تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۱۹۸۰۳۰
کسانی که با شعارهای خدمت و بر روی دوش مردم به صندلی‌های خود رسیدند پیشرفت در مرکز استان را در خیانت یافتند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از عصرساری، بزرگ‌ترین تهدید علیه توسعه شهرستان ساری معدود مدیران فاسدی هستند که بدون نام و نشان در بین هجمه‌های احساسی و قومی وارد می‌شوند و از طریق آنها به بدنه مدیریتی شهر نفوذ می‌کنند، این دسته از مدیران هیچ اعتقادی به خدمت ندارند بلکه آنها از طریق همین نفوذ به سه هدف خود مقام‌طلبی، مال‌طلبی و فساد اخلاقی می‌رسند.

این سه فساد مبنای عملکرد آنها در گرفتن پست و مقام است که خطرناک‌ترین آن، مال حرام است.


در سال‌های گذشته حرف و حدیث‌ها زیادی بر سر تخلفات مالی برخی از مدیران شهرستان ساری بر سر زبان‌ها می‌آمد و هر از گاهی با شنیدن شایعه و یا واقعیتی از کشف پرونده‌های فساد در بین این جمع، مردمان مرکز مازندران نا امیدتر از قبل به منتخبین خود می‌شوند.

هر جا گلوگاه مالی باشد، این دست مدیرانحاضر در آنجایند و براساس محاسبات شیطانی، با ترفند‌های عجیب هدف شوم‌شان را در حرام‌خواری پیاده می‌کنند و در رسیدن به این مقصود فاسد، از هر چیزی که سر راه آنها قرار بگیرد، ابزارسازی می‌کنند.

کسانی که با شعارهای خدمت و بر روی دوش مردم به صندلی‌های خود رسیدند، پیشرفت در مرکز استان را در خیانت یافتند.

آیا خیانت از این بیشتر که به نام ورزش و با سوء استفاده از نام جوان، تخلف کنند و شهر را پر کنند از نماهای پرتره با ژست‌ها خدوم و مظلوم در حالی که ظرفیت چند ماه امانت داری را نداشته‌اند؟.

مردمی که پی به جواب سوالات خود در ایام انتخابات برده‌اند، که چرا بعضی‌ها برای خدمت به مردم آنقدر دست و پا می‌زند و پول خرج می‌کنند؟

شاید این مدیران کم ظرفیت، ابزار روسای خود باشند که با تحلیل و ذهنیت‌سنجی دقیق از خلق و خوی افکار آنها، امور را در جهت مطامع خود سوق می‌دهند.

بی‌شک، نظام شهری ساری، آمیخته با فساد مالی و مدیریتی برای توسعه پایدار در مسیر تحقق خواسته‌های مردم نخواهد بود و خواسته مردم مرکز استان نظارت بیشتر و برخورد جدی‌تر با متخلفین است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴