تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۹۲۰۶۵
خبرهایی به گوش می رسد از برگزاری جشن پاسداشت خدمات دولت تدبیر و امید؛ باید دید با وجود از دست دادن دست‌کم 13 نفر از رزمندگان و سرداران این مرز و بوم، این جشن تا چه حد تحت تأثیر قرار می‌گیرد و آیا باز هم مانند جشن‌های مشابه قبلی، پر می‌شود از طنز و آهنگ و سوت و کف یا خیر.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از چالوس ما، این روزها همه جا پر شده است از اخبار مختلف در مورد شهادت مدافعان حرم. چند روزی است بسیاری از مردم ایران هر لحظه خود را آماده شنیدن خبر شهادت یکی از اعضای خانواده، بستگان یا دوستان خود می‌کنند. از سوریه اما خبرها طور دیگری است و نشان از شهادت تعداد زیادی از رزمندگان به‌ویژه جوانان برومند مازندران دارد. همه در تکاپو هستند و هر خبری هر چند کوچک در مورد شهدای مدافع حرم بارها دست به دست می چرخد.

اما این بار تعداد شهدای مازنی کمی بیشتر از دفعات قبل است و به عبارت دیگر تعداد رزمندگانی که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم فدا شده اند، تنها در یک روز دو برابر شده است. مردم مازندران اما همیشه وظیفه خود را در چنین مسائلی دانسته اند و این قدرشناسی را در تشییع شهدا در روزها و ماه‌های گذشته بارها نشان داده‌اند.

اما مسئولان جمهوری اسلامی که به عنوان نوک پیکان نظام نقشی برجسته‌تر در چنین مواردی دارند، باید دید همانند دفعات گذشته این بار چگونه قدرشناسی خود را از این شهدا به نمایش می‌گذارند. البته در روز قبل شاهد لغو برنامه جشنواره بهارنارنج توسط شهردار ساری بودیم که نمونه‌ای از این قدرشناسی است.

اما خبرهایی به گوش می‌رسد از برگزاری جشن پاسداشت خدمات دولت تدبیر و امید در چالوس؛ جدا از اینکه مناسبت این برنامه خود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، باید دید با وجود اتفاقی چنین بزرگ در استان و از دست دادن دست‌کم 13 نفر از رزمندگان و سرداران سرزمین آلاله‌های سبز و سرخ، این پاسداشت تا چه حد تحت تأثیر قرار می‌گیرد و آیا باز هم مانند جشن‌های مشابه قبلی، پر می‌شود از طنز و آهنگ و سوت و کف یا خیر.

نکته دوم در این مورد، چگونگی برگزاری این مراسم و متولی آن است. برخی اعتقاد دارند بخش زیادی از هزینه‌های این همایش که رقم کمی هم نیست، توسط شورای شهر تأمین شده است، اگر این طور باشد با وجود مشکلات متعدد شهر چالوس، برگزاری چنین برنامه‌هایی که به جز کارکرد تبلیغاتی خروجی دیگری ندارد، کمی از عدالت به دور است.

حال باید منتظر ماند و دید ستاد حامیان دولت تدبیر و امید با وجود تمامی مسائل پیش آمده در روزهای اخیر چه تصمیمی در مورد نحوه برگزاری جشن و تأمین هزینه‌های آن خواهند گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴