تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۳۸۵۳۸۴
این روزها در تقویم ما علاوه بر یادآوری این عظمت و بزرگی انقلاب ما، روزی است که اعضای شورا باید به مردم پاسخ دهند که آیا حافظ منافع آنها در شورا بوده‌اند یا خیر؟
۰
plusresetminus
شورای اسلامی شهر پل‌سفید و پرسش‌های پیش‌رو
به گزارش بلاغ، روز نهم اردیبهشت‌ماه در تقویم کشورمان روز شوراهاست؛ روز تجلی مردم‌سالاری در عرصه‌ مدیریتی؛ جایی که مردم یک شهر یا یک روستا با انتخاب نمایندگان خود و تشکیل پارلمان محلی،  در انتخاب مدیر شهر و دیار خود دخیل و تاًثیرگذار می‌شوند.

این روزها در تقویم ما علاوه بر یادآوری این عظمت و بزرگی انقلاب ما، از جهات دیگری هم قابل توجه است که یکی از آنها دادن گزارش منتخبین به موکلان خود است؛ روزی است که اعضای شورای شهر پل‌سفید باید به مردم پاسخ دهند که آیا حافظ منافع آنها در شورا بوده‌اند یا خیر؟ باید بگویند که منتخب آنها یعنی شهردار، بر اساس چه معیار و ملاکی انتخاب شده‌است؟

مشاورین شهردار چه کسانی هستند و بر اساس چه ضابطه‌ای انتخاب شده‌اند؟

باید پاسخ دهند آیا رفتار اعضای شورای شهر بر اساس حب و بغض با هم برخورد می‌کنند یا بر اساس منافع مردم؟.

شهردار محترم رفتارش با اعضای شورا چگونه است و آیا در جلسات شورا، به نظرات همه اعضا توجه می‌شود یا منافع و مصالحی در میان است؟

شاید بسیاری بپرسند که محل اسکان خانواده شهردار فعلی کجاست و چرا ساکن شهر ما نیستند؟

امسال مردم ما در آغاز سال با سیل و بارندگی دست و پنجه نرم کردند و پرسش بحق‌شان این است که نقش شهردار و شورا در ایام سیل و بارندگی چه بود؟ چرا در شهر حضور نداشتند و در مسافرت و تعطیلات به سر می‌بردند و مگر نه اینکه باید در حوادث اینگونه همراه باشند، نه اینکه در گوشه دنجی مشغول تفریح و تفرج خویش؟!!...

درباره مسائل مختلفی شورا باید پاسخ‌گو باشند و این روز، روز پاسخ‌گویی است.

شورایی پویا و مردمی است که در میان مردم باشد و دلش برای مردم بتپد و پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات باشد.

امید است که این فرصت به اصحاب رسانه و مردم به صورت مستقیم و مساوی داده شود؛ وگرنه فرصت گزینشی دادن به عده‌ای خاص، هنر که نیست بلکه خیانت به امانت مردم است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲