کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیل مازندران و باز هم بسیج...

علی اصغر ابراهیمی

10 فروردين 1398 ساعت 16:22

در اولین رویت می‌توان فهمید در سیل اخیر استان مازندران چه کسانی مخلصانه در حال کار کردن هستند.


به گزارش بلاغ، در میان هیاهوهای امروزه دنیای واقعی و مجازی، که اریکه خوشنامی بر گمنامی سیطره پیدا می‌کند، کار جهادی افسانه زال پیشه در میان خودستایی‌ها و مشهورات دیگر است.

سیل خانمان سوز شهرهایی همچون سیمرغ، باعث شد که دوستانی از جنس «يُحِبُّهُمْ وَ يُحِبُّونَهُ» قدم در این عرصه گذاشته و به این شهر جهت کار جهادی هجرت نمایند.
در شهری که روزگاری محل بازی بزرگ مردی به نام شهید کشوری بود که بر بال سیمرغ آهنین پرواز می‌کرد و در دوران دفاع زیبای مقدس لرزه بر تن دشمنان می‌انداخت.

پس از چندین سال در نبودش، دیارش دچار سیلاب طبیعت شده لذا وقت آن بود که احمد کشوری‌های جوان سرزمین مهربانی خود را به دیارش برسانند تا غمی از دل‌ها بزدایند، همانطوری که او در دشت ذهاب غم مردم آن دیار را زدود.

در اولین رویت می‌توان فهمید چه کسانی مخلصانه در حال کار کردن می‌باشند.

در زمانه‌ای که امید مردم در سفر قشم، عیدانه خود را بخاطر مدیریت جهادی و نفس‌گیر جهت کاهش قیمت دلار و اجناس در طول سال می‌گذراند و صواب در کنار خانواده‌بودن را تکرار می‌کرد، مردم دیار سبز خانه‌هاشان به زیر آب رفته و در انتظار تدبیر ایشان هستند.

در این اوضاع، عده‌ای قصد دارند ضربه‌ای بدتر از این سیل به هشتاد میلیون ایرانی بزنند و آنها را به همه بنیان‌های اجتماعی و سیاسی‌شان بدبین و بی اعتماد و منزجر کنند، در این وانفسا ایران باید تحقیر شود.
نقشه بعضی‌ها این است:

ایران باید در ذهن مردمش بی‌خرد و ناتوان و سراسر فساد و سراسر ناکارآمد تصویر شود.
ایران باید شکسته، ورشکسته و مخروبه تصویر شود؛ چرا که تحریم و حمله نظامی به ورشکسته و مخروبه کردن کشوری با تصویری شکسته، مشروع و آسانتر است.
چرا که مردم می‌پرسند مگر چیز سالمی مانده که نگران تخریبش باشیم؟ ...

چرا که جهان امروز، جهان بازنمایی‌ها و تصاویر است و اگر کشوری را شکسته تصویر کنی، بیش از نیمی از راه شکستن آن کشور را آمده‌ای و این شکستن «تصویر» ایران در ذهن ایرانیان اساس استراتژی جنگ رسانه‌ غرب و مقدمه نابودی ایران هست و هزار و سیصد و نود و هشت سال اوج گرفتن این استراتژی خواهد بود.

و وای بر مصلحان ساده لوح داخلی که با نیتی خیر ولی به خاطر ندانستن مناسبات پیچیده جهانی و به علت نزدیک بینی و محلی اندیشیدن دقیقاً در جهت استراتژی ویرانسازی تصویر ایران قدم برمی‌دارند و به ماشین جنگ کفرصفتان تبدیل می‌شوند.

باز هم بسیج

در این غوغای به وجود آمده برای جبران عملکرد دولت بی‌تفنگ، سبزپوشان حریم ولایت دست بدست بسیجیان جوان دهه هفتادی با سرمشق از حججی باز قدم در راهی جهادی دوجانبه گذاشتند تا هم حربه دشمن را خنثی کنند و ناتوانی دولت را در بحران مدیریت نمایند.

این می‌شود جنگ نرم و جنگ شناختی برای اقناع افکار مردم در مواجه با رسانه‌های داخلی و خارجی که نمی‌خواهند سر به تن این چهل ساله باشد.


کد مطلب: 383915

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/383915/سیل-مازندران-باز-هم-بسیج

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com