تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۰۳۹۰۴
دفاع مقدس برگرفته از جان و ایمان ملتی مصمم و پولادین اراده، توانست خالق عنصر حیات‌بخش و عزت‌آفرین "مقاومت" باشد تا امروز و برای همیشه الگویی شود برای مردم و مسئولان تا زیر باز "تسلیم" و "سازش" نروند که بی‌نهایت پرهزینه است و مرگ‌بار.
۰
plusresetminus
درسی که از دفاع مقدس نمی‌آموزند!

ملتی که بزرگ‌ترین افتخار زمانه خود را بدست می‌آورد، حتماً برای هزینه‌های کلانی که برای خلق آن پرداخته، باید جهت حفظ و بهره‌برداری از آن، اهتمام ویژه‌ای در صیانت از زمینه‌های خلق مجدد آن را بمورد اجراء گذارد تا هم بدخواهان را از طمع‌ورزی باز بدارد و هم خود از عواید آن افتخار بزرگ سود دائمی برد.

دفاع مقدس، گنجی است که برای حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت سرزمینی ایران، ملت‌مان هزینه‌های کلانی پرداخت که فراتر از ابعاد گسترده مادی بالغ بر 185 هزار شهید در رأس این سرمایه قرار دارد.

سالگردها برای دفاع مقدس و بازخوانی دهها عملیات و هزاران مظاهر شجاعت و از جان‌گذشتگی‌ها، باید نظر عموم را به این نکته برجسته و برجسته‌ترین مزیت دفاع مقدس جلب کند، که دستاورد بزرگ و بزرگ‌ترین دستاورد دفاع مقدس، شکل‌گیری "منظومه مقاومت" و تنیده شدن فرهنگ مقاومت در میان امت اسلامی و همه آزادگان و مبارزان راه آزادی و حریت بود.

این عطیه خون پاک شهداء و ایثار ملت بزرگ ایران و رهبری "ولایت فقیه"، توانست معجزه بزرگ شکست جنگ تحمیلی 43 کشور بر انقلاب اسلامی ایران را رقم بزند و هم، برای نخستین بار در تاریخ سیاسی کشور از جداشدن بخشی از پاره تن ایران را مانه شود.

روحیه ایثار برای خدا حلقه اصلی تولد "جبهه مقاومت" امروز جهان اسلام و دنیای ازادگان بوده و امروزه توانسته به‌عنوان باطل‌السحر هرگونه فشار و تحریم و تحمیلی بهترین نسخه شفابخش شود.

"جبهه مقاومت"، مدیون فداکاری ملت بزرگ ایران و ثمره خون شهدای دفاع مقدس و خالق نسلی پاک و فداکار در دفاع از حریم و حرم اهلبیت علیهم‌السلام و موجد ایستادگی در هر عرصه رزم و مبارزه بویژه در حوزه اقتصادی و سیاسی است که در این دو زمینه دولت جمهوری اسلامی ایران باید همواره میراث گرانقدر دفاع مقدس یعنی "عطیه مقاومت" را نصب‌العین و مناط عمل خویش قرار دهد، که اگر بخوبی درس دفاع مقدس آموخته می‌شد، برجام نمی‌توانست 6 سال کشور و ملت بزرگ ایران را معطل خود بی‌خاصیتش کند.

محمداسماعیل امام‌زاده
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲