BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> دکتر روحانی در آزمون بزرگ زندگی سیاسی خود | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۳۰۲۲۵۸
غرور شیطانی ترامپ و حاکمان صهیونیستی امریکا زمانی دچار ترک شکننده شد، که اقتدار سپاه‌پاسداران توانست مقتدرانه مرکز فرماندهی تروریست‌های داعش در سوریه را مورد هدف قرار دهد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، قرآن، این منشور هدایت، در آیاتی مکرر، شیطان را که مرکب از دشمنان مومنان اعم از یهودیان نژادپرست و مسیحیان قدرت‌طلب می‌داند، غیرقابل اعتماد و خائن و ناقض عهد ذکر می‌کند و نتیجه اعتماد به دشمنان را زیان و تباهی برمی‌شمارد.
 
امریکا، کشوری با ساختار قدرت صهیونیستی، دارای تاروپودی مادی و ستیزنده ذاتی با ارزش‌های الهی و اسلامی، از بیان و اعمال سیاست‌های ضدانسانی و ویرانگر خود علیه هر انسان و کشوری که بخواهند بر محور مصالح و اراده ملی خود حرکت کنند، ابا نمی‌ورزد و آشکارا بدون پرده‌پوشی از کشتار و تروریسم خلق می‌کند و با ایجاد داعش و جبهه النصره و بوکوحرام، میلیون‌ها مسلمان و انسان‌های بیگناه را در جای جای جهان به خاک و خون می‌کشاند و با از بین بردن کشورها و ساقط کردن زندگی انسان‌ها، مهاجم‌تر از گذشته تا وقتی مقاومت جدی در مقابل خود آنچنانکه در کره‌شمالی شاهد آن هستیم، دست از جرم و جنایت برنمی‌دارد حتی اگر بمانند معمرالقذافی تسلیم کامل او شوید و دست از ساده و پیش‌پاافتاده‌ترین اصول استقلال و هویتی خود برکشید، قانع نشده و هیچ زبانی جز مقاومت سرسختانه و مشت‌کوبنده در مقابل شاخ و شانه‌کشی را نمی‌فهمد.
 
امریکا، ایران اسلامی را بدون نظام اسلامی می‌خواهد و در حاکمیت هر دو حزب خود(دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان) این خواسته خود را با صراحت و علنی و از هر تریبون ممکن بیان داشت و می‌دارد.
 
اوباما رئیس جمهور دموکرات‌ها همان مواضع و نقطه‌نظرات خصمانه‌ای را علیه جمهوری اسلامی داشت، که امروز ترامپ، رئیس جمهور جمهوری‌خواهان بدون کوچک‌ترین تردید بیان می‌دارد.
 
تنها تفاوت حاکمان و روسای جمهور امریکا در اهداف‌شان علیه نظام اسلامی ما، که در شیوه برخورد برای دست‌یابی به اهداف‌شان است.
 
اوباما در نطق پس از وین (1+5) گفت: من به نحوی غریزی، استراتژی‌ای را که پرزیدنت نیکسون و ریگان در دوران جنگ سرد علیه شوروی داشتند، درک می‌کنم و ما همان راهی را می‌رویم که با شوروی  سابق رفتیم و مذاکرات‌مانن با شوروی به سود امریکا و فروپاشی شوروی انجامید و ما با ایران نیز همان نتیجه را خواهیم گرفت.
 
اوباما مکرر چه قبل از مذاکرات و چه حین انجام مذاکرات اعلام کرده بود که هدفش از مذاکرات بدست آوردن گام به گام پیروزی‌هایی در جنگ با جمهوری اسلامی است که نتوانسته بود آن فتوحات را در میدان جنگ سخت بدست آورد.
 
در همین ارتباط پیترهارل، عضو ارشد اندیشکده مرکز امنیت امریکا گفت: امریکا استراتژی تهاجمی ترویج اصلاحات سیاسی و اجتماعی در ایران را در پسابرجام دنبال می‌کند.
 
امریکایی‌ها که با مدیریت صهیونیست‌ها وقتی خاطرشان از پیشرفت‌های هسته‌ای جمع و فارغ شد، فوراً به سراغ برجام‌های بعدی و برداشتن گام‌های پس از آن برای استانداردیزه‌کردن جمهوری اسلامی ایران وفق خواسته‌های خود شدند.
 
توافقات خود با مذاکره‌کنندگان ایرانی را طوری بستند که رفع تحریم‌ها موکول به برجا‌های بعدی شود.
 
وقتی جمهوری‌خواهان در امریکا به قدرت رسیدند، حتی همان توافق نیم‌بند را، که برای ایران عایدی نداشت، با تشدید تحریم‌ها نادیده گرفتند.
 
مقامات امریکایی حملات همه جانبه و گسترده و مدیریت‌شده را علیه برجام دنبال کردند و ترامپ ظرف مدت کوتاه چنا ماهه، مکرر برجام را توافقی شکست‌خورده دانست و ایران را تهدید کرد و با سفر به منطقه، کشورهای عربی و از جمله سعودی‌ها را در روند ایران‌هراسی ترغیب کرد تا به انتقال جنگ و ترور و ناآرامی‌ها به داخل ایران بپردازند، که عملیات تروریستی در مجلس و مرقد امام یکی از دستاوردهای سفر شیطانی ترامپ به منطقه بود.
 
غرور شیطانی ترامپ و حاکمان صهیونیستی امریکا زمانی دچار ترک شکننده شد، که اقتدار سپاه‌پاسداران توانست مقتدرانه مرکز فرماندهی تروریست‌های داعش در سوریه را مورد هدف قرار دهد و اولویت لایتغیر خط قرمز امنیت ایرانیان را با قاطعیت و صلابت به اثبات جهانیان برساند.
 
دولت آقای روحانی در 4سال اخیر این درس با ارزش را به پایان برد که زبان قابل فهم امریکا و دشمنان نظام اسلامی، زبان قدرت و اقتدار در موضع‌گیری حول ارزش‌های ظلم‌ستیزانه انقلاب اسلامی است و نمی‌توان با دیپلماسی لبخند و آنکادره، امریکا را به سر عقل آورد.
 
امریکا در تسخیر صهیونیست‌ها و دنیاپرستان است و هیچ استعداد بازگشت به اصول انسانی در رعایت حقوق انسان‌ها و کشورها را ندارد.
 
تجربه مکرر از نظام امریکا، این واقعیت را قطعی ساخته که این نظام شیطانی تحت هیچ شرائطی به تعهدات خود وفادار نمی‌ماند و تنها زبان قابل فهم او، زبان قدرت و اتحاد و انسجام ملت‌ها و پایمردی و استواری رهبران و حاکمان کشورهاست.
 
عقل و منطق ایجاب می‌کند تا اقای روحانی با قطع امید از شیطان بزرگ، به قدرت ملی ایران اسلامی و تکیه به مردم در جهت شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و ایجاد ائتلاف منطقه‌ای با حضور کشورهای هم‌پیمان همچون: روسیه، چین، کره‌شمالی، پاکستان، سوریه، لبنان، یمن، کشورهای حوزه دریای مازندران و... حرکت کند تا بتواند عزت و اقتدار نظام اسلامی را اعتلاء بخشد.

زمان به سرعت برق و باد می‌گذرد همچنانکه 4سال اول گذشت، آقای روحانی باید از لحظه لحظه 4سال باقی‌مانده حداکثر استفاده را برای عظمت نظام اسلامی ببرد تا بتواند سابقه خوبی از خود برای آیندگان بجا بگذارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴