کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بررسی دلایل عدم حضور یکساله استاندار مازندران به رامسر؛

جلسات ويدئو کنفرانس استدلال عدم حضور استاندار در غرب مازندران

محمدرضا بهرامي

7 خرداد 1398 ساعت 9:18

يک فعال رسانه اي نوشت: مطالبه بحق از استاندار برای حضور وی و نیروهایش در غرب مازندران جهت حل مشکلات مردم منطقی تر است یا شعار تشکیل استان مازندران غربی؟.


به گزارش بلاغ، از زمان حضور احمد حسین زادگان به عنوان استاندار مازندران؛ تنها زمانی که وزیر کشور برای گذران ایام عید نوروز ۹۸ در رامسر حضور داشت توفیق اجباری حاصل شد تا به رامسر بیاید و ساعاتی ساری و شرق استان را تنها بگذارد و از زادگاهش فاصله بگیرد.

جالب است بدانید حسین زادگان به عنوان یک مسئول عالیرتبه استان از اردیبهشت سال گذشته تا کنون حتی یکبار هم برای حل مشکلات ساختاری، دیدار با مردم، سرکشی از پروژه ها به شهرستان رامسر نیامد.

البته جا دارد علل این عدم حضور را به اختصار بررسی کنیم.

نخست اینکه از زمان حضور وی به عنوان استاندار مازندران با برجسته کردن سیستم ویدئو کنفرانس تمایل داشت اینگونه به جامعه القا کند که من در حال رصد مشکلات شهرستان های دور دست خصوصاً رامسر هستم و این موضوع را بارها در سخنانش نیز بیان کرد.


گرچه ویدئو کنفرانس شیوه ای نوین برای مدیریت بهتر است ولی این محکمه پسند نیست که آقای استاندار در یک نقطه استان بر صندلی ریاست جلوس کرده و با برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس مسئولیت‌پذیری‌اش را توجیه کند.

در ثانی به درستی می‌دانیم که مدیران پایین دست در مواجه با مدیران بالا دستی بله قربان گو هستند و هیچ وقت گزارش واقعی آنهم از طریق ویدئو کنفرانس از وضعیت درست ارائه نمی دهند.

نکته بعدی از نیامدن استاندار در رامسر را  عده‌ای عدم مطالبه فرماندار رامسر می دانند.

فرماندار رامسر علاوه بر اینکه نماینده عالی دولت در شهرستان است به عنوان کسی که بر موضوعات و مشکلات شهرستان اشراف کامل دارد.

وی باید از مقام استاندار، معاونین وی و مدیران کل بخواهد با حضور خود در شهرستان علاوه بر لمس واقعی مشکلات دستورات ویژه‌ای صادر نمایند.

باید از آقای فرماندار رامسر پرسید آیا در یک سال اخیر مشکل ویژه ای در رامسر ایجاد نشد که نیاز به حضور استاندار باشد؟

آیا مشکلات سیل سال گذشته رامسر حل شد که از استاندار نمی خواهد به رامسر بیاید.

آیا رامسر مشکل خاصی ندارد که تقریباً حضور مدیران کل استان در این شهرستان خالی شده و آنهایی هم که می آیند با اهدف خاص سیاسی هستند و حتی شام و افطارشان را در محافل سیاسی صرف می کنند که گزارش هایشان به گوش مردم می‌رسد.

و نکته آخر هم عدم حضور استاندار مازندران در شهرستان رامسر را ضعف نماینده مجلس شورای اسلامی و عدم مطالبه‌گری وی می‌دانيم.

قطعاً نمایندگان مجلس قدرت ویژه ای برای بازخواست وزرا در خصوص کم کاری های آنها از تریبون مجلس و استیضاح آنها دارند.

آیا می دانید که در طی یکسال اخیر حسین زادگان به رامسر نیامد؟.

آیا می دانید قبل از اینکه در شرق استان سیل جاری شود در پاییز سال گذشته همین مشکلات را در غرب استان داشتیم؟.

آیا مشکلات یکسال پیش رامسر در خصوص خسارات سیل حل شده که استاندار را به امان خدا در شرق رها کرده و هیچ بازخواستی از وی نمی‌کنید که چرا به رامسر نمی آید؟.

به عنوان نماینده مردم از شما می‌پرسم در سه ماه گذشته چند مدیر عالی استانی به شهرستان رامسر آمدند؟.

چرا از استاندار مطالبه نمی کنید تا به وظایف قانونی خود عمل نماید؟.

چرا بی تفاوتی استاندار و معاونین و مدیران کل‌اش را به وزیر کشور گزارش نمی‌کنید و تقاضای استیضاح و طرح سوال از وی را نمی‌کنید؟.

آیا مطالبه بحق از استاندار برای حضور وی و نیروهایش به غرب مازندران جهت حل مشکلات مردم منطقی تر است یا شعار تشکیل استان مازندران غربی؟.

به نظر شما مردم در این شرایط حساس کدامیک را می‌پسندند؟


کد مطلب: 388967

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/388967/جلسات-ويدئو-کنفرانس-استدلال-عدم-حضور-استاندار-غرب-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com