تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۲۴۲۸۸۴
کارشکنی‌های مسئولان این بار به کاروان عاشورایی سرایت کرد و در کمال ناباوری و بهت عاشقان اباعبدالله و علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های گسترده در سطح مازندران برای پیمودن مسیری 13 کیلومتری اما درست در شب قبل از اجرا، شورای تأمین رامسر اعلام کرد که نمی‌تواند تأمین امنیت کاروان را تضمین کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، کاروان سفیران ولایت عاشورایی با عنوان «از اسارت تا بهشت با زینب(س)» تلفیقی از مصائب آل‌الله شامل نمایش سرهای شهدا، مجلس یزید، خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) و خرابه شام، مصیبت حضرت رقیه(س) و حضور بر مزار شهدا در روز اربعین را به نمایش گذاشت و توانست تأثیری عمیق بر روح و جان هر بیننده‌ای بگذارد.

اما متأسفانه این حرکت زیبای فرهنگی و مذهبی با کارشکنی‌های مسئولان ابتر ماند.

کارشکنی‌های مسئولان این بار به کاروان عاشورایی سرایت کرد و در کمال ناباوری و بهت عاشقان اباعبدالله و علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های گسترده در سطح استان مازندران برای پیمودن مسیری 13 کیلومتری از امامزاده آقا بسمل(ع) ساداتشهر تا امامزاده سیدحسین(ع) شیرود، اما درست در شب قبل از اجرا، شورای تأمین رامسر اعلام کرد که نمی‌تواند تأمین امنیت کاروان را تضمین کند و همچنین نگران بار ترافیکی این شهرستان است!

این اظهارات عجیب، هر شخصی را به فکر فرو می‌برد که:

- چگونه حرکت 6 صبح، بار ترافیکی ایجاد خواهد کرد؟! و یا چگونه این شورا می‌تواند امنیت سایر مراسمات اعم از ورزشی و هنری را در این شهرستان تأمین کند اما از حمایت برنامه‌ای مذهبی سرباز می‌زند؟!

- دایه‌دار شیعه حسین بودن، آیا به حرف است؟! مگر در سطح دو شهرستان تنکابن و رامسر، چند دست از این نوع مراسم گسترده مذهبی و تأثیرگذار اجرا می‌شود که این‌گونه مخالفت کردند؟!

- مسئولان رامسر در برابر شهدای مدافع حرمی که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) بیش از 2 هزار کیلومتر رفته‌اند و همچون شهید تاش موسی(اولین شهید مدافع حرم رامسر) حتی پیکر مطهرشان بازنگشته، چه جوابی خواهند داشت؟!

به‌هرحال این کاروان حرکت خود را از نیمه‌راه و از خارج شهر رامسر و در ورودی تنکابن آغاز کرد.

امیدواریم شورای تأمین رامسر به‌گونه‌ای بتواند این اشتباه را در پیشگاه سیدالشهدا جبران کند تا در نظر افکار عمومی مردم، سربلند شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴