تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۳۶۹۸۷۴
از چند روز گذشته، انتشار متنی در گروه‌های تلگرامی رامسر از سوی جریانی جنجال آفرین مبنی بر عزل امام جمعه رامسر، باعث به وجود آمدن پرسش‌های زیادی در بین مردم علی الخصوص جامعه متدینین گشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، ادعایی که پس از گذشت چند روز، امروز توسط امام جمعه رامسر تکذیب شد اما بار دیگر سبب شد تا چهره واقعی افرادی که حاضرند برای رسیدن به اهداف سهم خواهانه خود به هر عمل خلاف اخلاقی دست بزنند بر همگان مشخص شود.

افرادی که خود را داعیه‌دار انقلابی‌گری در رامسر می‌دانند اما با زد و بندهای گسترده با جریانات منفعت‌طلب و ورود به بازی‌های باندی و پشت پرده، در حال ضربه زدن به خط اصیل انقلابی‌گری در رامسر هستند.

اشخاصی که با ظاهری حزب اللهی، در صف اول برگزاری کنسرت‌های بزرگ حضور دارند و جالب‌تر آنکه جزو گردانندگان آن محسوب می‌شوند.

این افراد با زد و بندهای گسترده در زمان تصدی خود در برخی مجموعه‌ها، چهره‌ی انقلابیون را مخدوش و هزینه‌های آبرویی زیادی را متوجه نهادهای انقلابی کرده‌اند.

حال چگونه است که این جریان  مسئله دار و البته تمامیت خواه، داعیه‌دار انقلابی گری و دغدغه مندی برای شهرستان شده است؟

باید گفت اگر جریانی بخواهد با رویکرد عدالت خواهانه، مطالبه‌ی فرامین رهبری معظم انقلاب و وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام راحل را در رامسر انجام دهد، به طور قطع و یقین خارج از دایره افراد مسئله‌دارِ مورد اشاره می‌باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴