تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۲۰۵۷۳۶
حمید محمد نسب رئیس اداره آموزش و پرورش آمل در حالی از سمت خود تودیع و رئیس جدید معارفه شد که تا چند دقیقه قبل از مراسم از برکناری خود خبری نداشت!
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، دولت یازدهم با وعده‌های رنگارنگی که در زمان انتخابات در حوزه‌های مختلف اعم از سیاست خارجه، اقتصاد و فرهنگ داد یک سطح توقعی در میان جامعه ایجاد کرد که این توقع کاملا طبیعی و به‌جا است.

 

میزان تحقق وعده‌های دولت در این عرصه‌ها محل بحث ما نیست و آنچه منظور این سطور است، ادعا‌های دکتر روحانی در مسائلی چون کرامت انسانی، احترام به ملت، انتقاد‌پذیری و این دست تعابیر است.

 

برای این که بدانیم دولت یازدهم چه میزان به این شعار‌های اخلاقی پایبند بود، اصلا نیاز به تحلیل‌های پیچیده نداریم، از قطع یارانه رسانه‌های منتقد، توقیف مکرر رسانه‌هایی که مخالف برخی سیاست‌های دولت آقای روحانی بودند، خود گواه عدم انتقاد‌پذیری تیم و شخص دکتر روحانی است.

 

در بحث احترام به تفکر و آراء ملت هم که مردم بارها و بارها توسط شخص رئیس جمهور با تعابیری چون بی‌شناسنامه و تازه به دوران رسیده و... مورد خطاب قرار گرفتند و امثال ترکان و سریع‌القلم‌ها هم تا جایی که توانستند راه توهین در پیش گرفتند و کسی هم نگفت مخاطب شما مردمی هستند که ولی نعمت انقلابند و به حکم رای آنها شما بر سر کارید!


اما خوب دیگر حداقل انتظاری که از دولت یازدهم می‌رود آن است که لااقل با مسئولین خود از در احترام و تکریم وارد شوند، که ظاهرا کمیت دولت در این عرصه هم به شدت می‌لنگد! البته در تریبون‌ها شاهد اعلام مواضعی خلاف این عملکرد هستیم، مثلا همین چند روز پیش درضیافت افطار ریاست محترم جمهور و فعالان سیاسی، دکتر روحانی اظهار کرد: «رعایت اخلاق سیاسی بسیار حائز اهمیت است.»


محمد نسب رئیس اداره آموزش و پرورش آمل در حالی تودیع و رئیس جدید معارفه شد که چند دقیقه قبل از این مراسم از برکناری خود آگاه می‌شود! و ابتدا فکر می‌کرد این مسئولین از اداره کل برای سرکشی از حوزه آمل به اینجا آمده‌اند!

 

واقعاً جای سوال است آیا مسئولی، که سال‌ها در این سمت، به اندازه توان خود زحمت کشید، مستحق یک مراسم در شان یک مدیر نیست؟

 

واقعا جای تأمل است برای دولت‌مردانی که با کارگزاران خود به این نحو برخورد می‌کند و باز هم از اخلاق‌مداری می‌گویند؛ چه تضمینی است که با خودشان اینگونه برخورد نشود...

 

مسئولین محترم در استان مازندران آیا وقعی به احترام مدیران خود می‌گذارند؟

 

اگر واقعا در پس این جابجایی، اتفاق خواستی بود بگویئد تا مردم هم بدانند! مردم نا‌محرم نیستند! و اگر این عزل و نصب یک اتفاق معمولی مثل خیلی از جابجایی‌های دیگر است، چرا به این شکل غیرقابل قبول برگزار شد؟

منبع : سفیر هراز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴