کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیرجه سعودی‌ها در استخر بتنی ایران

میثم معافی

3 مهر 1397 ساعت 21:54


به گزارش بلاغ، در بخشی از کتاب جنجالی اخیر درباره «کاخ سفید ترامپ»، استراتژیست ارشد سابق رئیس‌جمهور آمریکا از وحشت شدید عربستان سعودی از ایران سخن گفته است.
 
کتاب «خشم و آتش: کاخ سفید ترامپ» نوشته «مایکل وُلف» این روزها در آمریکا سر و صداهای زیادی به پا کرده و البته عصبانیت شدید دونالد ترامپ را هم به دنبال داشته است.
 
پیش‌تر رئیس‌جمهور آمریکا، نویسنده این کتاب را «بازنده محض» خواند و «استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق خودش در کاخ سفید را به دلیل اظهاراتی که در این کتاب به نقل از اون منتشر شده، آماج حملات لفظی قرار داد.
 
استراتژیست سابق ترامپ در بخشی از این کتاب 237 صفحه‌ای اظهارنظری درباره مواضع رئیس‌جمهور آمریکا در قبال موضوع فلسطین و به ویژه انتقال سفارت آمریکا به قدس مطرح کرد.
 
در همین بخش از اظهارات آقای بنن، او بر ترس شدید مقامات عربستان سعودی از ایران تاکید کرده است.
 
او گفت: "از همان روز اول (ریاست جمهوری ترامپ)، ما در حال حرکت به سمت انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم (بیت‌المقدس) هستیم. نتانیاهو هم کاملا موافق است و (شلدون) ادلسون (کازینودار میلیاردر حامی اسرائیل در آمریکا) هم همینطور"
 
استراتژیست ارشد سابق ترامپ همچنین تصریح کرد: "بگذارید اردن کرانه باختری را بگیرد و مصر غزه را در اختیار بگیرد. بگذارید آنها به این کار بپردازند یا در تلاش برای این کار غرق شوند".
 
وی در ادامه با اشاره به شرایط امنیتی یمن، سینای مصر و لیبی، بر وحشت شدید عربستان سعودی از ایران تاکید کرده است.
 
استیو بنن گفت: "سعودی‌ها در لبه پرتگاه هستند، مصری‌ها در لبه پرتگاه هستند و همه آنها تا حد مرگ از ایران می‌ترسند".
 
امام خمینی رضوان الله فرموده بودند که جنگ آخر ما جنگ با امریکا نیست بلکه با "اسلام امریکایی است.
 
🔹امام در وصیت نامه خویش حتی رژیم صهیونیستی و امریکا را لعن نکرد، اما وقتی به واژه نحس آل‌سعود رسید فرمود: لعن الله و رُسُله وملائکته ...
 
🔹درخصوص حادثه تروریستی اهواز وحوادث ازاین دست که در اغتشاشات 96 دیده شد پای سعودی‌ها به ایران باز شد ودرحقیقت پای تروریسم سعودی بازشد.
🔹محمدبن سلمان چندماه قبل در مصاحبه‌ای با تلویزیون «ام‌بی‌سی» تهدید کرده بود که جنگ را به داخل ایران می‌کشاند. ولیعهد کم تجربه و گستاخ سعودی که عملاً پادشاه عربستان محسوب می‌شود این‌گونه ایران را تهدید کرده بود: "منتظر نخواهیم ماند تا جنگ به داخل عربستان کشیده شود، کاری خواهیم کرد که جنگ به داخل ایران کشیده شود."
 
مرگ مغزی سعودی‌ها فرارسید چون طبیعی است که شیرجه زدن در استخربتنی (ایران) سرنوشتی جز مرگ مغزی ندارد.


کد مطلب: 363680

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/363680/شیرجه-سعودی-ها-استخر-بتنی-ایران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com