تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۳۹۷۹۵۰
انتخاب شهردار بومی در فریدونکنار فرصتی است تا جوانان شایسته و متخصص برای خدمت در شهر خود بیش از گذشته امیدوار به رشد و توسعه باشند و البته مدیریت شهری باید با استفاده از همه امکانات و فرصت‌ها و منابع انسانی و طبیعی شهر، زمینه رشد و توسعه همه جانبه شهر را فراهم آورند.
۰
plusresetminus
انتخاب شهردار بومی فریدونکنار؛ فرصت‌ها و انتظارها
انتخاب شهردار بومی در فریدونکنار فرصتی است تا جوانان شایسته و متخصص برای خدمت در شهر خود بیش از گذشته امیدوار به رشد و توسعه باشند.

فریدونکنار به عنوان یک شهر اقتصادی از دیر باز مورد توجه همگان بوده است؛ انتظار است تا مدیریت شهری با استفاده از همه امکانات و فرصت‌ها و منابع انسانی و طبیعی شهر، زمینه رشد و توسعه همه جانبه شهر را فراهم آورند.

این مهم به دست نمی‌آید مگر با وحدت و همدلی مدیران و مسئولین شهر که در راس مدیریت شهری حضور شورای شهر می‌تواند نقش محوری و تعیین کننده‌ای داشته باشند.

ضمن تبریک به جناب آقای آزادی شهردار منتخب فریدونکنار امید است تا در کنار اعضای شورای شهر شاهد روزهای خوب و پر نشاط برای مردم فریدونکنار باشیم.

اگر چه حاشیه ایجاد شده در جلسه تودیع و معارفه شهردار و ترک کردن مراسم از سوی دو عضو شورا، وحدت شکن بود ولی انتظار شهروندان یک صدایی و همدلی اعضای شورای شهر و شهردار منتخب است.

وجود نقطه نظرات مختلف و مخالف و موافق و تنوع دیدگاه‌ها را باید یک فرصت تلقی کرد نه تهدید برای مدیریت شهری؛ شهردار منتخب قطعاً آگاه است که در مقابل همه اعضای شورای شهر و شهروندان باید مسئول و پاسخگو باشند، این هنر شهردار منتخب است که با فعالیت و عملکرد خویش بتواند مخالفین خود را به موافق تبدیل کند و اعضای شورای شهر نیز برای موفقیت مدیریت شهری تلاش وافری داشته باشند.

از شهردار منتخب نیز انتظار است تا گزارشی از وضعیت موجود مدیریت شهری اعم از درآمدها و هزینه‌های شهرداری و مطالبات و بدهی فعلی را برای شهروندان عزیز فریدونکناری اطلاع رسانی کند تا مردم مطلع باشند که شهرداری در چه وضعیتی به ایشان تحویل شده است.

مهمترین انتظار مردم از شهردار منتخب ارائه برنامه برای مدیریت شهر است، مردم باید بدانند تا شهردار منتخب چه هدف‌گذاری برای آینده شهر دارند و در تقویم زمانی مشخص چه اقداماتی برای شهروندان انجام خواهد پذیرفت.

داشتن برنامه مدون و زمان‌بندی شده توسط شهردار منتخب فرصتی است تا مردم در کنار اعضای شورای شهر بتوانند ارزیابی مناسبی از عملکرد شهردار منتخب داشته باشند.

امید است با اتخاذ تدابیر منطقی و بهره‌گیری از تجارب ارزنده کارشناسان حوزه مدیریت شهری و هدف‌گذاری مناسب، شاهد رشد و توسعه شهر فریدونکنار باشیم، شهری که با همه استعدادهای خویش متاسفانه از مسیر پیشرفت و توسعه عقب مانده و از امکانات اولیه رفاهی شهری بی‌بهره است.

غلامعلی ابراهیمی سوته
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰