تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۳۳۲۱۶۲
بمصداق "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"، شیطان مستکبر با دست خود کم‌کم زمینه تحقق وعده آسمانی ناخدای انقلاب اسلامی را فراهم می‌آورد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تاریخ انقلاب اسلامی ایران این اصل را مکرر به اثبات رساند که پیچیده‌ترین سناریوها و قوی‌ترین طراحی‌هایی که توسط امریکای صهیونیستی و متحدان و مزدورانش با سرمایه‌گذاری نجومی بی‌سابقه حکام مفتخور عرب منطقه علیه نظام اسلامی به اجرا گذارده شد، چیزی جز هزیمت و ذبونی برای توطئه‌گران و سرفرازی و اقتدار روزافزون برای حق‌گرایان موحد و عدالت‌گستر در پی نداشته است.

دسیسه اخیر شیطان بزرگ در انتقال سفارتخانه از تل‌آویو به بیت‌المقدس، هرچند در ادامه ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمانان و عادی سازی سیئه بزرگ ارتباط با رژیم اشغالگر قدس انجام پذیرفت، اما نباید از کنار این رخداد بی‌نظیر بسادگی عبور کرد که شیطان بزرگ در این فضاحت با رو کردن مهره‌های کلیدی خود در منطقه ژئوپلتیک خاورمیانه و اثبات سرسپردگی آنها به صهیونیزم، بزرگ‌ترین خدمت را به انقلاب اسلامی در تقویت جبهه مقاومت و به صحنه مسئولیت آوردن همه مسلمانان و آزادگان جهان بعمل آورده است.

اقدام از سر استیصال شیطان بزرگ در انتقال سفارتخانه به بیت‌المقدس، که متعاقب شکست‌های پی در پی شیطان صهیونیستی در افغانستان، عراق، سوریه، لبنان و...،صورت پذیرفت، همچون سایر رفتارهای شیطان بزرگ موجب محبوبیت و اقتدار هرچه بیشتر جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی خواهد شد.

اگر ظرف چهاردهه بعداز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شیطان بزرگ برای رهایی رژیم اشغالگر قدس از سقوط حتمی و مقابله دنیای اسلام با این غده سرطانی، توانست با جنگ‌افروزی و غائله‌آفرینی در جای جای جهان بویژه در دنیای اسلام، اذهان جهانیان و مسلمانان را از پرداختن به رژیم اشغالگر قدس باز بدارد و توجه‌شان را به مسیرهای انحرافی معطوف کند، در ماجرای اخیر و با بلاهت کامل توانست همه توجه‌ها را به موضوع اصلی جهان اسلام، یعنی رژیم صهیونیستی جلب کند؛ کاری که شاید کمتر قدرتی امکان انجام آن را داشت.

آنچه که قابل پیش‌بینی است، نزدیک شدن به شرائط تحقق فرموده حکیم انقلاب، مقام معظم رهبری، در نابودی رژیم ددمنش صهیونیستی حداکثر ظرف 20 سال آینده است، که بمصداق "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"، شیطان مستکبر با دست خود کم‌کم زمینه تحقق وعده آسمانی ناخدای انقلاب اسلامی را فراهم می‌آورد.

درود خداوند بر چهارمین اختر فروزان آسمان ولایت و امامت که فرمود: "خدای را سپاس که دشمنان ما را از حمقا(احمق‌ها) قرار داده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰