شما را به‌خدا، این را با ما بخوانید

"ما" منهای "اندیشه"؟!

تاریخ انتشارجمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۱۹۵۳۳۰
عنصر "اندیشه" و "تفکر" در میان انبوه متاع‌های بازار مکاره روزانه، که سراسر زندگی‌مان را از ابتداء صبح تا بام شب فرا گرفته، چیزی نیست که مورد توجه احدی از آحاد جامعه قرار نداشته باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، انسان‌ها از این عنصر، که در عالم خلقت مختص آنهاست، بهره‌های فراوان می‌برند و به همان میزان نیز، زندگی خود را از نتائج آن، لذت‌بخش می‌سازند. طبیعی است که به هرمقدار از نعمت بزرگ "اندیشه" و "تعقل" سود جویند، زندگی و آثار آن را برای خود و اطرافیان دلپذیرتر سازند. حتی آنانی هم که با "دم غنیمت شماری"، خود را به بی خیالی زده و با تقلید از دیگران، "فکر" و "اندیشه" را مبنای تصمیم خویش قرار نمی‌دهند، این‌گونه نیست که در مسیری بدون اندیشه گام نهاده‌اند، بلکه قدرت "فکر" و "انتخاب" خویش را به آنانی سپرده‌اند که آغازگر این مسیر بوده‌اند.
 
چه کسی است که امروز نداند وضعیت عفاف و حجاب جامعه ما، همچون بسیاری از
عرصه‌های فردی و اجتماعی مورد برنامه ریزی‌های حساب شده دشمنان اخلاق، معنویت و سعادت و نیکبختی جامعه ما قرار ندارد؟.
 
کژاندیشان و بدسگالانی، که برای کام غیرانسانی و حیوانی و زیادت طلبانه خود، دست به بدترین زشتی‌ها و قربانی کردن مظلوم‌ترین انسان‌ها می‌زنند، واقعیت تلخی هستند که نه امروز، بلکه در همیشه تاریخ فعال بوده و کوچک‌ترین عبرتی از گذشته همپالگان خویش نمی‌گیرند و همچنان به آلوده کردن زیبائی‌ها و معصومیت‌ها و به فساد کشاندن ساده‌لوحان و تازه به دوران رسیده‌ها ادامه می‌دهند.
 
اگر آنان، که براساس سیرت شیطانی خود لحظه‌ای از فریب و اغفال دختران و پسران معصوم در سراسر جهان بویژه ایران اسلامی دریغ نمی ورزند، و از ثانیه‌ای در شبانه‌روز غافل نمی‌شوند، چرا جامعه هدف آنها، که قاطبه‌شان را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، به صلاح و صرفه خود و حال و آینده خویش نمی‌اندیشند و به مقایسه گذشته فرهنگی و تمدنی سراسر افتخار خویش با آنانی که تنها به ایجاد و گسترش آلودگی‌های اخلاقی و ابتذال‌های
جنسی شهره دارند، نمی‌پردازند و خود را ناخواسته در مسیر اهداف آنها قرار می‌دهند؟!.
 
به گواه آمارهای اعلامی از سوی مراکز غربی، بالغ بر 98درصد شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های ضداخلاقی را صهیونیست‌ها و امریکائی‌ها تغذیه و مدیریت می‌کنند. بزرگ‌ترین مراکز تولید فیلم‌های سکس و پورنو با استفاده از دختران نوجوان و جوان، متعلق به صهیونیست‌هاست و تجارت کثیف جنسی در جهان در انحصار آنهاست. شبکه‌های وسیع و پیچیده جهانی با سودهای نجومی ناشی از سوءاستفاده‌های ضداخلاقی و جنسی از دخترکان بخصوص شرقی، علاوه بر آنکه سالانه صدها میلیارد دلار را عاید صهیونیست‌های مسیحی می‌کند، بهترین ابزار فشار سیاسی برای کنترل نظام‌های حکومتی کشورها در دست این یغماگران اخلاق، فرهنگ و انسانیت است. آنها برای توجیه اقدام‌های کثیف و چندش‌آور خود دست به تحریف و تغییر اعتقادات دینی جوامع نیز زده‌اند.
 
در آئین تحریف شده یهود، برای زن هیچ‌گونه شخصیت و منزلتی قائل نیستند. بدون شک، تمام پیامبران مدافع ارزش و مقام زن و مخالف ستم به او بوده‌اند، ولی قوانین تحریف
شده کتابهای مقدس، سبب شد در آئین یهود، زن و دختر را مایه ننگ بدانند.
 
  در آموزه‌های "تلمود"، پسر بر دختر برتری دارد و پسر را عصای پیری والدین و یاری دهنده جامعه و دختر را گنجینه نگرانی‌آور و عامل فساد جامعه و منهدم کننده عفاف و اخلاق می‌دانند. یهودیان، زن را حیوانی می‌دانند که بیشتر از دیگر حیوانات به انسان شباهت دارد و در واقع برزخی میان انسان و حیوان به شمار می‌آید.
 
  خدای یهودیان در آخرین بند از فرمان‌های ده گانه‌اش که به قول مشهور برای حضرت موسی(ع) فرستاد، زنان را در ردیف چهارپایان و اموال منقول قرار داده است.
 
   بنابر تعالیم موجود مسیحیت، زن شری ضروری، وسوسه‌ای طبیعی، مصیبتی نیکو، خطری خانگی، جذبه‌ای نابودکننده و آسیبی رنگارنگ است. او همان "حوای مجسم" است که آدم را از فردوس برین محروم ساخت و هنوز آلتی در دست شیطان است تا مردان را بفریبد و آنان را به دوزخ بکشاند.
 
کلیسا، زن را بی ارزش و او را موظف به اطاعت از مرد می‌داند، زیرا معتقد است که مرد شبیه خداوند آفریده شده است. زن را موجودی ناقص، کنیز و برده‌ای در خدمت مرد می‌دانند که باید همواره از شر او اجتناب کرد.
 
  
توماس آکونیاس، دانشمند و روحانی برجسته مسیحی، زن را همتراز شیطان می‌خواند و برتراند راسل، زن را دروازه جهنم و ام الفساد می‌داند و می گوید: "زن باید از فکر زن بودنش شرمنده باشد و به خاطر لعنتی که به این جهان آورده، مدام باید درحال توبه و نوحه بسربرد".
 
   بر مبنای این "تفکر" غلط و "انحرافی" از زن هست که "غرب" با نگاه کاملا "ابزاری"، "او" را تنها بواسطه جاذبه های جنسی‌اش بکار می‌گیرد و با تخریب کانون اصلی او، یعنی خانواده، بزرگ‌ترین جنایت را در حق بشریت مرتکب می‌شود، چرا که با بی هویت کردن "زن"، قوی‌ترین سلول شکل‌گیری خانواده را از بین می‌برد و اجازه نمی‌دهد تا در یک حرکت طبیعی و فطری، بسترهای مقدس تکوین خانواده شکل گیرد.
 
"قدسی"بودن خانواده مورد اجماع همه ادیان و مکاتب آسمانی است و این تقدس، برگرفته از وجود زنان و دختران عفیفی است که با پاکدامنی صداقت، وفاداری، اخلاق و ارزش‌های متعالی انسانی را به فرزندان خود انتقال می‌دهند.
 
  غرب، امروز با تحقیر و تضعیف پایه‌های اساسی خانواده، میرایی بسیاری از مفاهیم و مصادیق ارزشی را تجربه تلخ کرده و مستاصل از تهاجم بیرحمانه و سبعانه رسانه‌های مبتذل‌گرای صهیونیستی،
چشم امید به انقلاب اسلامی ایران، که احیاءکننده جایگاه والای "زن" هست، دوخته است. زن غربی از وسیله خوشگذرانی و لذت‌جویی مردان بلهوس و عیاش بودن به ستوه آمده و نمی‌خواهد همچنان در لجنزار عفن شهوانی مردان سبک مغز و بی شخصیت غوطه‌ور باشد.
 
   "زن غربی" می‌خواهد در جایگاه حقیقی خود قرار گیرد تا بتواند انسان‌های شریف و پاک را برای اعتلای جامعه و کشورخود به بشریت تحویل دهد. انسان‌های متعادل و متینی که با آگاهی و اراده، گام‌های استواری را در مسیر رشد و تعالی همنوعان خود برای تحقق عدالت و عبودیت خداوند بزرگ بردارند و هیچ فرصتی را در اختیار راهزنان قتال اخلاق و معنویت قرار ندهند.
 
آیا پیروی از ترویج فساد و فحشاء غربیان، کار قابل قبول عقل و خرد است؟. و آیا وسیله فساد و گناه شدن، حتی اگر دختر و پسر ایرانی خود نخواهند، همراهی با قاتلان عفت و شرف نیست؟!.
 
و سرانجام اینکه، آیا قبل از هر اقدامی، "اندیشه" مبنای تصمیم ما و "تفکر"،عامل ترغیب و تائید ما هست یا...؟!!.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴