تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۹
کد مطلب : ۴۰۰۳۳۸
غرب در مقوله حقوق بشر، سرآمد دروغگویان تاریخ است. ماجرای قتل عام دوهزارنفری شیعیان نیجریه توسط ارتش این کشور با تحریک و ولخرجی صهیونیست‌ها نمونه دیگری است که 45 ماه سکوت در مقابل نقض اولیه‌ترین حقوق علامه شیخ زکزاکی، گواه کذب شیادانه غربی‌ها در موضوع حقوق بشر است.
۰
plusresetminus
لاله‌مونی حقوق بشر غربی
اینکه غرب برخورد دوگانه با مقوله‌های ارزشی دارد، بر کسی پوشیده نیست اما اینکه در مقابل آفتاب حقیقت به انکار تابش خورشید بپردازد و بر این انکار آشکار خود نیز ابرام ورزد و دیگران را که به‌طور طبیعی اعتراف به وجود خورشید می‌کنند متهم کند، تعجب برانگیز و شیادانه و شیطانی است.
باید به کسی که در میان انواع ستیزها و جنگ‌های نیم قرن اخیر جهان بررسی کند و دخالت مستقیم صهیونیست‌های حاکم بر امریکا را نبیند، جایزه داد که با چشمان باز نتوانست جنایات صهیونیست‌ها در نسل‌کشی‌ها و کشتارهای دهشتبار را نبیند.

بشریت معاصر گرفتار بلیه و طاعون لاعلاجی به‌نام صهیونیست است که در تمام مصائب جهان نقش دارد و عامل تحقق همه اهداف شیاطین است و بعبارتی خود صهیونیست‌ها شیطانند و موجبات گمراهی و ضلالت و نابودی جهانیان را فراهم می‌آورند.

کار روزانه صهیونیست‌ها تولید گناه و فعال‌سازی گناه‌کاران و راه‌اندازی جریان‌های فساد و تقابل با خداوند و مبارزه با هدایت و سعادت و عاقبت بخیری است. نمی‌توان هیچ جریان پوچ‌گرایی و مقابله با الهیات را در جهان سراغ آورد که صهیونیست‌ها در آن فعال تاثیرگزار نباشند.

جمعیت اقلیتی که برای تسلط بر مردم و منابع جهان نقشه‌های شیطانی می‌کشند و برای تملک بر ثروت‌های دنیا، جهانیان را به جان هم می‌اندازند و برای جان و مال انسان‌ها هیچ ارزشی قائل نیستند و مثلاً در اجرای نقشه شوم خود، ملت فلسطین را به خاک سیاه می‌نشانند و کشور افغانستان، عراق، سوریه، یمن و...، را به ویرانی می‌کشانند و جریان حقوق بشر غرب برای این همه جنایت مهر سکوت به لب می‌زند و گرد مرگ بر خود می‌پاشد.


ماجرای دردناک علامه مظلوم سیدابراهیم زکزاکی نمونه امروزین و این روزهای روسیاهی حقوق بشر و لاف گزاف غربی‌ها روی مسائل انسانی است. مظلومان نیجریه که بیش از 4سال درد و رنج و مرگ فرزندان و خویشان خود را با زندگی جهنمی که صهیونیست‌ها از طریق ارتش نیجریه بر مردم مطلوم این کشور حاکم کرده‌اند، جرم‌شان تنها و تنها بدلیل شیعه بودن و زندگی آرام داشتن است که باید مظلومیت رهبر نستوه خود را اینگونه شاهد باشند که برای درمان باید این‌طور مصیبت بکشد، درمانی که در همه فرهنگ‌ها و حکومت‌ها حق طبیعی مجروح است را از سید بزرگوار علامه زکزاکی دریغ می‌کنند.

هزاران اف و لعن بر این حقوق بشری که سبعانه‌ترین برخورد را با شریف‌ترین انسان روا می‌دارد و خناسانه لباس ریا به تن کرده و مدعی حقوق بشر می‌شوند.

در کلام بزرگان دین‌مان هست که "الملک یبقی مع‌الکفر و لایبقی مع‌الظلم"، ممکن است که بتوان با کفر قدری مملکت‌داری مرد، اما با ظلم نمی‌توان بقای ملک را استمرار بخشید.

هم در مبانی اعتقادی ما مسلمانان و پیروان امامان معصوم صلوات‌الله علیهم اجمعین آمده که صبح طلوع سپیده حقیقت نزدیک و افول عمر ظلمت جهل و کفر بسیار نزدیک است و حقیقت ایمان و مظلومیت مسلمانان و شیعیان خرمن وجودی ظالمان را بزودی خواهد سوزاند که: الیس‌الصبح بقریب.

محمداسماعیل امام‌زاده

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲