تاریخ انتشارجمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۲۸۷۰۸۳
دو کاندیدای جبهه مردمی با تلقی خدمتگذاری از مسئولیت، تکلیف‌گرایی را برای پذیرش مسئولیت الهی مناط اعتبار خود قرار داده و به شدت از جاذبه‌های قدرت در برخورداری از جاه و مقام و زر و زور و لذائذ شیطانی آن پرهیز می‌کنند.
۰
plusresetminus
رئیسی یا قالیباف، کدامیک؟
به گزارش بلاغ،  جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، که برآیند اجماع 18 تشکل اصولگرایی است، با هدف ایجاد چتری فراتر از جریان‌های کنونی ذیل ارزش‌های انقلاب اسلامی بوجود آمد، تا بتواند تجربه جدیدی از فراگیرترین سازماندهی نیروهای وفادار به اسلام و انقلاب و ولایت را به اجراء بگذارد که شهد آن کام همه مردم ایران اسلامی را شیرین سازد.
 
با طراحی پیشرفته‌ترین مکانیزم، که در تاریخ سیاسی این سرزمین بی‌نظیر است، جبهه مردمی طی دو مجمع عمومی مرکب از سه هزار منتخب شهرستانی از سراسر کشور، در مآل به دو کاندیدا رسید تا آنها در یک فرایند رقابتی بتوانند ضمن گرم کردن تنور انتخابات و تبیین برنامه‌های خود برای تحقق راهبردهای نظام اسلامی‌مان، در روزهای پایانی تبلیغات و براساس نظرسنجی، به کاندیدای واحد برسند و کاندیدای بعدی از کاندیدای برگزیده حمایت کند و ستادهای او نیز برای کاندیدای منتخب به فعالیت بپردازد.
 
بدین جهت، به‌رغم دو کاندیدای مطرح دولت، دو کاندیدای جبهه مردمی بهیچ‌وجه براساس معادله اصلی و فرعی به صحنه نیامدند تا همانند آقای جهانگیری به ضربه‌گیری کاندیدای اصلی مبادرت ورزند و دست به انتحار و تهاجم علیه رقیب بزنند و بعضاً اخلاق را در عمل نقض و قربانی کنند، هرچند در بیان و اظهار همچنان از اخلاق و لزوم رعایت آن داد سخن سر دهند.
 
دو کاندیدای جبهه مردمی با تلقی خدمتگذاری از مسئولیت، تکلیف‌گرایی را برای پذیرش مسئولیت الهی مناط اعتبار خود قرار داده و به شدت از جاذبه‌های قدرت در برخورداری از جاه و مقام و زر و زور و لذائذ شیطانی آن پرهیز می‌کنند. از این روی، انتخاب خود و یا عدم انتخاب را احدی‌الحسنین دانسته و در قبال رفع تکلیف از خود، دو بار نماز شکر بجا می‌آورند که یکی بابت ادای تکلیف و دیگری برای بار نشدن مسئولیت بر دوش خود.
 
ساز و کار اعلام شده جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از روز نخست، توانست آن حد بالای تعهدمندی کاندیداهای ارزشی را به خود جلب کند که آنها با قبول شفاهی و مکتوب روش‌مندی جبهه، کناره‌گیری خود ذیل سازو کار اعلامی را به امضاء رسانده و نسبت به اجرای آن متعهد شده‌اند.
 
اینکه عده‌ای شایعه می‌کنند که آقای قالیباف کاندیدای پوششی برای آقای رئیسی است، این ادعای کذب و نادرست است و هیچ توافقی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روی کاندیدای خاص نشده و تعیین تکلیف نهایی به نظرسنجی پایانی و نظر شورای مرکزی جبهه برمی‌گردد.
 
همان‌گونه که گفته شد، سرنوشت کاندیدای نهایی جبهه مردمی به آخرین مرحله نظرسنجی معطوف است و هرگونه پیش‌بینی قبل از آن، در حد گمانه‌زنی‌های رایج و عادی و فاقد وجاهت تشکیلاتی است.   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴