کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از انحلال تا بازگشت/حال ناخوش بانوان فوتبالیست مازندران

مازند اسپرت , 16 آذر 1396 ساعت 13:25

دختران آبی پوش ساروی تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر در آستانه انحلال بودند که خبر رسید خیر ساروی جلوی این انحلال را گرفت!


به گزارش بلاغ، این دختران آبی‌پوش هم عجب داستانی دارند. به سختی شروع کردند و به سختی در حال ادامه دادن بودند و هر هفته مشکلات مالی یقه این دختران آبی پوش را گرفته تا اینکه صبر به سر بیاید و به فکر انحلال بیافتند.

چندی است که خبر رسید دختران آبی پوش ساروی از لیگ برتر فوتسال کشور کنار خواهند کشید. با اینکه این خبر شوک شدیدی به فوتبال و فوتسال مازندران وارد کرده بود، هیچ واکنشی در میان مسئولین ورزش و فوتبالی‌های استان را در پی نداشت تا نبودن این تیم در لیگ برتر را باور کنیم.

دختران آبی پوش ساروی تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر در آستانه انحلال بودند که خبر رسید خیر ساروی جلوی این انحلال را گرفت !

حاج حسن صفری دوباره به کمک دختران آبی پوش آمد تا به مسئولین ورزش و فوتبالی‌های مازندران یاد بدهد چطوری می‌شود حمایت کرد!

نیکوکار قدیمی ورزش ساری و مازندران، که خود از پیشکسوتان است، پس از اطلاع از تصمیم استقلالی‌ها هزینه دیدار این تیم را تقبل کرد.

ساروی‌ها در چند بازی گذشته هم از لطف این نیکوکار ورزشی بهره مند شده بودند. حسن صفری تلاش دارد تا از صاحبان صنایع برای حمایت از تنها نماینده مازندران در لیگ برتر کمک بگیرد.


کد مطلب: 327438

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/327438/انحلال-بازگشت-حال-ناخوش-بانوان-فوتبالیست-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com