تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۳۴۷۶۸۵
این مردم مظلوم و مستضعف هزارجریب چه گناهی کردند که تا این اندازه ظلم به آن‌ها می‌شود، آیا آن‌ها حقی از جمهوری اسلامی ندارند، آیا مردم منطقه هزارجریب جزو حوزه خدمتی شما محسوب نمی‌شوند؟!
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در سال 1360 تنها بیست روز از ریاست جمهوری شهید رجایی سپری شد، اما دست نا بخرد از آستین بیرون آمد و موجب پایان ریاست جمهوری این مرد خادم گردید و امروز با اینکه 36 سال از آن دوران گذشت، اما هر دل و زبانی دوران طلایی آن بیست روز را به نمایش می‌گذارد که چه کرده است این مرد؛ یک کلام!

پاسخ این سوال، در خدمت به مردم به‌خصوص به قشر مستضعف و محروم با سفره و مرکبی ساده برمی‌گردد اما!

امروز اگر نگاه مسئول، سفره مسئول و مرکب مسئول را ببینیم، متأسفانه نگاه بسته، سفره تجملی و مرکب تجملی بیشتر به چشم می‌آید، اما چه اتفاقی می‌افتد که آنچه به عینه می‌بینیم فراموش کردن قشر مستضعف و محروم جامعه است؟.

این جمله محکوم کردن مسئولان شهر و روستا محسوب نمی‌شود، بلکه واقعیتی است که می‌توانیم با یک حرکت به سمت منطقه محروم هزارجریب عیناً به تصویر بکشیم و به عامه مردم نشان بدهیم تا آن‌ها قضاوت کنند.

جناب مسئول!  تا کنون حضرتعالی از شهر نکا تا منطقه هزارجریب، که حوزه خدمتی شما به شمار می‌آید، رفت و آمد داشته‌اید؟!

اگر داشته‌اید و وجدان‌تان هم بیدار بود، شما را به خدا شرمنده خدا و مردم نشده‌اید؟. اگر شرمنده نشدید، که واقعاً سوالی نیست؛ اما حتماً می‌دانیم و شما هم می‌دانید چرا چشم‌ها را می‌بندید و باز هم سوال این است که آیا واقعاً از خدا نمی‌ترسید؟!.

دنیای باقی را اعتقاد ندارید؟! این مردم مظلوم و مستضعف هزارجریب چه گناهی کردند که تا این اندازه ظلم به آن‌ها می‌شود، آیا آن‌ها حقی از جمهوری اسلامی ندارند، آیا مردم منطقه هزارجریب جزو حوزه خدمتی شما محسوب نمی‌شوند؟!

جناب آقای نماینده محترم، کلمات و الفاظ شما قبل از انتخابات و حین انتخابات بسیار امیدبخش بوده است، اما عملکرد شما صدها سال با آنچه وعده داده شد، فاصله دارد.

جناب آقای فرماندار محترم! وجداناً شما با بیان مشکلات، احساس می‌کنید صندلی را از شما می‌گیرند؟! جای بسی تأسف و شرمندگی‌ است. شما را بخدا و آنچه اعتقاد شماست توجه بیشتری فارغ از صرف حرف، به مردم منطقه هزارجریب داشته باشید.

در ادامه بخشی از مهمترین مشکلات منطقه هزارجریب به خصوص برای جوانان این منطقه را اگر اطلاع ندارید، برای‌تان بیان می‌کنم تا شاید کمی توجه شمار ابیشتر جلب کند.

جاده مواصلاتی بسیار خراب
آب آشامیدنی
مرکز اورژانس
شغل جوانانی که امید بستند تا بتوانند در این منطقه بمانند

باتشکر از تمام مسئولانی که با ظرفیت بالا تحمل نقد را داشته و این نوشته را درد دل مردم منطقه هزارجریب به شمار می‌آورند تا بتوانیم به زودی با افزایش توجه، تلاش و همت کارگزاران و خادمان مردم، شاهد رویدادهای مثبت و تحولات اساسی در منطقه هزارجریب باشیم.

به امید آن روز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴