به بهانه سالروز خطبه تاريخي ٢٩ خرداد رهبر معظم انقلاب٨٨

فتنه‌ها در راه است...

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۳۹۲۶۲۹
یک‌دهه از فتنه ناکثین انقلاب گذشت، اما زخم‌های آن هنوز بر پیکر نظام و انقلاب مانده‌است.
۰
plusresetminus
فتنه‌ها در راه است...
به گزارش بلاغ، یک‌دهه از فتنه ناکثین انقلاب گذشت، اما زخم‌های آن هنوز بر پیکر نظام و انقلاب مانده‌است و از سویی، با غفلت دلسوزان نظام و بی‌توجهی مسئولان و تعمد در فراوش‌کردن آن و غرض‌ورزی حامیان فتنه، امروز آن زخم‌ها به دمل‌های چرکینی بدل گشته که هر روز عفونت‌ آن از جایی بیرون می‌زند.

اصل فتنه برای چه بود؟

بسیار ساده‌لوحانه‌ است که پس از گذشت 10‌سال از فتنه 88 و همه گفته‌ها و شنیده‌ها، باز هم عده‌ای بر این باور باشند  که فتنه‌ای در کار نبوده و همه دعواها بر سر رای و شمارش آرا و تقلب... بوده‌است، اما با کاوشی ساده می‌توان به عمق خواسته نامشروع و ضدنظام فتنه‌گران پیش از انتخابات و برنامه‌ریزی برای آینده پی‌برد؛ تا آنجا که کاندیدای فتنه‌گر آن‌روزها یک‌روز پیش از انتخابات به صراحت از تغییر گفت و در پاسخ به سوال خبرنگار نشریه تایم که اگر انتخاب نشوید چه می‌شود رسماً اعلام کرد که این یک مرحله از تغییر است و این راه ادامه خواهد داشت.( مصاحبه میرحسین موسوی با مجله تایم، 21 خرداد88)

29 خرادد88 رهبر انقلاب در خطبه نماز جمعه هدف دشمنان نظام را بی‌اعتمادکردن مردم به نظام اعلام کردند و از کاندیداهای معترض خواستند تا با صبر و بردباری پازل دشمن را کامل نکنند، اما معترضین با اردوکشی خیابانی و درگیری‌هایی، که پشتوانه‌اش معاندین و منافقین بودند، بر پیش‌بینی رهبری در هدف‌گذاری دشمن صحه گذاشتند و خود نیز علم فتنه بر دوش گرفته و با حمله به رکن نظام یعنی ولایت فقیه علناً در مقابل نظام ایستادند.

اما این همه داستان نبود؛ رهبری با درایت همیشگی خود از فتنه‌های پیچیده در آینده خبر دادند که برای مقابله با آن باید مرزبندی با اهالی و حامیان فتنه داشت؛ همان مرزی که متاسفانه بسیاری از مسئولان آن را رعایت نکردند و نتیجه آن روی کار آمدن کسانی شد که دغدغه آنها بجای درد مردم، حصر فتنه‌گران و معاندین نظام است.

به جرات می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین ضربات فتنه بر پیکره نظام، جنگ معیشتی تحمیلی بر مردم است که از سال آخر دولت دهم بر گرده مرم سنگینی می‌کند، اما آنچه که قابل تامل است حرکت در خلاف جهت نظرات رهبری و همسو شدن با تفکر فتنه‌گران است که تجلی آن وادادگی در مقابل غرب و به‌خصوص آمریکا است.

همگان می‌دانند که نظر رهبری عدم مذاکره با شیطان بزرگ بوده و هست. اما دولت یازدهم و دوازدهم که علناً از فتنه‌گران و حامیانش در آن به پست و مقام رسیدند، برجام نافرجامی را پذیرفتند که نه‌ تنها راهی برای تحریم‌ها باز نکرد، بلکه داشته‌های هسته‌ای ما را نیز تعطیل کرد و البته هنوز در این وانفسای تحریم و گرانی و... دغدغه امثال مطهری رفع حصر از فتنه‌گران است.

این روزها را نباید از یاد برد؛ این روزها یادآور خیانت فتنه‌گران و حامیان آنها است که نمایندگان‌شان در شورای شهر به شهرداری چون نجفی رای اعتماد می‌دهند و نمایندگان لیست امید مجلس‌شان برای سلفی‌گرفتن با موگرینی سر و دست می‌شکنند...

این روزها و سخنان و اخطارهای رهبر معظم انقلاب را بارها باید خواند و پخش کرد تا فتنه‌ و فتنه‌گران در لابلای روزمرگی فراموش نشوند که اگر غفلت شود، نتیجه‌اش وضعیت کنونی می‌شود که برخی مسئولان حامی جریان فتنه ‌هستند و البته واداده در مقابل غرب  و صدالبته دور از درد مردم و فشل در جنگ اقتصادی.

امروز نیازمند نگاهی نو به جریان فتنه و حامیان آنها و عملکردشان است تا در آینده مراقب رای‌ها بود که حوادث تلخ این روزها تکرار نشود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰