کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبات را به میاندورود بازگردانید؛

تبدیل شدن میاندورود به آزمایشگاه فرمانداران

1 شهريور 1398 ساعت 15:25

آنچه مسلم است اینکه میاندورود برای مسئولان محل برخورد نگاه‌های سیاسی و آزمایشی شده است که در طول یک سال گذشته چهار فرماندار و سرپرست به خود دیده است.


به گزارش بلاغ، مراسم معارفه فرماندار جدید میاندورود برگزار شد و طی آن حسین منفردی مدیرعامل پدافند غیرعامل مازندران با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری میاندورود معارفه شد.

این معارفه در حالی انجام شد که طبق بخشنامه دولت تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه تغییر فرمانداران ممنوع اعلام شد اما با این حال علی غلامیان بازنشسته شد و جای خود را به حسین منفردی داد که سمت او نیز در حد سرپرستی است و احتمال دارد تا زمان انتخابات حضور داشته باشد و بعد از آن فرد دیگری جای او را بگیرد و یا حتی زودتر فردی برای فرمانداری میاندورود معرفی شود.

آنچه مسلم است اینکه میاندورود برای مسئولان محل برخورد نگاه‌های سیاسی و آزمایشی شده است که در طول یک سال گذشته چهار فرماندار و سرپرست به خود دیده است.

از زمان خداحافظی یک‌باره ارسطو قادری از فرمانداری میاندورود در آخرین روزهای تیر ماه سال گذشته، محمدرضا غلامیان معاون وقت فرماندار به‌عنوان سرپرست فرمانداری منصوب شد اما حکم فرمانداری برای علی غلامیان صلاحی زده شد و حالا امروز غلامیان در کمتر از یک سال جای خود را به حسین منفردی داد اما از آن زمان تا به امروز میاندورود معاون فرماندار ندارد و این انتظار سیزده ماهه شد و باید منتظر ماند که چه زمانی چارت فرمانداری تکمیل می‌شود.

ظاهرا خداحافظی فرمانداران میاندورود از صندلی ریاست آنقدر سخت است که در مراسم تکریم خود شرکت نمی‌کنند، مدیرانی که در زمان حضور خود حرف از این می‌زنند که برای خدمت آمدند و هر زمان مسئولان استان تصمیم به جدایی آنها بگیرند با کمال میل می‌پذیرند اما امروز علی غلامیان در مراسم تکریم خود و معارفه فرماندار جدید شرکت نکرد.

مسئولان استانی در نظر داشته باشند که با وجود اینکه سال‌های زیادی از تشکیل شهرستان میاندورود نمی‌گذرد اما این شهرستان در اکثر زمینه‌ها از جمله صنعت، کشاورزی و امکانات گردشگری در سطح استان حرفی برای گفتن دارد و در رتبه‌های بالای استان قرار دارد و وجود فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز هم یکی از ویژگی‌های مهم این شهرستان است و نباید آن را به‌عنوان شهرستانی تازه تاسیس و کوچک بشمارند و آن را درگیر جابجایی‌های مکرر فرماندار قرار دهند که در نهایت مردم شهرستان متضرر شوند.


کد مطلب: 401005

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/401005/تبدیل-شدن-میاندورود-آزمایشگاه-فرمانداران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com