در جنگ به جهان صادر کرده ‏ایم، ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت کرده‏ ایم، ما در جنگ، پرده از چهره تزویر جهان خواران کنار زدیم، ما در جنگ، دوستان و دشمنان‏‌مان را شناخته‌‏ایم، ما در جنگ به این نتیجه رسیده‌‏ایم که باید روى پاى خودمان بایستیم، ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ ریشه‏‌هاى انقلاب پر بار اسلامی‌مان را محکم کردیم.

عباس اقوامی آملی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما